|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik weet nog niet of ik kom, ik zie wel.. |
|
Nou, de knoop doorgehakt, ik ga toch maar hierheen! |
|
quote: Gezellig! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
- Cadaveria - Ralph Plug - Regeer - MMayo - BRG - 7th Fallen Angel - Hades - Bringer of *vul uw variabele in* - Oni [Dit bericht is gewijzigd door BringerOfLight op 05-12-2007 11:00] You can either agree with me, or be wrong. |
|
net goed Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
- Cadaveria - Ralph Plug - Regeer - MMayo - BRG - 7th Fallen Angel - Hades - Bringer of *vul uw variabele in* - Oni - LL |
|
- Cadaveria - Ralph Plug - Regeer - MMayo - BRG - 7th Fallen Angel - Hades - Bringer of *vul uw variabele in* - Oni - LL - karniachter - doomy - marsha [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 05-12-2007 18:11] Je moeder. |
|
- Cadaveria - Ralph Plug - Regeer - MMayo - BRG - 7th Fallen Angel - Hades - Bringer of *vul uw variabele in* - Oni - LL - karniachter - kwelgeest - Underfaker - Doomy [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 05-12-2007 19:27] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
- Cadaveria - Ralph Plug - Regeer - MMayo - BRG - 7th Fallen Angel - Hades - Bringer of *vul uw variabele in* - Oni - LL - karniachter - kwelgeest - Underfaker - Doomy - Mardukfan |
|
quote: geen marsha joh? Je moeder. |
|
Slechtvalk begin:20.00 end : 20.40 Manegarm begin:21.00 end : 21.40 Suidakra begin:22.00 end : 23.00 Skyforger begin:23.20 end : 00.20 Grom, skyforger missen |
|
ah, om 21:00 aanwezig zijn dus Je moeder. |
|
Als we het voor de bands moesten doen konden we net zo goed thuisblijven Life doesn't get much better than this! |
|
quote: YEAHHH dat ga ik redden! Slechtvalk hoef ik idd ook niet persee te zien.... |
|
quote: 22:00 @ ri? Je moeder. |
|
quote:Nee helaas niet... (Mascha trouwens :p) iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Hmm ik ben er ook rond 9 uur dus. |
|
quote: check Je moeder. |
|
quote: herkenbaar aan je inkijk zoals op vf? Je moeder. |
|
LOL iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
lol. Nee, waarschijnlijk niet. Zo erg is het toch niet? |
|
quote:Dat doen we dus dan ook maar. Fuck the world and fuck you |
|
- Cadaveria - Ralph Plug - Regeer - MMayo - BRG - 7th Fallen Angel - Hades - Bringer of *vul uw variabele in* - Oni - LL - karniachter - kwelgeest - Underfaker - Doomy - Mardukfan - Carnagath - Jacow Zo ... toch ook maar eventjes heen |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |