|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Dankje jij ook! O en werkse nog! Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Het 1e nummer van Bunker kon me ook wel bekoren ja... Forgotten Tomb was wel leuk, maar maakte te weinig sfeer naar mijn smaak. Esoteric was DOOM, erg vet! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Godver wat een gave avond! Ofermod is christelijke black metal dat jullie het even weten [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 03-11-2007 1:33] |
|
quote: Nah, dat is niet lief! |
|
Hehe |
|
Nou aan Bunkur en Esoteric hebben jullie in ieder geval niets gemist. Bunkur was echt niet te doen, Esoteric was ook zaaddodend. Gelukkig was het programma omgegooid en speelde Esoteric als laatst, wat betekende dat ik lekker vroeg naar huis kon, samen met Sdonasa die ik op het laatste moment nog even had over weten te halen om gezellig mee te gaan. Gelukkig was er dus voor diegenen die wel zijn geweest Forgotten Tomb en dat was weer waanzinnig. Heb de bandleden zelf ook nog niet eerder zo enthousiast gezien eigenlijk. Ze heerschten in ieder geval enorm! Oh wat is eigenlijk de complete tekst van die tattoo van Herr Morbid op zijn buik? Ik kon alleen lezen "I need to bleed, I need to kill...". Het leek er op dat er nog een woord achter kill stond? Op je knie en pijp voor genade! |
|
Esoteric zaaddodend?? Man krijg smaak, geniaal optreden. hehe. |
|
quote: Wel waar! quote: Die "zang" was echt fantastisch, tergend.. zoals het hoort te zijn. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-11-2007 1:42] |
|
quote: Ik heb smaak! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Die zang was niets anders dan echo echo echo. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: *zucht* Neehee, jij snapt het gewoon niet. Pfshh! Maar goed, Bunkur konden velen ook niks mee overigens. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-11-2007 1:47] |
|
Op cd is Esoteric misschien best te pruimen, maar dan niet zo verdomd hard (geluid stond sowieso erg hard voor GVH-begrippen). Leek me mooie muziek om zachtjes op de achtergrond te draaien terwijl ik probeer te gaan slapen, maar nog voor het eerste nummer was afgelopen, hadden we het wel gezien. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Inclusief de bandleden zelf volgens mij, want die bleven continu kijken naar wat de anderen gingen doen, zodat ze wisten wat ze ook weer moesten gaan doen. Volgende keer dat Bunkur ergens optreedt, sla ik wel een keer over. Forgotten Tomb GODVERDOMME! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Bunkur vond ik wel ok maar vind ik op cd toch een stuk beter. |
|
quote: Hmmmm, ik vond het geluid juist wel okay bij Esoteric... Beter dan bij Forgotten Tomb, maar ja, dat kan ook aan beroepsdeformatie liggen www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Het geluid was over het algemeen best aardig te noemen, vond het ook niet te hard ofzo. |
|
quote: Zodra ik oordoppen moet opsnorren, vind ik het geluid te hard. Bunkur stond zo hard dat zelfs oordoppen niet eens effect hadden, Esoteric stond zo hard dat ik niet fatsoenlijk een drankje kon bestellen en bij Forgotten Tomb was het geluid net ok (af en toe zorgde de zang dat mijn linkeroor iets geïrriteerd raakte, door resonantie of zo). Maar ieder zo z'n mening natuurlijk. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Totaal geen last van gehad terwijl ik normaal juist heel snel last van mijn oren heb. Vaag dus [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 03-11-2007 2:00] |
|
quote: Eh okee. Ik draag eigenlijk bij elk concert oordoppen. Maar goed, veel lui die er waren kwamen voor Forgotten Tomb en dan is Esoteric of een Bunkur wel heel wat anders.. als je hetzelfde straatje verwacht (wat velen deden). |
|
alweer vroeg opgestaan, was geweldig optreden. geluid stond indd zoals volgens veel andere vrij hard. maar dat drukte de pret niet. vooral optreden van Esoteric, zeer indrukwekkend Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Burrie heb je nog een girly voor me meegenomen?? Het is de lichtinval ;') |
|
wat een gave avond: Bunkur speeld ebeter als verwacht, Forgotten Tomb had geniaal geluid en gave setlist.. Esoteric was vetjes, amar duurde mij persoonlijk iets te lang, dus heb er niet veel mee rvan meegekregen.. de kater valt mee.. et wasweer gezellig! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Nee maar dat heb je me ook niet gevraagd voor zover ik weet |
|
quote: Bunkur kende ik al en verwachte ik niet te veel van. Esoteric heb ik geloof ik wel wat muziek van, maar had niet de moeite genomen me daar vooraf in te verdiepen, dus verwachte ik er niet te veel van. Kwam dus inderdaad voor FT en vond het niets erg dat die als tweede speelden! Mensen met verwachtingen, zijn sowieso niet wijs natuurlijk! Op je knie en pijp voor genade! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |