|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
De vrijwilligers en de programmering van de goudvishal.. |
|
Vind het echt zonde maar gaat Luxor nou de concerten 'overnemen' in 2008? Of is het gedaan met de metal concerten in Arnhem? Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Ik denk niet da de Luxor de programmering van de Goudvishal zal overnemen... En zolang mensen de handen uit de mouwen steken en shit organiseren zullen er vast nog wel metalconcerten in Arnhem zijn... maar dus niet meer in de Goudvishal zolang de gemeente niks meer doet! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Erg jammer, ik vond de Goudvishal toch wel één van de gezelligste zaaltjes van Nederland. Against God and Government |
|
Ja zekers! Heb er leuke herinneringen aan, zo was Waking The Dead 2002 mijn eerste black metal live ervaring ooit. Misschien dit jaar nog een laaste eer aan de goudvishal tonen en richting Watain gaan. Maar ik hoop uiteindelijk natuurlijk dat er een man met een dikke buik en een groot pak geld aankomt kakken. |
|
quote:Chelman? |
|
quote: Vikingblood? (Over die dikke buik weet ik niks...) [Dit bericht is gewijzigd door Cees op 10-10-2007 11:26] The trend is dead. |
|
quote:*snuf snuf* |
|
In Belgie gaat het niet veel beter: http://www.petitiononline.com/Kontich7/petition.html |
|
Erg jammer dat de Goudvis gaat sluiten.. Woon ik eindelijk in Arnhem en dan gaat DE concertzaal dicht! Trol, ik hoop dat jullie een poot aan de grond krijgen om bij de Willemeen concertjes te kunnen organiseren. Die zijn op zich de laatste tijd vrij aardig bezig qua (metal)concerten, dus als jullie dat stokje in 2008 over kunnen nemen... Of een hele goede deal kunnen sluiten met de Luxor... De programmeur van de Mezz gaat daar toch aan de slag? "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote:De Mezz deed nagenoeg niks aan metal. Dat was daar een Lowlands-programmering van heb ik me jou daar. |
|
Goudvishal helpen? Hang/plak/post deze poster in winkels/cafés/etc bij jou in de buurt! A4 / A6 / webflyer [Dit bericht is gewijzigd door ComaNation op 11-10-2007 14:02] |
|
jammer dat die plaatjes niet werken Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ja, wel eerst even uploaden dan. Want ze staan niet in de standaard plaatjes map. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Fixed http://www.goudvishal.nl/helpdegoudvishal/ [Dit bericht is gewijzigd door ComaNation op 11-10-2007 15:31] |
|
Wil je de Goudvishal steunen: kom dan zaterdag naar het concert van Stormrider, Nanowar en Chainsaw! Zaterdag 20 oktober speelt o.a. Disbelief en Graveworm! www.goudvishal.nl Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Ik snap de inhoud van de pagina niet echt. "Hoi. De goudvishal gaat dicht. Wil je helpen, hang dan deze poster op." Waarom posters ophangen als het toch al te laat is? Zenial |
|
quote: Dat was mijn idee ook al. Waarom doorgaan op een dood spoor. De gemeente wil/kan niet, boor dan alternatieven aan in plaats van 'ik ben boos' acties. De gemeente (en niemand trouwens) heeft een verplichting t.o.v. de goudvishal. Als je wil dat die tent toch open blijft, steek dan je energie in het zoeken van sponsors. Met het wegvallen van die 50K van de gemeente weet je iig wat je nodig hebt, zoek vijftig sponsors a 1000 euro. Als een amateurvoetbalclub in een klein gehucht dat kan, waarom dan niet de hippe goed georganiseerde, marketingbewuste, crossmediale instelling als de gvh dan niet? Gewoon effe de schouders d'r onder. Maar ik ben benieuwd hoe dit nu leeft onder de betrokkenen. Willen ze echt door, of willen ze alleen maar door met geld van de gemeente? Willen ze bijvoorbeeld niet op een andere manier, in een andere opzet door? Wat wil men eigenlijk? |
|
Hmmmmmmmmm, daar heb je wel een punt, met die sponsoring, is er al aan gewerkt? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
|
|
quote: Er valt toch altijd met mensen te praten? Als de GVH vrijwilligers hem de bezoekersaantallen/omzet e.d. laten zien en hem ervan kunnen overtuigen dat het echt wel loont om metal neer te zetten... En Enslaved staat in de Mezz binnenkort, dus misschien is hij al een klein beetje op de goede weg qua progammering? "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: dat heeft hij dus niet meer geboekt, maar de nieuwe programmeur van de Mezz. |
|
quote: Damn, daar gaat mijn laatste beetje hoop voor de Luxor programmering... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Ja leuk, alleen teken ik niet om het van de SP is. Against God and Government |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |