|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik wil best je stroboscoop lenen, maar dan wil ik hem niet bedienen.. dan moet ie naar de lichtman. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik mail hje hier vanavond wel even over, er zit namelijk een triggerkast bij zodat je hem rechstreeks op je bedieningspaneel voor de drunms kunt triggeren. |
|
aanwezig! Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Whaaaa!!! Goed feestje! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Ah, dit vind ik eventueel wel leuk om te bezoeken Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote: Licht hoort marginaal te zijn, bij NWD dan. En over het geluid, dat was de vorige keer dik in orde. Vooral de kit van Jorik klonk enorm vet. Hoewel jullie (CHD) daar niet echt iets aan hebben... |
|
quote:+1, enige voorwaarde is een beetje gunstige ov-tijden. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: |
|
Als de monitoren en de PA maar in orde zijn komt het wel goed. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Och, verrek.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:De monitoren was ik niet over te spreken laatst.. maar 1 groep www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
uh ow.. ik heb em ons stageplan al gemaild, dus dan mogen ze wel wat spul gaan regelen dan.. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 16-10-2007 13:10] |
|
monitoring en pa zijn in orde, 4 monitors hebben ze staan in die zaal, en pa geeft ook een goed geluid. Toen wij daar speelden hadden we op het podium ook een fatsoenlijk geluid, en dat is eigenlijk een van de extreem weinige keren dat ik dat meegemaakt heb met deze band. |
|
@FRNK: Ik weet niet of het standaard altijd zo is, maar bij ons dus wel. Inderdaad goed om vooraf even te checken, vooral met jullie setup [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 16-10-2007 13:13] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:Dat gaat dan van jullie gage af |
|
quote: Maar Lund niet! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Ik zal aan je denken Nixie |
|
Net te horen gekregen dat ik de 9e daar verwacht wordt. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Nouja, lijkt me niet hoor We komen dr wel uit. Eerst maar die specs afwachten ja, en Erwin was al op de hoogte van onze setup, dus tsja, komt vast goed lijkt me. Wordt sowieso wel een bruut feestje [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 16-10-2007 13:40] |
|
Stukje CHD live, dan weet je een beetje wat je kunt verwachten. http://www.youtube.com/watch?v=4XeacbWqPFE [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 17-10-2007 19:56] |
|
quote: zozo... helemaal uit Soest! goede zaak! Krijg je een een verlaat nieuwjaars-backstage-wanthetmoetmenikskosten biertje van me [Dit bericht is gewijzigd door Yot op 17-10-2007 21:17] |
|
duurt nog even, maar denk wel dat ik er ben Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
cool |
|
quote: Gaaf! Zit al stuk meer beweging in dan toen op Stonehenge, ziet er goed uit, hoorde dat optreden in Enske ook erg geslaagd was! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 17-10-2007 21:59] |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |