|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
ohja shit, dit is morgen al. Nouja volgende keer beter.. |
|
De week erop doen we het in Zwolle nog eens dunnetjes over! (zonder NWD though ) Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ja NWD heb ik al eens in de n201 gezien, maar blijft leuk! CHD daarentegen nog niet, dus wie weet misschien weer eens richting Zwolle gaan. |
|
* Camera... check! * Dansschoentjes... check! * Liefje met auto... check! * Goeie zin... check! Nou, wat mij betreft kunnen we! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Als alles goed gaat kom ik vanavond ook even kijken. |
|
Verrek ja, dit is vanavond al.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Idd ja!! |
|
quote:Gezellig! :D Ff Deathwish spelen samen? En wat Rikkert zegt ja (en daarna ging ie helemaaaal los met het stappen ) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 12-01-2008 15:22] |
|
Potverdorie, ben ik net de ene kater kwijt.. nou ja, voor een mooi feestje moet je iets over hebben! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Joa, vanavond al www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Het lijkt me voor de Eindhovenaren geen grote opgave om erheen te gaan heeeee, dus geen smoesjes jaaaa!!! hehehe [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 12-01-2008 17:24] |
|
Don't worry, I'll be there. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Paul, hoe laat ben je er vanavond? |
|
quote:Nou ja zeg! p.s. Herr Tormentor heeft me (niet per definitie voor vanavond) al uitgenodigd voor een biker/metalkroeg in Bergen. Isadawadan? |
|
haha Die2? |
|
quote: Zo rond een uurtje of 8, denk ik. Why ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Gewoon, dan weet ik of er iig een bekende is, hehe, er wil verder weer eens niemand mee uit het wonderschone Geldrop. |
|
Maak er half 9 van! Dan ben ik er zeker. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
En hoe was het? |
|
Deleterious was ik niet zo van onder de indruk. Strak, dat wel, maar sprak niet tot mijn verbeelding. NWD was meesterlijk, heel erg van genoten. Helaas had ik na die tijd staan ondertussen zo'n pijn in m'n rug (gisteren iets in m'n rug geschoten na een rare beweging) dat ik CHD heb moeten missen om naar huis te lopen.. momenteel zit ik even rustig onderuit op de bank, m'n oren tot rust laten komen (ondanks dat dat knaapje van 't geluid continu rondliep om te luisteren had ie niet door dat het nogal een muur van geluid was) alvorens naar bed te gaan. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Nou, laat ik dan vertellen dat het begin van CHD in ieder geval erg sfeervol was. Zowel qua lichtshow (hoe kan ik nou foto's maken in het donker, goddomme?) als qua muziek en podiumpresentatie. Ik ben rond half één richting 020 vertrokken en toen waren de mannen CHD nog volop bezig. Hehehe, ik vrees dat Meneer Aaargh zijn portie metal wel weer gehad heeft voor dit jaar en dat het me niet gaat lukken hem nog eens mee te slepen naar een concertje. Laat ik er nog aan toevoegen dat ik de weirdness van Deleterious erg prettig vind (maar ik ben bevooroordeeld natuurlijk, want die bassiste was tot voor kort mijn drumster en ik houd van haar) en dat ik hopeloos verliefd ben op NWD. Ge-ni-aal! Mooi avondje. Meer. Meer! MEER!! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Die was wel verstandig genoeg om gehoorbescherming in te doen? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
@Aaarrggh: Ah, ik dacht al dat jij me bekend voorkwam van foto's. Was jij het dus toch! [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 13-01-2008 11:52] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Niet dat ik gezien heb. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |