IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Intro's Vorige pagina | Volgende pagina
skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 21-08-2002 23:46 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 21 augustus 2002 19:36 schreef Dwaallicht het volgende:
Prachtig gloomy akoestisch gitaarwerk als intro op Gorguts' 'Considered Dead', en wederom op het nummer 'Waste of Mortality'. Fuckin' heersch.



(bijna) alles van gorguts is "Fuckin' heersch"


Suck my piss


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 21-08-2002 23:47 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

poep en plas.

[Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 03-12-2002 22:21]


No meat is sweater


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 21-08-2002 23:51 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2002 19:36 schreef Dwaallicht het volgende:
Prachtig gloomy akoestisch gitaarwerk als intro op Gorguts' 'Considered Dead', en wederom op het nummer 'Waste of Mortality'. Fuckin' heersch.
ja helemaal mee eens.

(haha daar slaap ik ook vet lekker op (zonde want dan hoor ik de rest niet )


zo, dat was mijn beurt dan weer


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 03-12-2002 22:13 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht


Weet iemand de titel van het klassieke stuk, wat aan het begin van Satyricon's "Mother North" gedraaid wordt?


Nightraven
De Haardos
Usericon van Nightraven
Posted 03-12-2002 22:18 by Nightraven Wijzig reactieProfiel van NightravenQuote dit berichthttp://www.x-tinxion.com

Damn dat vraag ik me ook wel af ja



Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 03-12-2002 23:10 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Fear and wonder & het begin van Alt Lys er Svunnet Hen van Dimmu Borgir...

Vooral F&W... Fantastisch!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 03-12-2002 23:30 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2002 23:32 schreef Frietbal het volgende:
Beste intro allertijden:

Nile - Ramses bringer of war!!!!!!!!!!!!!!!


Dat is wel een vrij brute ja.
Cryptopsy - Crown Of Horns ook wel een grappige


"This one is older than shit, heavier than time!"


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 03-12-2002 23:34 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

het outro van "primeval expansion" van axis of advance is ook wel vet. komt uit saving private ryan. als een van die amerikanen z'n kist uit doet om er een steentje uit te halen, waardoor er een balk tegen een muur aanpleurt, waardoor die muur op zijn beurt weer ompleurt. En daar zitten allemaal duitsers achter, en dan staan er 2 groepen tegen elkaar te roepen dat ze hun wapens moeten neerleggen...


No meat is sweater


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-12-2002 23:42 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

nargaroth - i burn for you

ik weet niet welke film maar het heeft wel wat...


Je moeder.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 03-12-2002 23:45 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2002 23:32 schreef Frietbal het volgende:
Beste intro allertijden:

Nile - Ramses bringer of war!!!!!!!!!!!!!!!

Da's niet van Nile. Nou ja Nile speelt het wel enzo, maar het is dus een cover.

Da's van Holst, en het heet 'Mars, Bringer of War' en is een klassiek stuk. King Crimson heeft het in de jaren '70 ook al gebruikt op het album 'In the Wake of Poseidon' (nr. 'The Devil's Triangle').

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 03-12-2002 23:46]


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 04-12-2002 11:06 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

en ik moet nog steeds die CD van Holst in mn bezit krijgen


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 04-12-2002 11:06 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

dubbelpost

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 04-12-2002 11:06]


Nightraven
De Haardos
Usericon van Nightraven
Posted 05-12-2002 20:05 by Nightraven Wijzig reactieProfiel van NightravenQuote dit berichthttp://www.x-tinxion.com

Wat dacht je van dat intro van Ancient Rites van de Dim Carcosa cd



Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 08-12-2002 23:08 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Het eerste gedeelte van Aeternus - There's no wine like the blood's crimson.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 08-12-2002 23:13 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

"and the gods made love", 1ste stuk op electric ladyland van jimi hendrix. hierna komt "(have you ever been to) electric ladyland. dikke


Oud Vuil.


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 04-08-2003 10:37 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

karnivoor is een leut0r die alleen maar lange en ubersaaie intro's maakt....die ik dan weer met een minuut of 20 in moet laten korten


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 04-08-2003 10:39 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2003 10:37 schreef HgarrothwulfF het volgende:
karnivoor is een leut0r die alleen maar lange en ubersaaie intro's maakt....die ik dan weer met een minuut of 20 in moet laten korten
wat stiekenm eigrenlijk burzum covers zijn,
stelletje plagiaatnichten


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 04-08-2003 10:43 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 4 augustus 2003 10:39 schreef impaled succubus het volgende:
wat stiekenm eigrenlijk burzum covers zijn,
stelletje plagiaatnichten
je moeder op een satéprikker


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 04-08-2003 10:49 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2002 23:30 schreef 0Tolerence het volgende:
Dat is wel een vrij brute ja.
Cryptopsy - Crown Of Horns ook wel een grappige


You done that rather well...
















don't you think?!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-08-2003 10:52 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2003 10:49 schreef grindcore het volgende:
You done that rather well...




don't you think?!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Die van And Then You'll Beg is ook erg gaaf!:


Did you hear that?!

That...is the sound...of inevitability

Komt trouwens uit The Matrix.

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 04-08-2003 10:53]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 04-08-2003 10:59 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2003 10:52 schreef NecRobert het volgende:
Die van And Then You'll Beg is ook erg gaaf!:


Did you hear that?!

That...is the sound...of inevitability

Komt trouwens uit The Matrix.

Ja, ken het introotje.
Zwaar cool.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-08-2003 11:27 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Het meest heerschende intro aller tijden blijft toch die op Anthems to the Welkin at Dusk. Vooral toen ik de CD destijds voor het eerst hoorde, had ik kippenvel to the bone!

I am... THE EMPEROOOOOOOOORRRRR!!!!

Verder vind ik die op Dechristianize van Vital Remains ook erg gaaf. Is de terechtstelling van Jezus. De muziek is al bekend, maar ontzettend onheilspellend!

En ook het intro op Dimmu's Puritanical Euphoric Misanthropia is erg geslaagd!



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 04-08-2003 11:31 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Introotje van Raped at the altar van Dying fetus


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 04-08-2003 15:53 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Ik vind de intro's van Metallica op "..And Justice For All" erg goed


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 04-08-2003 15:57 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

't Begin van Goremageddon van Aborted. Erg gaaf.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen