|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, was een leuk feestje! M'n broer en ik kwamen binnen bij Eternal Bleeding en dat was erg gaaf! Had wel wat weg van Dying Fetus! Daarna Haemophagia, die ik wat minder vond. Wel gave aankondigen van de bassist, hehe. Degrade was erg bruut, maar meer van hetzelfde. Benighted was de band van de avond, wat een enthousiaste gasten zeg! Was erg gaaf! Was weer een leuke editie, op naar 27 septemeber (en de week erna Dordrecht DeathFest dus!) Hulde ook voor het rookverbod! |
|
haha of je hebt ongeveer 17 keer over de hoofden van de menige mensen aanwezige mogen zweven..:D crowdsurf FTW\m/ arnoud, kerel, BRUUT ben cker van de partij volgende keer. iemand linkjes van fotos/video materie? Have you ever been to Uranus? |
|
ik ben totaal gesloopt, 4 bands lang zonder te stoppen compleet uit m'n naad gegaan in de bizarre moshpit. |
|
Die moshpit zat inderdaad goed voor elkaar, heb me lekker kunenn uitleven. ook best lachen dat dit Fractured Insanity's eerste bleek te zijn |
|
Die bardame mocht er ook wel zijn zeg |
|
quote: Om je dromen even om zeep te helpen: ze is al bezet door de geluidsman [Dit bericht is gewijzigd door Pantalaimon op 14-04-2008 20:55] How can I know so many never really knowing anyone? |
|
jammers |
|
quote:Blij dat ik niet gegaan ben dan zeg... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
als het succes en plezier op een avond alleen maar afhangt van het roken van een peuk voor jou ben je wel echt heel erg zielig. Na juni dus geen concerten meer voor jou. |
|
Straks ook geen biertje meer bij concerten? Het moet niet gekker worden zeg... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
alle foto's staan online op www.myspace.com/houtendeathfest |
|
hey arnoud ik heb de foto's geprobeerd te bekijken maar heb je niet een lijstje met alle foto's? want dat dingetje op je myspace kan je niet zoeken op welke foto ik sta.. gloetjes Have you ever been to Uranus? |
|
check ze dan even in de picture section, daar kan je ze per stuk bekijken |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |