|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
11 januari, black metalfest, de Kade, Zaandam 1Gheestenland 2Sammath 3Gorath 4Blodsrit 5Melechesh meer info volgt. [Dit bericht is gewijzigd door verwoesting op 10-11-2007 12:53] Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
Officieel al? |
|
voor het eerst in de Kade denk ik, dat er enkel BM op het programma staat? ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Best leuke bandjes. |
|
word gezellig. |
|
Wordt. Bruce Banner |
|
quote: Cool, Gheestenland |
|
Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
Ah, hier ga ik wel bij zijn |
|
Melechesh komt niet meer. Endstille is de vervanger. |
|
Daar wordt het niet minder op. |
|
Hoezo? Zaandam-Utrecht is een rechtstreekse trein verbinding. |
|
quote:maar ook nog zodanig dat je niet achterlijk vroeg weg hoeft? Dat zou heel fantastisch zijn Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Laatste trein naar Utrecht 00:56. Hmm ik zie dat dit trouwens wel met een overstap is. Maar als het goed is zijn we dan wel klaar, tijdenschema etc komt nog. |
|
quote:Gaaf.. Handig zo'n reisplanner Waarschijnlijk wel bij dan! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
gezellig. |
|
Hier ben ik dus echt wel aanwezig! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Jammer, maar met Endstille als vervanger is het niet zo erg. |
|
Tjah kan niet alles hebben he |
|
Ik ben zeker aanwezig daar! Ik kom in eerste instantie tog voor endstille! Zeer brute band en de keren dat ik ze live heb gezien was het echt tering gaaf! ! En de rest ach wel leuk hoor |
|
vind je? ik vond ze echt geen fuck aan Je moeder. |
|
Ik ken weinig black metal, maar zag Endstille een tijd terug in het voorprogramma van Dark Funeral in de 013.Ik vond ze best gaaf eigenlijk.alleen nooit meer een cdtje van opgepikt, hehe. Fuck the world and fuck you |
|
Doen! De laatste, Endstilles Reich, machtig vet [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 08-12-2007 23:42] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Pas maar op ze gaan bij de ns de boel mbt tijden weer omgooien (Kloteklappers!) |
|
Voorverkoop is trouwens begonnen! [Dit bericht is gewijzigd door Orklord op 10-12-2007 21:07] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |