|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Toegevoegd aan de line up: CILICE (NL). Zij zullen de zaterdag openen. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
De verleiding om weer te gaan wordt steeds groter |
|
Gaaf, Cilice! |
|
quote:Gewoon komen www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
De line-up is bijna compleet, vandaag hebben we het Noorse ATROX aan de line-up toegevoegd. Nog 1 band te gaan, deze wordt vrijdag bekend gemaakt en dan zal ook het definitieve tijdschema bekend zijn. Fans van CYNIC zullen zeer tevreden zijn met de laatste band en het wordt dan ook bijna een must om te komen. Wacht maar af! :-) www.progpower.eu |
|
Is Venlo vanaf Progpower te bereiken? Zit te denken daar een hotel te scoren namelijk. edit:metopenbaar vervoer bedoel ik dan, of evt per taxi [Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 21-08-2008 21:02] Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Er rijd 2keer in het uur een bus naar Baarlo. En met de taxi moet het ook wel te doen zijn. Venlo-Baarlo is zo'n 8km. Edit: Misschien ook aanwezig, eindelijk eens een keer een festival op kruipafstand [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 21-08-2008 21:05] |
|
ah ok mooi, dan ga ik daar zo maar eens een kamertje boeken Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Dit weekend even de laatste dingetjes regelen. Zin in |
|
Is Alarum niet de laatste band? 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
En via myspace heeft Ghostbrigade laten weten dat Progpower voor hun niet meer doorgaat GVD Ghost Brigade's appearance at Dutch ProgPower Festival in October has been cancelled due to financial and logistical reasons. We are more than sorry about this, hopefully we make it to The Netherlands some other time. /gb [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 22-08-2008 12:17] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Het klopt inderdaad dat Ghost Brigade gecancelled heeft. We wilden ermee wachten en tegelijkertijd de vervanger aankondigen, maar de band zelf was ons voor. Vervanger wordt zsm aangekondigd! En natuurlijk de laatste ´reguliere band´, welke een aantal mensen hier wel blij zal maken [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 22-08-2008 12:43] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 22-08-2008 15:04] Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
ik ben benieuwd! quote: zou mooi zijn [Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 22-08-2008 15:04] Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
ik beloof niks... maar ik hoorde het van de muren van de wandelgangen 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: |
|
Na het mindere nieuws van Ghost Brigade dan nu toch maar het hele goede nieuws. ALARUM zal inderdaad overvliegen naar Nederland om op ProgPower te spelen. Het wordt voorlopig een eenmalige show, ze spelen dus alleen maar op ProgPower, verder geen enkel ander optreden in Europa. Ze komen 3 dagen, 2 dagen gaan ze genieten van het festival, op zaterdag zullen ze dan zelf spelen. Ze krijgen dan ook een lange speeltijd, 1 uur en een kwartier! Op dit moment zoeken we nog een vervanger voor Ghost Brigade, die hopen we komende week bekend te maken. Rene |
|
Doe ook maar meteen een tijdschema Rene. En niet teveel leuke bands laat op de zondag alsjeblieft want die kan ik dan niet meer meepikken |
|
Het volgende tijdschema is nu bekend: Friday 3 October (doors open 18.30) PAGAN’S MIND (nor) : 22.00-00.00 ATROX (nor) : 20.25-21.25 DIVISION BY ZERO (pol) : 19.00-20.00 Saturday 4 October (doors open 13.00) CYNIC (usa) : 21.45-23.15 ZERO HOUR (usa) : 20.10-21.10 ALARUM (aus) : 18.25-19.40 WOLVERINE (swe, *) : 16.30-17.15 t.b.a. : 15.05-16.05 CILICE (hol) : 13.45-14.40 Sunday 5 October (doors open 13.00) THRESHOLD (uk) : 21.30-23.30 WOLVERINE (swe, **) : 19.55-20.55 MYRATH (tun): 18.30-19.30 SUSPYRE (usa) : 16.30-17.30 PATHOSRAY (it) : 15.05-16.05 21 EYES OF RUBY (hol) : 13.45-14.40 Check out http://www.progpower.eu/ voor de verdere details, ook voor de kaartverkoop. |
|
Nog even aanvullend, WOLVERINE zal de zaterdag de set spelen die ze op ProgPower in 1999 gespeeld hebben (ze hebben toen de allereerste editie geopend). Op zondag spelen ze dan een reguliere set. Liefhebbers van deze band adviseer ik te komen, het voortbestaan van WOLVERINE hangt aan een dun draadje door drukke dagelijkse werkzaamheden van sommige bandleden. Na ProgPower doen ze waarschijnlijk nog 1 optreden in hun thuishaven Soderhamn, Zweden, maar dat zal dan hoogs waarschijnlijk het laatste optreden zijn. |
|
Thanks! Naja, dat wordt na Suspire een hapje wokken en dan weer terug. Komt helemaal goed AoD, ging jij ook nog? Of wat mij betreft kom je alleen maar langs om te wokken |
|
naisssss, dat wordt een leuke avond in venlo op vrijdag, een geniale dag op zaterdag en zondag nog eem relaxen bij suspyre. zin in! Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Cool dat jij er ook bent |
|
wow alarum! wat een line-up zeg, petje af |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |