IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Doek valt voor de Goudvishal Vorige pagina | Volgende pagina
blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 08-10-2007 16:19 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 7 oktober 2007 10:30 schreef Dentz het volgende:
Wat ik dus ook al zei.


Wat ik dus ook al zei



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 08-10-2007 17:08 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 8 oktober 2007 16:13 schreef trol het volgende:
Vanavond mag ik mijn zegje gaan doen tegenover de commissie Cultuur in het gemeentehuis.

Hopelijk valt het kwartje nou eindelijk eens bij ze..




Succes man!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-10-2007 18:53 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

+1



Sdonasa
Usericon van Sdonasa
Posted 08-10-2007 19:11 by Sdonasa Wijzig reactieProfiel van SdonasaQuote dit bericht

GO Trol GO Trol :pompom:


You're running in circles


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 08-10-2007 19:20 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

quote:
Op 8 oktober 2007 16:13 schreef trol het volgende:
Vanavond mag ik mijn zegje gaan doen tegenover de commissie Cultuur in het gemeentehuis.

Hopelijk valt het kwartje nou eindelijk eens bij ze..



Hup Trol! Geef ze van jetje!


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 08-10-2007 19:47 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2007 16:19 schreef blonde rockgod het volgende:
Wat ik dus ook al zei

Ik bevestigde wat jij ook al zei, meer niet.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 08-10-2007 19:50 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 8 oktober 2007 19:47 schreef Dentz het volgende:
Ik bevestigde wat jij ook al zei, meer niet.


Ja, én? Was het niet okay wat ik schreef?



Dentz
Usericon van Dentz
Posted 08-10-2007 19:52 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2007 19:50 schreef blonde rockgod het volgende:
Ja, én? Was het niet okay wat ik schreef?

Redelijk accuraat.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 08-10-2007 19:59 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 8 oktober 2007 17:08 schreef Burzum het volgende:
Succes man!


+1


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


trol
Usericon van trol
Posted 08-10-2007 20:02 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

*smeert modder op gezicht, bind een lap om zijn hoofd en pakt zijn kapmes*


Ten aanval!!


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 08-10-2007 22:58 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Niet gelukt?



trol
Usericon van trol
Posted 08-10-2007 23:28 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

Nou, we hebben er een uitnodiging uitgesleept met de wethouder cultuur om over mogelijkheden te praten voor een toekomst voor de goudvishal.


p.s. Wat zijn Groen Links en de SP ongelovelijk heersende partijen hehehe.. Die steken beide behoorlijk hun hals uit voor de Goudvishal.
Riespek!



Fijn detail; na de bespreking meerjarenbegroting, waar wij onderdeel van waren, stond het agendapunt Overschrijding budget popppdium Luxor (again!!)

Wat een prutsers hahaha

Wel jammer dat het onze onderhandelingspositie er niet makkelijker op maakt..


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-10-2007 23:29 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 oktober 2007 23:28 schreef trol het volgende:
Nou, we hebben er een uitnodiging uitgesleept met de wethouder cultuur om over mogelijkheden te praten voor een toekomst voor de goudvishal.



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-10-2007 12:05 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2007 23:28 schreef trol het volgende:
Nou, we hebben er een uitnodiging uitgesleept met de wethouder cultuur om over mogelijkheden te praten voor een toekomst voor de goudvishal.


p.s. Wat zijn Groen Links en de SP ongelovelijk heersende partijen hehehe.. Die steken beide behoorlijk hun hals uit voor de Goudvishal.
Riespek!



Fijn detail; na de bespreking meerjarenbegroting, waar wij onderdeel van waren, stond het agendapunt Overschrijding budget popppdium Luxor (again!!)

Wat een prutsers hahaha

Wel jammer dat het onze onderhandelingspositie er niet makkelijker op maakt..


Het berichtje wat ik op myspace las, klonk toch wel erg heftig!
quote:

Doek valt voor de Goudvishal

Arnhemse popzaal sluit 31 december de deuren

De Goudvishal sluit op maandag 31 december haar deuren. Met het wegvallen van het laatste stukje subsidie begin 2008 ziet de Arnhemse popzaal geen mogelijkheden meer om open te blijven. Met de sluiting van het pand aan de Vijfzinnenstraat gaat een stuk cultuur in Arnhem verloren.

De Arnhemse zaal opende haar deuren in 1984 als ‘opvolger’ van de legendarische Stokvishal. Als thuishaven van verschillende subculturele muziekstromingen waaronder punk, metal, hardcore, ska, drum’n’bass en hiphop behaalde het podium echter zelf ook een legendarische status in zowel binnen- en buitenland. De Goudvishal stond in die afgelopen 23 jaar vaker voor hete vuren, maar altijd bleek een oplossing mogelijk. Met het wegvallen van het laatste stukje gemeentelijke subsidie vanaf 2008 is er echter geen geld meer om open te blijven.

De Goudvishal heeft zich altijd sterk gemaakt voor een sterke popcultuur in Arnhem. Samen met popcentrum de Jacobiberg en de Cultuurkapel heeft de Goudvishal zich ingezet voor de komst van een nieuwe poptempel, Luxor Live. De zaal zag aanvankelijk haar organisatie opgaan in het nieuwe podium. Uiteindelijk werd dat helaas alleen de subsidie.

Een samenwerking met een culturele partner ziet de zaal momenteel als enige, laatste redmiddel.

Vanwege het verdwijnen van (ID)-subsidieregelingen en het ontbreken van een reëel perspectief is het grootste deel van de betaalde krachten eerder dit jaar al op zoek gegaan naar ander werk. Een deel van de taken is inmiddels overgenomen door een enthousiaste groep vrijwilligers die tot het eind van het jaar een degelijk en afwisselend muzikaal programma heeft neergezet. Begin 2008 eindigt echter de huursubsidie, vervalt de laatste ID-subsidie en is er geen geld meer voor programma.
Alle reeds geplande concerten tot en met december gaan gewoon door en de laatste maand van dit jaar zal in het teken staan van het afscheid.

De Goudvishal bedankt bij deze alvast alle (oud)-medewerkers, die de olie zijn en waren waarop de zaal al die jaren heeft gedraaid.

Oproep aan iedereen die nog foto’s en of persberichten en posters van/over de Goudvishal heeft op die in te sturen voor een om zodoende toch nog een stukje cultuur te conserveren?


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 09-10-2007 13:52 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

Net goed

Het is dat ik min of meer gedwongen werd me destijds naar de GVH te bewegen, maar wat heb ik me vreselijk geirriteerd aan het publiek, geluid en indeling van de zaal. Wat een godsgruwelijke kuttent. Er is blijkbaar nog gerechtigheid!


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 09-10-2007 13:56 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2007 13:52 schreef Naturens Galleri het volgende:
Net goed

Het is dat ik min of meer gedwongen werd me destijds naar de GVH te bewegen, maar wat heb ik me vreselijk geirriteerd aan het publiek, geluid en indeling van de zaal. Wat een godsgruwelijke kuttent. Er is blijkbaar nog gerechtigheid!

Als jij nou eens jezelf fijn gaat kapot inteelten in je lokale bier keet.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 09-10-2007 14:03 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2007 13:56 schreef Dentz het volgende:
Als jij nou eens jezelf fijn gaat kapot inteelten in je lokale bier keet.
Je bent het er niet mee eens begrijp ik?


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 09-10-2007 14:04 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Niet echt nee.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-10-2007 14:25 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik vind het echt jammer. Ik heb het er 10 jaar erg naar mijn zin gehad. Ik vind het sfeer hebben, ook al is het een stinkend donker hol met een ophoging in het midden waar ik perse altijd over moet struikelen. Maar ik heb er veel bands gezien die ik ook in een grote zaal heb gezien, b.v Arcturus, Primordial, Mortician ect ect. ook al was het geluid vaak kut in de GVH toch staan die optredens mij veel meer in het geheugen gegrift dan de optredens van die bands in bv. de 013 of waar dan ook. Bovendien kom ik er altijd wel bekenden tegen die ik al tijden niet gezien had..


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


~~**Boemba**~~
Usericon van ~~**Boemba**~~
Posted 09-10-2007 15:37 by ~~**Boemba**~~ Wijzig reactieProfiel van ~~**Boemba**~~Quote dit bericht

ach laten we wel wezen

Arnhem heeft al godsgruwelijk veel van die gesubsidieerde holen, ik denk niet dat iemand er nou echt wat aan mist. Ik denk zelfs dat het voor de anderen waaronder willemeen een mooie kans is om toch een beetje boven het huidige niveau uit te komen.



zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 09-10-2007 15:44 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Mijn mening is wat verdeeld. Ik vind het jammer dat ze niet verder kunnen. Ze hadden vaak leuke dingen daar. Ik heb er veel leuke dingen gezien. En ik woon niet naast de deur. Maar voor een aantal dingen was het ook te klein.
Erg jammer dat ze de deuren moeten sluiten.
Aan de andere kant, wie weet dat er nu wat leukere dingen in Willemeen gaan komen. Die zaal vind ik wat beter.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 09-10-2007 15:44 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2007 15:37 schreef ~~**Boemba**~~ het volgende:
ach laten we wel wezen

Arnhem heeft al godsgruwelijk veel van die gesubsidieerde holen, ik denk niet dat iemand er nou echt wat aan mist. Ik denk zelfs dat het voor de anderen waaronder willemeen een mooie kans is om toch een beetje boven het huidige niveau uit te komen.



Vind ik niet zo wel, laat die andere gesubsidieerde holen maar stoppen dan. Die hebben naar mijn mening lang niet dezelfde gave concerten.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


~~**Boemba**~~
Usericon van ~~**Boemba**~~
Posted 09-10-2007 16:08 by ~~**Boemba**~~ Wijzig reactieProfiel van ~~**Boemba**~~Quote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2007 15:44 schreef Creepmime het volgende:
Vind ik niet zo wel, laat die andere gesubsidieerde holen maar stoppen dan. Die hebben naar mijn mening lang niet dezelfde gave concerten.


Die hebben waarschijnlijk wel een betere lobby bij de gemeente.
Het is ook wel erg uit de tijd om dertig jaar naar dato nog steeds punkholen te subsidieren, alsof dat de jeugd is die van straat gehouden moet worden...



trol
Usericon van trol
Posted 09-10-2007 16:57 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

quote:
Op 9 oktober 2007 15:44 schreef zillah-morte het volgende:
Mijn mening is wat verdeeld. Ik vind het jammer dat ze niet verder kunnen. Ze hadden vaak leuke dingen daar. Ik heb er veel leuke dingen gezien. En ik woon niet naast de deur. Maar voor een aantal dingen was het ook te klein.
Erg jammer dat ze de deuren moeten sluiten.
Aan de andere kant, wie weet dat er nu wat leukere dingen in Willemeen gaan komen. Die zaal vind ik wat beter.




Het lastige van de willemeen is dat het in principe een jongeren centrum is en dat zij voor het jaar 2008 op de agenda hebben staan om weer dichter naar hun kerntaken toe te gaan. Wat dus in zal houden dat er waarschijnlijk minder concerten gaan komen.
Ik hoop dat wij die taak dan over kunnen nemen. Het zou zonde zijn als de zaal en vooral al die apparatuur nauwelijks wordt gebruikt.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 09-10-2007 17:01 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 9 oktober 2007 16:57 schreef trol het volgende:
Het lastige van de willemeen is dat het in principe een jongeren centrum is en dat zij voor het jaar 2008 op de agenda hebben staan om weer dichter naar hun kerntaken toe te gaan. Wat dus in zal houden dat er waarschijnlijk minder concerten gaan komen.
Ik hoop dat wij die taak dan over kunnen nemen. Het zou zonde zijn als de zaal en vooral al die apparatuur nauwelijks wordt gebruikt.
Mwah, Dynamo en Baroeg zijn ook jongerencentra maar bij het publiek hier enkel bekend van de muzikale activiteiten.



Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen