![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
poep en plas. [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 03-12-2002 22:21] No meat is sweater ![]() |
|
quote:ja helemaal mee eens. (haha daar slaap ik ook vet lekker op (zonde want dan hoor ik de rest niet ![]() zo, dat was mijn beurt dan weer ![]() |
|
Weet iemand de titel van het klassieke stuk, wat aan het begin van Satyricon's "Mother North" gedraaid wordt? ![]() |
|
Damn dat vraag ik me ook wel af ja ![]() |
|
Fear and wonder & het begin van Alt Lys er Svunnet Hen van Dimmu Borgir... Vooral F&W... Fantastisch! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: Dat is wel een vrij brute ja. Cryptopsy - Crown Of Horns ook wel een grappige "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
het outro van "primeval expansion" van axis of advance is ook wel vet. komt uit saving private ryan. als een van die amerikanen z'n kist uit doet om er een steentje uit te halen, waardoor er een balk tegen een muur aanpleurt, waardoor die muur op zijn beurt weer ompleurt. En daar zitten allemaal duitsers achter, en dan staan er 2 groepen tegen elkaar te roepen dat ze hun wapens moeten neerleggen... No meat is sweater ![]() |
|
nargaroth - i burn for you ik weet niet welke film maar het heeft wel wat... Je moeder. ![]() |
|
quote: Da's niet van Nile. Nou ja Nile speelt het wel enzo, maar het is dus een cover. Da's van Holst, en het heet 'Mars, Bringer of War' en is een klassiek stuk. King Crimson heeft het in de jaren '70 ook al gebruikt op het album 'In the Wake of Poseidon' (nr. 'The Devil's Triangle'). [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 03-12-2002 23:46] ![]() |
|
en ik moet nog steeds die CD van Holst in mn bezit krijgen ![]() ![]() |
|
dubbelpost [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 04-12-2002 11:06] ![]() |
|
Wat dacht je van dat intro van Ancient Rites van de Dim Carcosa cd ![]() ![]() |
|
Het eerste gedeelte van Aeternus - There's no wine like the blood's crimson. ![]() Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor ![]() |
|
"and the gods made love", 1ste stuk op electric ladyland van jimi hendrix. hierna komt "(have you ever been to) electric ladyland. dikke ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
karnivoor is een leut0r die alleen maar lange en ubersaaie intro's maakt....die ik dan weer met een minuut of 20 in moet laten korten ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote:wat stiekenm eigrenlijk burzum covers zijn, stelletje plagiaatnichten ![]() ![]() |
|
quote:je moeder op een satéprikker ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote: You done that rather well... don't you think?! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Die van And Then You'll Beg is ook erg gaaf!: Did you hear that?! That...is the sound...of inevitability ![]() ![]() Komt trouwens uit The Matrix. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 04-08-2003 10:53] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Ja, ken het introotje. Zwaar cool. ![]() |
|
Het meest heerschende intro aller tijden blijft toch die op Anthems to the Welkin at Dusk. Vooral toen ik de CD destijds voor het eerst hoorde, had ik kippenvel to the bone! I am... THE EMPEROOOOOOOOORRRRR!!!! ![]() Verder vind ik die op Dechristianize van Vital Remains ook erg gaaf. Is de terechtstelling van Jezus. De muziek is al bekend, maar ontzettend onheilspellend! En ook het intro op Dimmu's Puritanical Euphoric Misanthropia is erg geslaagd! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Introotje van Raped at the altar van Dying fetus ![]() |
|
Ik vind de intro's van Metallica op "..And Justice For All" erg goed ![]() ![]() |
|
't Begin van Goremageddon van Aborted. Erg gaaf. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |