|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: doe maar hip |
|
Hmm hopelijk kan ik hier ook bij zijn. |
|
quote: Zorg maar dat je er bent dan want dit gaat geniaal worden, kan niet missen. |
|
quote: Weet ik bijna wel zeker! Sowieso is het wel gezellig in de Goudvishal. |
|
gereserveerd ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
*schopje volgende week vrijdag! |
|
Hoorde dat van Drunen alweer is afgehaakt bij deze show.. erg jammer.. geloof dat Bunkur nu een wazige set gaat brengen... kan vriezen of kan dooien dus... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
hehehe we zullen zien. Heb er zin in. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ik ook "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Zin in! |
|
quote:niet meer dus...reden voor mij af te haken. jammer... Fuck the world and fuck you |
|
quote: |
|
quote:??? Fuck the world and fuck you |
|
quote: iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: -1, van drunen en bunkur leek me sowieso al een rare combi... Je moeder. |
|
Kaarten besteld zin in Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Moej nou alleen heen dan? |
|
quote: iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Eerst even biertje pakken in Arnheim dan? |
|
quote:Ga ik niet redden denk ik. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Je houd gewoon niet meer van me |
|
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ik ga niet meer waarschijnlijk, iemand nog reservering nodig? Het is de lichtinval ;') |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |