|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Boothbabes ftw! Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
@Slechtheid: Nou.. voor jou maak ik een uitzondering Ooit gaan we een keer samen op de foto.. [Dit bericht is gewijzigd door Erbrechen op 17-10-2007 13:45] |
|
quote: Hou ik je aan! |
|
quote:Maar niet in zon pakje. |
|
quote:Dat is natuurlijk geen argument, dat begrijp je. En waarom niet, omdat ze in dat programma weinig diepgang bereiken en alleen maar stoer zitten te doen. En wat die lui in PU laten/lieten zien is meestal ook niet erg hoogwaardig materiaal. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Nee ik was van plan mijn leren broek aan te trekken. |
|
quote: |
|
quote:Ja weet je wat het is? Met een overdaad aan gamessites is iets als GK eigenlijk niet meer nodig. Omdat je alle neue shit toch meteen op het net kan checken. |
|
quote: Ja, und? Dat maakt hen geen spat beter of slechter. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 17-10-2007 13:51] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Nee, alleen overbodiger dus. |
|
quote:Dus je bent het met me eens dat ze niet goed zijn? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Nee. |
|
quote: OK. Aparte manier van discussiëren dan. Ga's weg. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik lees al jaren met veel plezier de PU en kijk al tijden met veel plezier naar GK. Ik vind het tof, jij niet. |
|
quote: De beauty & the nerd! Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
|
|
quote: Zou ik ook zeggen als ik in Finland zou zitten! |
|
quote: Damn, nu snap ik eindelijk wat ik fout doe. |
|
Jij speelt wel? |
|
quote: Maar geen warhammer eigenlijk. Alleen magic (liefst multiplayer/teamplaying) allerhande bordspellen en ik heb me ooit gewaagd aan dungeons en dragons alleen toen verhuisde ik en kwam er niks meer van. Grmbl. |
|
Als het klopt ben jij dus lelijk en single? |
|
quote: Haha, blijkbaar niet. Was laatst(okee ook alweer een paar maanden geleden) nog heel trots toen ik door een maat werd beschreven als een slimme, knappe, gezellig meid die niet vervelend is als je tabletop games met haar speelt en er ook nog redelijk wat van bakt. Het enige nadeel was dat hij me klein noemde. Grmbl. Ik ben 1.71 Das niet lang maar ook niet klein. |
|
FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! |
|
Doe die naaktfoto nog eens Pandora! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |