|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik weet het nog steeds niet.. |
|
Heb er wel zin in |
|
quote: Hehe ... we hebben wat in te halen |
|
quote: onherkenbaar dus? woei, ik ben ook spotbaar zonder inkijk [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 07-12-2007 15:37] Je moeder. |
|
quote: +1 Zo, maar eens aanstalten gaan maken. Dufheid deluxe Life doesn't get much better than this! |
|
quote: +1 Eerst nog mn witbiertje opslurpen! |
|
Zo dat was echt gaaf! Leuker dan ik had verwacht, blij dat ik toch maar gegaan ben.. |
|
en je bent gespot! met alchemist shirtje en zenuwachtig om je heen kijkend, of niet? bands vond ik ruk dus heb ook niet gekeken maar was wel gezellig in cafe. beetje assig toen mayo en regeer een toren maakte die omviel dankzij newtons wetten en de ombouw van het cafe is goed te doen Je moeder. |
|
quote: Ja ik was (alweer) die met dat Alchemist shirt ja, helemaal niet zenuwachtig hoor.. Ik vond de bands wel gaaf, terwijl het eigenlijk niet echt m'n genre is.. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 08-12-2007 1:47] |
|
nouja, zag je voorbij flitsen en je keek nogal nerveus rond dus het is trouwens dat h-k schijnbaar wist of het idee had dat jij dat was anders had ik het ook niet geweten hoor. voordeel van hedon is dat het geluid meestal best goed is en de opkomst ook best goed dus helemaal met viking meuk zal de sfeer er snel in zitten lijkt me. geen idee of het zo was want ik ben maar 10 seconden in de zaal geweest geloof ik ook niet mijn genre... [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 08-12-2007 1:49] Je moeder. |
|
quote: Ik heb jou niet gezien geloof ik, en ik heb al helemaal geen idee wie H-K is.. |
|
wel wie ik ben dan? foto's staan wel online morgen denk ik want liesbeth (cadaveria) was aardig actief aan het fotograferen op een gegeven moment. ik was trouwens met de sunn o))) trui en h-k zat geloof ik de halve avond naast mij og iig aan dezelfde tafel Je moeder. |
|
quote: Ja volgens mij heb ik jou wel eens (in Popfront misschien?) gezien.. Of in ieder geval in een foto topic.. |
|
kan niet missen, ik ben vet sexy Je moeder. |
|
Zo, de ene band doodde nog harder zaad dan de andere. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Volgens mij vond iedereen het kut behalve ik.. |
|
hehe nee hoor alleen de meeste zm'ers zijn amper het cafe uit gekomen Je moeder. |
|
Ik snap niet dat je dan alleen in het café gaat zitten, dan hoef je toch niet naar zo'n concert te gaan? |
|
quote:Ach, zoveel is de entree nou ook weer niet. Ik ging er sowieso heen voor de mensen en toen was ook nog het geluid kut en vielen de bands tegen. Duidelijke zaak. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: zo werkt het niet, wacht maar tot jij ouder bent Je moeder. |
|
quote:Jij bent dan ook vet gay... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Ja, dat zal het wel zijn.. |
|
quote: Oh.. Ok.. |
|
quote: first, discover the world, young padewan! Je moeder. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |