|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Iemand die van Immolation al gezien? en? Suck my piss |
|
quote: De 'We're Going To Hollywood For This' dvd? Die Heerscht. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Die heb ik dus zojuist besteld, die CF dvd.. Samen met CoF - Heavy, lefthanded and Candid.. Al eens eerder gezien, Queen of winter Throned live Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Heb wel de reguliere Carpathian Forest DVD maar wil nu nog de ongecensureerde versie waar ook de kots actie tijdens Wacken opstaat evenals vele andere backstage beelden e.d. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Oeh!! Ik heb hem wel gekocht maar nog niet gekeken... Verheug me nu al "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
DVD's (en vhs ook) vind ik wel leuk, alleen jammer dat ik die meestal maar 1 of 2 keer opzet, om daarna jarenlang niet op te zetten. Ik zet gewoon cd's op, dan hoef ik ook niet te kijken. Huren/lenen is wat dat betreft beter voor mij. Jammer dat ze niet bijvoorbeeld Slayer DVD's hebben bij de videotheek !!!! Ik heb laatst die Opeth dvd gekocht. Echt heel erg goed hoor, maar het interessantste deel vind ikzelf eigenlijk dat opname gedeelte. Maar dat zal wel komen omdat ik altijd nieuwsgierig ben hoe een band te werk gaat in de studio. Live weet ik toch wel dat ze goed zijn. Als ik dan toch iets opzet om te kijken, dan zet ik gewoon een oude Iron Maiden vhs op. Dikke heersch ! |
|
Vorige week de DVD 'Live in Deutschland - The devastation begins' van Kataklysm gekocht... Heerschende DVD!!! Mooie sfeervolle weergave van een weergaloos optreden op Party San Open Air De dvd kan door mij mss niet volledig objectief beoordeeld worden aangezien ik zeer goede herinneringen heb aan dat optreden, maar ik denk dat het wel duidelijk is dat het hier een kwaliteitsuitgave gaat!! VET!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Gister een live dvd van In Flames gekeken, brute shit ! Fuck the world and fuck you |
|
Bruce Dickinson DVD - Skunsworks/ Scream for me Brazil - DIVE DIVE LIVE... geniale dvd met veel extra's only the good die young... all the evil seem to live forever (seventh son of a seventh son) |
|
Die slayer dvd's pas nog gekeken, blijft hilarisch, dat fan gedeelte, wat een mogolen zijn die amerikanen soms. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |