|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Hehe, tsja aan die 8 parren ga je idd niet veel hebben |
|
wat staat dat schattig, dansbaar en verfrissend, t is dat ik geen bloemetjesjurk heb anders zou ik wel even langshuppelen // maw t wordt tijd om een nieuwe oto te gaan halen... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
We zitten op het Nachtnet tegenwoordig |
|
nu gouda nog... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ik zou wel willen komen, maar ik hou niet van post metal. Dat nachtnet he, gaat dat nu ook van Eindhoven direct naar Tilburg en verder? Of moet je dan via Den Bosch naar Tilburg en dan richting Rotterdam? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:Je zit toch ook op ZM terwijl je niet van metal houdt quote:Rechtstreekse verbinding van Eindhoven via Tilburg, Breda en Dordrecht naar Rotterdam |
|
quote: Daar heb je een punt quote: Ah goede zaak! En dus een aparte verbinding naar Utrecht via Den Bosch? Dan heb ik dat namelijk verkeerd begrepen op de NS-site laatst. Mogelijk aanwezig dus Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: quote:Stimmt ganz genau quote: |
|
Dit gaat mijn eerste concertje in 2008 worden, zou het uitverkocht geraken of/en is het nodig om voortijdig kaartjes te kopen? Of kan ik gewoon op de avond zelf aan komen kakken? Iemand enig idee? Ik verheug me erop in ieder geval om CHD eens aan het werk te zien. De filmpjes/mp3 hebben mij nieuwsgierig gemaakt! an evil incarnation of DEATH! |
|
quote:Het lijkt me niet dat het gaat uitverkopen. Gewoon zorgen dat je er een beetje op tijd bent |
|
quote: Thank you, I will keep that in mind an evil incarnation of DEATH! |
|
Voor de geintereseerden neem ik wat cd's mee. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
JA! Daar heb ik nou ook zo'n zin in! Concertseizoen 2008 lekker aftrappen in Dynamo Eindhoven. NWD speelt uiteraard, zoals altijd, INCLUSIEF VJ dus uw oren én ogen krijgen 1 uur lang sublimale boodschappen voorgeschoteld. Een verfrissende brainwash om de holle leegheid in je kop weer eens goed te voelen! 'knock, knock...anybody in there?' ps: vergeet je dansschoenen niet! |
|
Een dag eerder was ik wel langs gekomen, dan zou ik toch in de buurt zijn. Helaas.. |
|
Helaas afwezig |
|
quote: Das balen dude.... an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Succes dude!! |
|
quote:Thanks En het zal zeker niet de laatste keer zijn dat ik leuke dingen moet laten schieten |
|
Hmm.. dit wil ik eigenlijk misschien best zien. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Hmm.. en ik wil jou ook wel misschien weer es irl zien |
|
Oeehh! Ga je me op de gastenlijst zetten, of is die er niet ? Edit: Ben trouwens naar m'n nest toe, doe eens effe mailen ? Ga hier wel bij zijn, denk ik zo! [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 05-01-2008 0:53] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ja, graag! Nog steeds niet besteld dan is dit makkelijker. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Jammer maar begrijpelijk quote: Jaa, doen! Krijg je een biertje [of iets anders] van me Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Ik wil dat andere ook wel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |