|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Die zal vast niet nog eens gespot (mogen) worden. :') |
|
|
|
quote: In Finland zittende, zeg ik "De Wannebeauty en de Entreprenerd". Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: :') !! |
|
quote:I got mail. |
|
Een echte nerd heeft beauties van consoles en homecomputers. En een beauty van een vrouw en is getrouwd. En is niet vies van een beetje metal hier en daar. Zo! En ik kan het weten! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Nou die ene nerd met dat roodachtige haar is niet zo heel lelijk hoor!! Het is de lichtinval ;') |
|
quote: 'een knuffel kan zoveel deugd doen' iel Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Die valt idd wel mee.. Al bestaan er veel leukere kerels |
|
+1 waterfiets Het is de lichtinval ;') |
|
Klingon metal. 't Bestaat echt. dus |
|
Ach ja, de beauty's zijn ook niet allemaal zo beauty. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:idd. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Kortom: Anno 2007 zijn nerds lekker, eSports hip en beauty's helemaal niet meer zo mooi. Duidelijk! Hoewel www.libelle.nl/pratenlezen/forum er vast anders over denkt. |
|
quote: Niet zeuren, je bent heet Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. |
|
witverziekend? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik weet niet zo goed wat je daarmee bedoelt en ik had ook niet echt in de gaten dat dit topic al zo oud was. Het komt door Schaep, hij gaf me deze link Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. |
|
Schaep is een sloebert signature |
|
quote: Ja, dat ontken ik zeer zeker niet, maar ik ben ook dol op hem hoor (L). Hij is glamorous! Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. |
|
jij ook al signature |
|
quote: Jij ook! Eerlijk zeggen! Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. |
|
Glamouress sloebert? een zwever met een guccitas? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik heb een Gucci tas! Serieus! :D Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |