|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Dat sucks ja. Beterschap iig! ProgPower was gaaf (alleen gister geweest)! Veel lui gesproken, veel oude bekenden daar altijd, super gezellig met iedereen, en vette line-up! - Cilice was gaaf, maar halverwege wel weer gehoord - Sun Caged was gaaf als altijd, en nèt toen Gregoor vd Loo ff een oud Lemur Voice nummer met SC kwam zingen, stond ik buiten een peuk te roken (echt, fuck dat rookverbod) - Alarum viel me tegen, dit kwam door het geluid - Wolverine was ff leuk, maar niet echt verder gecheckt - Zero Hour was erg goed (en leuke gasten), alleen die zang is me teveel van het goeie (hóóg, en heel veel) - Cynic was geweldig! - en een lache taxirit (en daarvoor ook erg gezellig) met Hagal en Ingmar - tevens een goede nacht en ochtend in sweet-sister-in-law Pem's huisje, waarvoor dank! [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 05-10-2008 18:39] |
|
quote:wel erg voor je als je niet eens een half uur zonder sigaret kunt |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Kun je nagaan; als je niet rookt kun je meer van concerten zien, uberhaupt naar meer concerten toegaan wegens geldbesparing en naar meer concerten gaan omdat je langer leeft! Driedubbel winst! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Progpower was geweldig. Zaterdag net optijd aangekomen voor Alarum; heel leuk en live veeeel beter dan op cd. Ben benieuwd naar hun komende plaat. Zero hour viel wat tegen, maar qua podiumpresence was het wel tof, dat zweverig headbangen en die dikke brulboei, held! Cynic was natuurlijk ... buitencategorie. Geweldig. Tymon en Robin (de Textures solo ) waren erg sterk. Als de line-up volgend jaar wat meevalt, zeker voor herhaling vatbaar. Maar dan voor 3 dagen ... Btw, hebben jullie nederlanders geen broodjeszaken e.d. aan treinstations? Al die voorverpakte boterhammen En heineken, tjah ... ben er nog steeds niet goed van |
|
quote: van da laatste word ik ook ziek tis nu nie da Jupiler zo goe is... maar toch beter signature |
|
Wat zijn die videoopnames van Alarum en Cynic goed geworden The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:haha ik heb de tijd niet bijgehouden, maar thanks voor het meeleven [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 05-10-2008 21:55] |
|
Leuk dagje gehad, jammer idd van het geluid in het begin bij Alarum maar het was later wel vet. Zero Hour, muzikaal very nice maar die zanger is echt niet mijn ding. Cynic was weer geniaal. Ook gezellig gehad met de mensen daar en lekker die rosé bier Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Net zo goed als die van Tilburg? Maar je mocht toch helemaal niet filmen?! 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Zo, dat was hem weer. Erg goede editie dit jaar, zonder noemenswaardige problemen Persoonlijke favorieten waren toch de headliners Pagan's Mind, Cynic ( ) en Threshold. Verder was het cool om een Lemur Voice-nummer met Gregoor op zang te horen, goeie aktie Marcel Hiernaast ook altijd weer leuk om alle (oude) bekenden weer te spreken. Binnenkort evaluatie, en dan op naar editie 11 www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Wat was dit een immens heerschend festival! Ik had al goede dingen gehoord over de sfeer, maar daar bleek geen woord van gelogen: Prog Power moet wel het gezelligste festival ter wereld zijn. Qua bands was ik vooral onder de indruk van Pagan's Mind, Threshold en het alles omver blazende Zero Hour (ontzettend aardige gasten ook nog) en ik heb op Suspyre na geen enkele band gezien die ik niet te pruimen vond. Volgend jaar weer! |
|
Het zit er helaas weer op, wat vliegt zo'n weekend weer voorbij. Een jaar lang voorbereiden en dan in 3 dagen is het gedaan :-). Maar wat hebben we genoten, voor ons als organisatie was dit de beste editie tot nu toe. Alles verliep vlekkeloos, geweldige bands om mee te werken backstage en dan ook nog eens van een hoge kwaliteit. Eenieder die er aan heeft meegewerkt wil ik via deze weg nog even persoonlijk bedanken. Maar de meeste dank gaat natuurlijk uit naar de bezoekers, die het mogelijk maken om er elke jaar weer een feest van te maken. We zijn dan ook maar vast begonnen met de voorbereidingen voor volgend jaar, de eerste bands zullen binnenkort bekend gemaakt worden. Op naar ProgPower Europe 2009. Rene |
|
Ben gisteren geweest. Threshold was super en ook Wolverine en The Aurora Project waren erg de moeite waard. Het enige minpunt vond ik de eetpauze van half 6 tot half 7, nogal nutteloos. En vanochtend weer om 4 uur opstaan was ook afzien, maar dan kan verder niemand wat aan doen. |
|
quote: Je moet de bas helemaal terugdraaien maar dan klinkt t veel beter dan de toch al supergave Tilburg opname! Wie was die stickspelert tijdens Textures eigenlijk? Toch niet Sean Malone himself? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Live Pic's ProgPower Europe online Foto's van: Cynic, Threshold, Zero Hour, Alarum, CiLiCe, Sun Caged, Eyes of Ruby etc. etc..) www.AchromeMoments.nl Voor een concertverslag met nog véél meer foto's ga je naar MusicFromNL webzine http://www.musicfrom.nl/magazine/verslagen/30144/progpower-10-sfeervol-genieten-in-baarlo.html Veel plezier met lezen, kijken en nagenieten! Cheers! Paul - Achrome Moments Photography |
|
Mooi feestje weer |
|
quote: De Stickspeler was Steve Woodcock, van de Engelse band Linear Sphere |
|
Een meneer Woodcock die z'n stick speelt? hehe What's in a name... Thanks iig! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-10-2008 21:36] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:lol |
|
Ik heb een super te gek weekend gehad, ik heb van sommige bands maar weinig meegekregen maar de bands die ik wilde zien heb ik dan ook gezien, verder weer een sfeertje als vanouds, ik had er ook zo naar uitgekeken ook om Zero Hour weer te zien nadat we ze 3 maanden geleden nog voor 't laatst gezien hebben, ze zijn zo aardig allemaal, zijn echt vrienden geworden van mij en Marcel, 't weekend vloog ook weer véél te snel om, ik zou 't zo weer terugdraaien, maandag nog lekker vrij geweest maar gister en vandaag nog steeds harstikke brak op 't werk, eer ik weer een beetje bij ben, is 't alweer weekend |
|
Meer dan 900 foto's nu op www.sjiwa.nl van progpower 2008. Iedereen van harte bedankt voor het bezoeken van de 10 editie namens alle Sjiwamedewerkers. Het was een onvergetelijke. Volgend jaar overigens de 10e editie voor Sjiwa oftewel weer een jubileum. Helaas was onze fotograaf niet meer op de afterparty op zondag of moet ik zeggen gelukkig? |
|
Volgens mij heb ik iets gemist aan al die reactie te lezen. Het lijkt erop dat Cynic een goed optreden heeft gegeven. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |