|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
prima bands - probeer er ook te zijn. |
|
ok dan, te gek, ik geloof alleen dat Jens niet kan toch? |
|
Hij weet het nog niet zeker of hij meegaat,hangt ervan af hoe het zit met zen verhuis. [Dit bericht is gewijzigd door grind-bot op 03-01-2008 21:47] |
|
mooie affiche! signature |
|
we zullen wel zien, in ieder geval zou ik het echt cool vinden als jullie er weer zijn. |
|
de nieuwe website en myspace staan online. www.houtendeathfest.com www.myspace.com/houtendeathfest |
|
Ziet er goed uit! |
|
ik had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat ze zo vet zouden worden. |
|
en daar ben ik maar weer eens |
|
Ben nu toch benieuwd aan het worden wie er van plan zijn om ook te komen, lijstje dan maar: - Arnoud - Slurp - Pantalaimon |
|
Je kunt reserveren via de website Hatsjikidee! |
|
ik denk niet dat het volledig uit zal verkopen maar de reserveringen gaan erg hard. je kan kaarten reserveren door een mail te sturen naar arnoud.123@live.nl geef je volledige naam door en het aantal kaarten dat je wil reserveren. |
|
en de tijden zijn bekend Tijden Houten Deathfest 12 april 2008 Deur open: 18.00 uur Fractured Insanity 18.30 uur – 19.00 uur Eternal Bleeding 19.30 uur – 20.00 uur Haemophagia 20.30 uur – 21.10 uur Degrade 21.40 uur – 22.25 uur Benighted 22.55 uur – 00.15 uur |
|
doordat het hele techniek verhaal een stuk simpeler zal gaan dan de vorige keer is de verwachting dat Benighted een minuut of 15 eerder kan beginnen, dit met het oog op mensen die nog terug moeten reizen |
|
nog maar even omhoog.... Verder is nu bekend dat de 3e editie van HDF 11 oktober zal zijn. De eerste paar bands worden 12 april bekend gemaakt. En oh ja, kaarten reserveren kan nog tot 31 maart. |
|
Hoe staat het met de voorverkoop? Zal het nodig zijn om te reserveren of zijn er aan de kassa (op de dag zelf) nog kaarten te krijgen? [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 17-03-2008 17:04] |
|
zoiezo zijn er aan de kassa nog kaarten te verkrijgen maar kom dan niet pas om 21.00 uur aankakken want dan kan ik je niks meer garanderen. |
|
Oke |
|
Je moet gewoon reserveren, spaar je weer 1 uit. |
|
quote: Leestekens oetlul!! Against God and Government |
|
Waarom reageer jij nu nog op een ongeveer 4 maand oude post? [Dit bericht is gewijzigd door jelmer2 op 19-03-2008 14:20] Wil je muilperen? |
|
haha beetje late reactie ja, ach zolang het topic maar omhoog blijft he |
|
quote: Omdat ik dat leuk vind Against God and Government |
|
quote: omdat hij gelijk heeft! de tering wat een bericht hehe [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 20-03-2008 0:42] Je moeder. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |