|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Dan heb jij niet goed gekeken. Je moet alleen een paar uurtjes in amsterdam wachten. |
|
*hop! |
|
quote: Enschede - 23.06 Kaartjes zijn binnen |
|
quote:puh Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
tijdenschema: 20:00-20:35 Gheestenland 21:00-21:40 Sammath 22:00-22:45 Blodsrit 23:00-00:00 Endstille Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
quote: Niet volgens de ns reisplanner hoor |
|
quote: |
|
Weet iemand of er een jeugdherberg of iets is in Zaandam waar je kort kan pitten? De laatste trein naar r'dam gaat schijnbaar 1 minuut nadat Endstille is afgelopen. |
|
hier gaan aardig wat lui pitten geloof ik. http://www.accorhotels.com/accorhotels/fichehotel/nl/for/2642/fiche_hotel.sh tml Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
quote: Dat ziet er wel aantrekkelijk uit, bedankt! |
|
Over 2 dagen alweer! |
|
Morgen. |
|
best zin in |
|
Endstille was weer gaaf! Wat was dat eigenlijk voor kansloze matpartij achterin de zaal tijdens de opbouw van Endstille? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Niks van meegekregen, was meer bezig met m'n goede plekje te behouden. Endstille was inderdaad zwaar gaaf |
|
quote: hehe, dat is black metal? Je moeder. |
|
quote: Haha,dat was wel nodig. Het was zo druk dat alle goede plekken bezet waren. Ik heb geen vechtpartij gezien, het zal wel mee hebben gevallen. In ieder geval zijn er geen dooie gevallen. Blodsrit en Endstille waren erg gaaf. |
|
Ik heb het helaas niet kunnen redden Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Bier en tieten = wiet? |
|
Endstille was weer bagger. Hulde voor Blodsritt! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
weer bagger? welke show heb je nog meer gezien dan? Endstille was de kraker van de avond, alhoewel ze op Hellraiser Open Air beter waren. Jammer dat ze eraser niet speelden maar No Heaven over Germany wel speelden. Blodsrit viel me erg tegen, alsof ze tegen hun zin in stonden te spelen... Gheestenland heeft in ieder geval een hele goede indruk op me gemaakt, die hadden wel als derde mogen spelen. Sammath had wel helemaal thuis mogen blijven.. |
|
Endstille was inderdaad erg saai, hoef ze ook geen tweede keer te zien spelen. Was echt blij dat het was afgelopen want ze wisten van geen ophouden Tis dat ik rekening met andere moest houden anders was ik eerder weggegaan maar de volgende keer kan ik ook altijd nog buiten gaan staan. Sammath vond ik best goed maar.... het geluid vond ik bij de band wat minder en vond ze ook niet erg in het rijtje passen, daarbij werden ze na 10 minuten ook best saai. Gheestenland voor de tweede keer gezien, ik gaf ze het voordeel van de twijfel omdat ik ze al eerder in Houten heb zien spelen maar toen was er wat mis met het geluid en de mic ofzo.... maar kon toch wel merken dat er meer in de band zit. Nou afgelopen vrijdag in De Kade heb ik er echt van genoeten, Hoera voor Gheestenland! Blodsrit was inderdaad erg vermakelijk en totaal niet saai integendeel de band van de avond! 3x Hoera voor Gheestenland en Blodsrit |
|
en hoe zat dat nou met dat gerel? roddels! roddels! Je moeder. |
|
echt gerel is mij niet opgevallen, en zo druk was het ook niet dus had ik dat wel moeten zien. wel waren er twee puber achtige gastjes die een beetje teveel hadden gedronken en daardoor wat irritant deden tot ergenis van andere mensen. daarbij vond ik de sfeer ook niet erg fijn, maar dat ben ik wel gewend hier in het westen, het publiek komt altijd een beetje moeilijker los, dat is gewoon anders dan in het oosten/noorden of zuiden des lands. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |