|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Krijg je van mij een biertje zaterdag... of een spa rood for that matter 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Lekker Inmiddels heb ik mail gehad vanuit de PP headquarters en ik ga ervan uit dat we er wel uit gaan komen |
|
De laatste kaarten kunnen nog gereserveerd worden via www.progpower.eu, daarna gaan ze indien nog voorradig in de verkoop aan de kassa. Maar dan zijn ze een beetje duurder :-) We hebben er zin in, de CYNIC merchandise is al gearriveerd!! www.progpower.eu |
|
Voor het eerst sinds jaren afwazig vanwege geld tekort en andere plannen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Heel fijn Michiel. Moest iedere forumbezoeker dit nou weten? Anyway: gefeliciteerd [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 02-10-2008 19:37] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
dit is dé spreekbuis natuurlijk signature |
|
Als alles meezit dan kom ik vrijdag even Pagans Mind kijken, voor de rest van het weekend heeft oom Bon geen tijd. |
|
Ik hoop dat ik mijn bevestiging voor De Berckt nog krijg, het is redelijk kort dag nu... |
|
Weilanden genoeg in Baarlo. |
|
quote: LOL dan heb je andere verplichtingen |
|
yo bet ya |
|
Kutjebef; geen vervoer op vrijdag, dus geen Pagans Mind The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ai da's minders Gelukkig woon ik niet zo ver van Baarlo af, dus ik ga met m'n fietsje |
|
Gelukkig lukt t zaterdag wel: Cynic en Alarum here we cum!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
zaterdag heb ik andere dingen. Cynic is niet meer wat het geweest is. Alarum is wel jammer dat ik dat moet missen. |
|
Ik ga 't hele weekend, zin in !!! |
|
Tot morgen dan maar! 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Ja Ook wel zin in. 1e keer horecagelegenheid sinds het rookverbod. Dat wordt een drukke dag, met al dat heen-en-weer naar buiten lopen. |
|
Helaas afwezig door ziekte.... jammer, keek er al een hele tijd naar uit |
|
da's balen zeg. Als je nou vantevoren een fles whiskey soldaat maakt, voel je vast niks meer van die ziekte |
|
Zo, eerste dag (nou ja, avond) zit erop. Afgaande van de reacties van diverse mensen kunnen we denk ik opmaken dat DIVISION BY ZERO een aangename opwarmer was, ATROX voor veel mensen toch wel een behoorlijke verrassing en PAGAN'S MIND terecht een headline postie heeft gekregen die volledig werd waargemaakt. Op naar vandaag!! |
|
Gaaf. Zo, nog een extra bakkie doen hier, trein pakken, en es goed wakker gebeukt worden door Cilice |
|
En de tweede dag zit er al weer op, de tijd vliegt! En wat een dag het was, het ene hoogtepunt na het andere, met als geweldige afsluiter CYNIC. En ja, ze hebben anderhalf uur gespeeld. Nog 1 dagje en het zit er weer op, als het muzikaal weer allemaal zo goed klinkt als de zaterdag dan mogen we gaan zeggen dat dit toch echt wel de beste editie van ProgPower is geweest. Maar dat horen jullie morgen :-). [Dit bericht is gewijzigd door renejanssen op 05-10-2008 9:14] |
|
Cynic was gruwelijk geniaal....wat een geluid! Zero Hour was een mega afknapper, vooral geluidstechnisch. Straks even de cynische foto's online knallen. 10.10.1942 - 20.11.2011 |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |