IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : 2/11 Forgotten Tomb, Esoteric, Bunkur @ Goudvishal Vorige pagina | Volgende pagina
Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 30-10-2007 8:27 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

Tss gewoon komen!

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 30-10-2007 12:52 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

+1 ja Kim gewoon komen

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 30-10-2007 12:54 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Opzich een erg lekkere line up, jammer dat ik zo crap zit qua cash.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 30-10-2007 12:58 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik zou Bunker wel willen zien maar laat't lekker voor wat het is.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 30-10-2007 13:42 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2007 12:52 schreef Burzum het volgende:
+1 ja Kim gewoon komen

Moet even kijken hoe de operatie uitpakt, misschien kan ik jullie dan alsnog blij maken

Het is de lichtinval ;')

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 31-10-2007 0:18 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2007 12:58 schreef kwelgeest het volgende:
Ik zou Bunker wel willen zien maar laat't lekker voor wat het is.

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 31-10-2007 7:53 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

aanwezig...

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Ancient Times
Usericon van Ancient Times
Posted 01-11-2007 14:55 by Ancient Times Wijzig reactieProfiel van Ancient TimesQuote dit bericht

Ik kan hier helaas niet heen, dus als iemand nog een reservering nodig heeft..

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-11-2007 18:21 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

*zin in*

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-11-2007 18:42 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

hier ook, helemaal gaaf dat het in deze tijd van het jaar is, FT is echt mijn herfst muziek

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 02-11-2007 20:16 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Voor de mensen die gaan, veel plezier in ieder geval, ik ben nu aan het werk, dus moet het helaas missen.
Ik hoor graag van jullie hoe het geweest is.

an evil incarnation of DEATH!

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 02-11-2007 20:24 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2007 14:55 schreef Ancient Times het volgende:
Ik kan hier helaas niet heen, dus als iemand nog een reservering nodig heeft..

Als ik het eerder gelezen had, had ik er zelfs 2 voor je over...

Het is de lichtinval ;')

Dark incarnation
Posted 02-11-2007 20:27 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2007 20:24 schreef Kimmey het volgende:
Als ik het eerder gelezen had, had ik er zelfs 2 voor je over...

Zo die gast zal echt blij zijn om dat te lezen...

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 02-11-2007 20:34 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

hehe dat dacht ik ook al aan

nouja heeft hij pech

Het is de lichtinval ;')

Dark incarnation
Posted 02-11-2007 20:35 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2007 20:34 schreef Kimmey het volgende:
hehe dat dacht ik ook al aan

nouja heeft hij pech

Maar jij bent zelf dus ook niet gegaan? Ik baal ervan dat ik het moet missen, altijd die ploegendiensten en niet kunnen ruilen

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 02-11-2007 20:38 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Ik kon niet vanwege hartoperatie...
Anders was ik wel gegaan maar helaas slijt ik mijn avond alleen wat opzich ook wel betr is nu.

Barstende koppijn enzo..

Het is de lichtinval ;')

Dark incarnation
Posted 02-11-2007 20:39 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2007 20:38 schreef Kimmey het volgende:
Ik kon niet vanwege hartoperatie...
Anders was ik wel gegaan maar helaas slijt ik mijn avond alleen wat opzich ook wel betr is nu.

Barstende koppijn enzo..

ah een lotgenoot, tenminste ik neem aan dat je het over jezelf hebt?

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 02-11-2007 20:40 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Ja bij mij is het dinsdag gebeurd, was niet zo goed verlopen..

Het is de lichtinval ;')

Dark incarnation
Posted 02-11-2007 20:42 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2007 20:40 schreef Kimmey het volgende:
Ja bij mij is het dinsdag gebeurd, was niet zo goed verlopen..

Was het je 1ste keer? Ik ben zelf 3x aan mijn hart geoppereerd, nu gaat het gelukkig heel goed met mij.

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 02-11-2007 20:43 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2007 20:42 schreef Dark incarnation het volgende:
Was het je 1ste keer? Ik ben zelf 3x aan mijn hart geoppereerd, nu gaat het gelukkig heel goed met mij.

Ik voeg je even toe op msn als je het niet erg vind..

Het is de lichtinval ;')

Dark incarnation
Posted 02-11-2007 20:43 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2007 20:43 schreef Kimmey het volgende:
Ik voeg je even toe op msn als je het niet erg vind..

Prima, ik zit alleen nu op mijn werk, maar morgen ben ik sowieso wel effe op MSN, dus als je dan wil praten

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 02-11-2007 20:44 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Is goed..
Wat hebben ze bij jou gedaan?

Het is de lichtinval ;')

Dark incarnation
Posted 02-11-2007 20:48 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2007 20:44 schreef Kimmey het volgende:
Is goed..
Wat hebben ze bij jou gedaan?

Teveel om op te noemen en zeker teveel om op te noemen in een "Forgotten Tomb, Esoteric, Bunker topic". Maar het komt erop neer dat ik geboren ben met een lekkende hartklep en dat het in de loop der jaren veel ernstiger geworden is. Nu heb ik een gehele kunst aorta en een kunstklep en slik ik bloedverdunners. Ik ben topfit (meestal) en heb 2 weken geleden een halve marathon gelopen, terwijl ik ook gewoon pils drink en niet al te braafjes ben, dus voor jou is er zeker hoop.
Ik zou niet veel ouder geworden zijn dan 2 jaar en ben nu 27, dus dat zegt genoeg, lijkt mij zo

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 02-11-2007 20:50 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Wow dat is wel iets erger dan dat van mij.
Ik heb een reveal gekregen omdat ze bij mij niet kunnen zien waar het aan ligt.

Ben alleen tijdens de operatie in shock geweest door verkeerde antibiotica en was op dat moment bij bewustzijn dus niet zo'n fijne herinnering.

Zal je morgen op msn wel even de rest precies vertellen.

Het is de lichtinval ;')

Dark incarnation
Posted 02-11-2007 20:52 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2007 20:50 schreef Kimmey het volgende:
Wow dat is wel iets erger dan dat van mij.
Ik heb een reveal gekregen omdat ze bij mij niet kunnen zien waar het aan ligt.

Ben alleen tijdens de operatie in shock geweest door verkeerde antibiotica en was op dat moment bij bewustzijn dus niet zo'n fijne herinnering.

Zal je morgen op msn wel even de rest precies vertellen.

Das een mindere ervaring, komt wel vaker voor kan ik je vertellen, heb zelf ook nog wel wat minder leuke verhaaltjes, die zo als teksten voor een grindcore band kunnen fungeren . Ik check je snel op MSN, dan praten we verder. Voor nu een goede nachtrust toegewenst

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com