|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
denk dat ik wel even ga |
|
Considering... Bla |
|
wordt gezellig. |
|
al moet ik slapen in het park, voor Endstille kom ik zowieso. Heb ze twee keer gezien en de honger is er nog steeds. |
|
kijk dat is de instelling. |
|
Hoppa! |
|
Ja ik kom ook zeker ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Denk dat ik dan wel terug ben uit palmbomenland |
|
Hoogst waarschijnlijk aanwezig. Ik ben benieuwd of het druk wordt. Volgens mij had deze line- up wel in de kleine zaal gepast. |
|
Nee ik heb er zelf wel eens gespeeld en daar passen maar iets van 100 man in max.. Ik denk toch wel dat er wat meer mensen komen eerlijk gezegd!! ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Aanwezig |
|
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nnnnnnnnnnnnnnnnnnnn wwwwwwwwwwwwwwwwww eeeeeeeeeeeeeeeeej zig. Endstille! |
|
Geen Gorath? |
|
quote: iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
laatste trein om in Eindhoven te komen gaat al om 23:15 maar ik denk dat ik desondanks wel langskom |
|
quote: Neen, een volgende keer! |
|
quote: Mag je de grens wel over? |
|
De grenzen zijn LOS! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Doomy is ook los |
|
Woah! Hier wil ik echt supergraag bij zijn.. Lees dit nu pas. Blodsrit wil ik al lange tijd live zien. Zaandam is ook niet om de hoek.. khoop dat t nog gaat lukke dan. =/ Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Nog iets langer dan een week. |
|
Nog een weekje. Laatste treinen: Utrecht - 01:05 Amsterdam - 01:05 Alkmaar - 1:24 Den Bosch - 1:05 Arnhem - 1:05 Haarlem - 1:05 Eindhoven - 1:05 [Dit bericht is gewijzigd door Orklord op 04-01-2008 11:03] |
|
quote: Heel stoer userikoon! Ben jij dat? [Dit bericht is gewijzigd door R. op 04-01-2008 11:25] |
|
quote: Naar Arnhem gaat de laatste om 0:04 lul... [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 04-01-2008 13:21] Het is de lichtinval ;') |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |