|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Aanwezig Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
|
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 18-11-2007 13:43] |
|
15e ook op het State X festival met Jesu volgens mij. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Belgie Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Kutbelgië idd... en State X was al uitverkocht hoorde ik??? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Nah.. das de 14e.. 15e is met Sunn en dat is nog niet uitverkocht. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
oe nice, waar is het? Je moeder. |
|
Laat maar zitten jaap.. vergeet je toch "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:ow...tnx iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
15e in Den Haag.... met ook Michael Gira en Jesu, HOE TERING JANTJE GVD VETTTT man man man... ik heb die dag familieverplichtingen. Ik hou veel van mijn moeder maar dit komt wel heel slecht uit Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: mwa, sunn is één van de weinige bands die ik nog maar zelden vergeten ben hoor maar den haag lees ik al dus weer onmogelijk Je moeder. |
|
quote:HEY JAAP! Mas en ik willen hier ook heen, dus je kan altijd meerijden... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
ah dat maakt het al interessanter Je moeder. |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: ik zak toch ook af naar Arnhem binnen 2 weekjes Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:kom je ook nog iets hoger in NL voor degenen die niet naar Arnhem komen? Beli on tour olé! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:Je kan vast wel met ons meerijden Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Staat genoteerd! Los gezien van onverwachte omstandigheden zéker weer aanwezig!!! Geniale set was dat vorige keer in dat kleine gezellige zaaltje! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Dan had je eens een concert moeten meemaken in de oude 4Ad, dat was pas gezellig Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: quote: Hehe, en klein vooral. |
|
Goeie band,( doet me denken aan het meest sinistere werk van MDB en Black Sabbath) heb écht wel zin om ze eens live te zien,maar ik zal moeten werken de 14de, dusss... andere keer misschien? Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Ben je wel eens naar een concert geweest in De Mundo hier in Zottegem? Dát was gezellig! Jammergenoeg reeds aantal jaar gesloten, was een uiterst geschikte zaak en om de week of om de 2 weken een sterke line-up Jammer Maar goed... Beli ook aanwezig dus! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
+ Black Heart Rebellion (Be) Black Heart Rebellion zit geworteld in de Belgische hardcore scene. Geleidelijk aan evolueerde de band van death metal naar metalcore, om tenslotte in de post hardcore en screamo sector potten te breken. De Bruggelingen gaan in het offensief met twee gitaren, bas, drums en vocalen. Hun ijzingwekkend geluid krijgt live extra kracht door de visuele opstelling van het geheel. De band speelt midden in de zaal rondom een toren van gestapelde tv-toestellen. Het licht van de apparaten is dan ook meteen enige belichting tijdens de set. Zanger Robby Schillemans’ vocalen zijn zo straf, dat hij niet eens een microfoon nodig heeft (zo bewijst hij ook herhaaldelijk live) om boven de muur van geluid uit te schreeuwen. Black Heart Rebellion is niet in één vakje thuis te brengen: muzikaal bespelen ze een breed spectrum. We horen invloeden van instrumentale bands als Red Sparowes en Mogwai, de donkere sfeer van Cult of Luna en Isis en de intensiteit van screaming bands als Amanda Woodward. Hun heftige live shows met instrumentale soundscapes, samples en oorverdovende gitaren zullen nog lang in je oren blijven nazinderen. Opgelet: dit concert begint om 20u30 stipt, vanwege de aparte opstelling en de hiermee gepaard gaande technische voorbereiding. Via de site van de 4ad kan je reserveren, trouwens. Misschien maar best om te doen, vorige keer was het uitverkocht. [Dit bericht is gewijzigd door Bleh? op 27-11-2007 11:58] |
|
quote: Moehahaha ik ga toch!!! Heen: OV, terug weet ik nog niet! Maar verjaardagsfeestje is 's middags, 's avonds lekker alle slijmvliezen weer los laten trillen door SUNN O)))!!! <-- 1000x versnelde headbang smiley Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |