|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb van Slayer de Still Reigning dvd en deze is echt super, maar ik heb em gekocht omdat ik het album nog niet in mn bezit had Zit wel een cool interview en wat bonustracks bij, maar verder is het gewoon het Reign in Blood album. . . . . . . . . . ? |
|
quote: Enne in 2005 een nieuwe dvd op komst he |
|
Infinite Visions van Stratovarius is wel lekker. Van links naar rechts |
|
quote: En die idd ja Van links naar rechts |
|
quote: Goeie opname idd The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dimmu borgir,emperor ,slayer ,behemoth,vader, en ze zij n allemaal top! |
|
Dat komt goed uit, aangezien ik uit betrouwbare bron heb vernomen dat ik de Emperor DVD van de kerstman ga krijgen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: en ik heb vernoemen dat de kerstman niet bestaat.dus... |
|
quote: Nonsense, ik heb tastbaar bewijs in de vorm van cadeaus dat de kerstman daadwerkelijk echt bestaat! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: nou stuur 'm dan ook maar eens naar mijn huis. |
|
Ik ga misschien binnenkort de Led Zeppelin DVD halen. .. |
|
quote: Of zet 'm bovenaan je verlanglijstje! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ik zit al bijna een maand te wachten op de DVD van nocturnus, maar Displeased heeft em nog steeds niet "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:dan ist wel een dikke lul want hij slaat mij altijd over |
|
Even doen alsof je lief bent, werkt bij mij ook altijd. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Weet iemand met welk programma je mpegs en avi's omzet naar DVD? Mooiste is ook als je er meerdere op een dvd kan zetten! Ik kom nl. alleen maar trialware tegen dat maar een half uur converteert of zonder geluid etc etc [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-04-2005 17:15] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nero Reloaded! Daar was trouwens ook ergens een algemeen topic voor. edit: Hebbes! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1621269 [Dit bericht is gewijzigd door Y Draig Goch op 27-04-2005 17:18] We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Waar haal je dat programma? Ik heb wel eens de gewone Nero gebruikt maar voor geluid moest je dan weer een of andere plugin gebruiken. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik had hem op de iets minder legale manier verkregen via torrenspy of isohunt. Het is trouwens een hele andere versie, niet alleen een plugin. [Dit bericht is gewijzigd door Y Draig Goch op 27-04-2005 17:20] We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Vind de Dimmu Borgir DVD een beetje tegenvallen.. Wel leuk om te zien hoor, maar vind de optredens een klein beetje zouteloos.. Wel lachen om ze als kleine broekies in de oefenruimte Alt Lys er Svunnet Hen te zien spelen Heb ondertussen ook de Strapping Young Lad DVD erbij, die heerscht ook de pan uit!! Jammer dat er geen 5.1/DTS geluid op zit, maargoed! Blijf helemaal gek van mn Opeth DVD.. Betrap me er bijna dagelijks op dat ik hem even opzet Ook voor 6 euro ofzo de Guns n' Roses - Live in Tokio 2DVD gekocht.. Beetje VHS-kwaliteit, maar vooral voor dat geld best een aanrader! [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 28-04-2005 11:29] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Misschien al hier vernoemd, maar Pain Of Salvation - BE (live) is echt prachtig! Urenlang genieten! |
|
Binnenkort komt de DVD met de liveopnames van Carnal Leftovers op Stonehenge uit! Beperkte oplage, dus wees dr snel bi'j! |
|
quote:Ik vond hem juist heel erg tegenvallen. De hammerfall dvd'tjes vind ik niet zo slecht |
|
Gisteren een stuk gezien van de Carpathian Forest DVD klinkt en oogt goed The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |