|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ohja, die Opeth DVD! Die is ook gaaf. Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: Lamentations ,. En dan vooral Closure live... wat een schitterend nummer! |
|
Ik had nog een stukje bij jou gekeken. The Drapery Falls volgens mij. Jullie zijn allemaal negers! |
|
Heb dvd van tool die is niet zo\ MDB dvd is wel heeeel tof en ik heb loa 2003 live is ook leuk om te kijken. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: die heb ik ook, is op zich een goede DVD alleen zeer vreemd dat ie niet in Dolby 5.1 is opgenomen |
|
Ik heb nog maar 1 muziek-DVD gezien en dat was Iron Maiden - Rock In Rio en die vond ik zeer goed Ik wil nog wel een keer de DVD's van: Destruction - Live uh....naam kwijt Kreator - Live Kreation Death - Live In L.A. en die DVD's van Black Sabbath zien .. |
|
De live dvd van SLAYER : War at the warfield is een van de tofste die ik heb. SSSSLLLAAAYYYYYYEEEEEERRRRRRRRR!!!! Die dvd van Occult is ook vet. Al was het alleen maar omdat ook INHUME er even in voor komt ! |
|
quote: Ik baal er alleen van dat er niets aan toegevoegd is in vergelijking met de VHS-tape die ik heb... Had toch op z'n minst wat toffe extra's verwacht. Dio - Evil Or Divine Dream Theater - Images And Words Live Dream Theater - Live Scenes From A Memory Krux - Krux Opeth - Lamentation Queensryche - Live Evolution Dit zijn allemaal stuk voor stuk HEERSCH dvd's.... echt genieten gewoon!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: het belangrijkste van een muziek DVD (vind ik) is het geluid, dus vergeleken met een VHS is een DVD altijd de moeite waard en zit er nog wat leuke extra's bij die Krux DVD of is het alleen een concertregistratie? |
|
Judas Priest - Live In London Pantera - 3 Vulgair Video's From Hell Rammstein - Live Aus Berlin Marilyn Manson - God, Guns & Government Offspring - Huck It Sepultura - Chaos zijn gave dvd's die ik heb, van Dream Theater en Queensryche heb ik ook wel wat gave concerten gezien, moet ik nog eens kopen. |
|
quote: Dawn Of The Dead(origineel dus) zit er ook tussen. Oud Vuil. |
|
ik had die DothD DVD maar ik ben em kwijt |
|
quote: jahoor... Oud Vuil. |
|
quote:..Discharge! Dat ding heerscht! quote:Ook leuk! Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: geen idee waar ik em gelaten heb. Misschien uitgeleend ofzo. Of hij ligt hier gewoon ergens stof te verzamelen. |
|
quote:Het origineel? Heerschend Die moet ik (helaas) nog steeds een keer bekijken! Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: free record shop kosttie héél weinig! Oud Vuil. |
|
Oe! *springt op de fiets* dank u wim Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
|
|
Maar hééééél weinig bands kunnen een volle DVD lang boeien. Deze bands lukte het m.i. wel: -Opeth -Metallica -Dream Theater When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
overkill wrecking everything messiah 20 years of infernal thrasing madness die zijn zeer ok! en moet die nieuwe holocaust nog aanschaffen http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Zeer ok dvd idd; op dvd kan je tenminste over een langere periode een band laten zien en dat is hier goed gedaan! Sepultura Chaos dvd heeft Sepultura in z'n hoogtijdagen met de Under siege opname Heeft iemand de Nocturnus dvd al (gezien)? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Erg jammer dat er van Iced Earth nooit een DVD uitgekomen is (zover ik weet in ieder geval) De beste DVD's die ik tot nu toe heb zijn die van Manowar, Dark Tranquillity, Anthrax, Dimmu Borgir en Nightwish bij Nuclear Blast zijn er nu wat heel wat DVD's in de aanbieding (o.a. Death en HammerFall), dus daar ook maar weer eens wat bestellen [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 27-11-2004 19:11] |
|
Mijn muziek DVD's: The Berzerker - Principles and Practises of the Berzerker Opeth - Lamentations Queen - Live at Wembley Dimmu Borgir - World Misanthropy Dropkick Murphy's - On the Road Ramones - Raw Ramones - We're Outta Here Dire Straits - On the Night Evanescence - Anywhere but Home Bad Religion - The Riot Cradle of Filth - Heavy, left-handed and Candid Slipknot - Disasterpieces Vergeet er vast nog wel 1 of 2 ofzo.. DVD van the Berzerker is echt een DIKKE VETTE AANRADER!!! Hele hoop live-tracks, interviews, en 2 uur aan the making of de albums.. Geweldig om te zien hoe die albums tot stand zijn gekomen!! Meer dan 4 uur aan footage.. Opeth DVD vind ik ook helemaal super, zet ik zeer regelmatig op! Damn, wat een muzikanten... DVD van Slipknot.. Jah shoot me, maar ik vind hem super! Echt een geweldig in-elkaar-gezette DVD.. Overal camera's, tot op de gitaren en in de maskers aan toe.. En jah, de drumsolo op een podium dat 90graden RECHT omhoogstaat.. Dat heerscht gewoon Ramones DVD zijn ook toppers.. Heck, de enige miskoop is die van Bad Religion! 1 camera, KUTgeluid.. Wel grappig dat de organisatie halverwege dat concert het hele concert stillegt en dat er een organisator het podium opkomt om een hele hoop springende punkers gaat vragen of ze alsjeblieft naar huis willen gaan.., Relleeeuh **Edit: Bij http://www.musicsafe.nl hebben ze echt een hele hoop muziekdvd's, oa van de Berzerker, My Dying Bride, Opeth.. En GEEN verzendkosten!! [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 27-11-2004 22:19] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |