|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Haha, ik heb nog nooit Beauty En De Nerd gezien, maar het verbaast me wel dat er veel metalhead-nerds te zien zijn.. |
|
Eh, dat lijkt me niets nieuws. Stereotype ICT'er wordt, voor zover ik weet, neergezet als figuur met vet, lang haar, een Iron Maiden-shirt en een oude te korte spijkerbroek met afgetrapte sportschoenen. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 17-10-2007 1:34] |
|
Blond haar, blauwe ogen, gespierd lichaam, rookt, drinkt bier, leren zwarte jas, luisterd extreme metal, multimedia student... zo kan het dus ook Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Hoezo? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Omdat arjan en erik lang haar hadden natuurlijk |
|
Waren metalheads juist gemiddeld niet al te slim en laag opgeleid? |
|
quote:Ik gok dat het gemiddeld IQ van metalheads ongeveer hetzelfe is als dat vd 'gewone' bevolking. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Precies, ik bedoel maar. |
|
quote: En ik vind dit ook net iets te generaliserend, ik loop er ook zo bij (al zijn mijn haren wel gewassen, en mijn broeken lang genoeg, meestal), en ik heb echt de ballen verstand van computers en ICT. |
|
a -> b != b -> a Zenial |
|
Lang haar hebben is niet meteen gelijk aan metalhead lijkt me Hm, ik heb ook lang haar, doe ook ICT en kijk ook anime.. |
|
quote: Gespierd? Jij? :') |
|
quote: Omdat we natuurlijk geen nerds willen zijn, maar hip en trendy. Toch? Anders kan je het beauty's regelen wel vergeten natuurlijk. |
|
quote: Bummer... |
|
Mij lijkt dat ze in het programma zitten omdat ze nerdachtige hobbies etc hebben. Bijvoorbeeld die Jelle, die gamed voor zn werk.. Dat is echt nerdy Dat een aantal metalheads zo zijn, zegt nog niet dat ze allemaal nerdy zijn. |
|
Gamen wás nerdy. |
|
Nou.. ik vind als je het voor je werk doet, dat dat nogsteeds nerdy is. |
|
Dan heb je het gemaakt weetje. Kijk je nooit gamekings? |
|
Nee, ik ben sowieso niet zo weg van gamen Er ijn maar 2 spellen ofzo die ik kan waarderen. |
|
Ja maar jij bent dan ook een hotchick. Die hangen rond bij games, maar weten er zelf niks vanaf en spelen zelf al helemaal niet. |
|
Okeuj meneer. |
|
Kijk, dit ben jij over een paar jaar : Mag je poseren met 'zweterige nerds' enzo. [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 17-10-2007 13:40] |
|
Nou.. dat lijkt me wel naar. Dan poseer ik liever met mijne Robbebobje. |
|
|
|
quote: Die lui van gamekings zijn dan ook geen goede gamereviewers. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |