|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:' Ik vond het helemaal niet kut, het was geweldig! Behalve Suidakra heb ik alle bands gezien! Nu kende ik de nummers van de meeste bands niet, dus is me niet echt opgevallen dat het geluid zo slecht stond, als menigeen hier beweert. Een kostelijke avond in ieder geval! Alleen dat systeem met die afhaalbewijzen vind ik gewoon ronduit kut. Denk je mooi een kaartje via internet te bemachtigen, moet je voor de zaal alsnog gaan staan wachten. Kunnen ze beter een scanapparaat bij de ingang plaatsen, want de afhaalbewijzen zijn al voorzien van barcodes. |
|
hehe yeah, doe ik dus ook nooit meer. gelijk maar mn obituary kaartje opgehaald. maar het ergste is die rij altijd en juist dát neem je niet weg met dit systeem, lekker nuttig dus Je moeder. |
|
quote: Daar hoefde je de nummers echt niet voor te kennen. quote: Ik heb ook maar direct mn Obi kaartje opgehaald inderdaad. En rij.. welke rij? Maarja wij waren dan ook precies op tijd aanwezig, 5 minuten voor afloop Slechtvalk [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-12-2007 15:59] |
|
quote: hahaha tja ik wilde Slechtvalk dus wel zien! Echt een grote rij was het ook niet, maar je kan er op wachten dat bij Obituary deze wel groter is. Als de kassa dan ook nog later opengaat, en je dus ook nog in een rij moet plaatsnemen, is de kans groot dat je pas binnen bent als de eerste band al speelt. |
|
ik heb ook geen rij gezien, maar slechtvalk ook niet maar in het verleden vaak genoeg gezien dat er een behoorlijke rij stond dus dan heb je weinig voordeel van dit systeem. Je moeder. |
|
Mooi dat Manegarm goed is bevallen, want die zie ik binnenkort samen met Kampfar in de Baroeg. |
|
quote:Als het nog doorgaat. Manegarm wist het nog niet zeker namelijk. Ze zouden gaan touren en dat was nog niet helemaal rond ofzo... Beetje vaag. Heb zelf zoiets van als ze Winternoise wel doen, kunnen ze het net zo goed als Kampfar aanpakken en die 2 shows gewoon wel doen, maar goed... we zullen zien... |
|
Bij drukke concerten in Hedon (bv. Obituary) is de kassa een uur van te voren open om iedereen op tijd binnen te laten zijn. Het beste is het als je je kaartje al gekocht hebt bij Plato of VVV, dat voorkomt lang wachten. [Dit bericht is gewijzigd door Arjan Domhof op 10-12-2007 16:30] |
|
quote: Inderdaad heel erg vaag! Vooral ook omdat de Baroeg er al voorzichtig begint met promoten. Ik vind dat ze er moeten staan. Ga jij dan ook trouwens? |
|
Jep... ik moet wel... KAMPFAR !!!!!!!!!!! |
|
Ik vind dat bepaalde mensen hier wel erg negatief doen over het geluid, zonder te zeggen wat ze dan wel een goed geluid hadden gevonden. Zelf vond ik het geluid namelijk best aardig: Alle gitaarloopjes waren goed te volgen, terwijl bij veel andere concerten ze verzanden in een brij samen met de drums. Was het geluid op Wacken maar zoals in Hedon, dan zou ik misschien wat vaker gaan. |
|
quote: Vaker dan 1 keer per jaar naar Wacken indien een goed geluid??? Ik vond het geluid niet erg slecht, de bands wel. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Vaker dan 1 keer in m'n leven Maarja enorme open lucht concerten is verder ook niet mijn ding. De bands vond ik best aardig om te zien. Heb me vooral bij Manegarm en Skyforger erg vermaakt. Prima lui ook trouwens. |
|
quote:Ik vond de bas erg storend, het was net een ronkende vrachtwagen die alles wat overstemde. Misschien kwam het omdat wij helemaal vooraan stonden dat het niet helemaal lekker overkwam. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Het geluid vlak voor het podium is altijd totaal anders dan is dan het geluid achterin de zaal. Over het algemeen heb je achterin de zaal het beste geluid, omdat de PA installatie over het algemeen naar achteren gericht staat. Als je met je biertje vooraan bij het podium staat dan hoor je praktisch alleen podium geluid (en headbangen heeft ook een nadelig invloed op wat je hoort). De speakers van de PA blazen dan volledig langs je heen. (Je zet de hoofdspeakers van je surround setje ook niet naast de bank tegen de muur gericht, maar naast de TV richting de bank gericht) Zo ziet het bij de meeste podia eruit: _ . _ Het beste geluid krijg je echter als de speakers op je gericht staan: zo dus \ ' / Waarom ze de PA nooit op zo'n manier opstellen weet ik niet, zal misschien ook wel een reden voor zijn, ik heb daar niet zoveel verstand van. [Dit bericht is gewijzigd door Bloeddrinker op 11-12-2007 13:41] |
|
ja ik he weet hoe het opgestelt is. ach.. het maakt me ook eigenlijk niet zo veel uit. Dat ik het naar mijn zin heb is het belangrijkste! Als ik voor goed geluid ga, zet ik thuis de plaat wel op. Maar ik had, toen ik ging slapen, nog wel steeds zo'n zaag geluid in mijn oren Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Dat was Maiden. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:of jij Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Zou me ook niets verbazen! Je hebt toch niet heel veel last van me gehad hoop ik? [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 11-12-2007 13:48] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:ik heb niets meer meegekregen van de omgeving. tot ik wakker werd.. aces high!! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Mooi zo! Hehe, goed wakker worden is dat toch. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:zooo dat dacht ik Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Was verder ook gewoon donders gezellig anders. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Heel erg gezellig! mijn arm is echt heel erg blauw hehehehehe.. zo gezellig was het Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |