|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
ik ben er ook bij, "verjaardagsfeest" van m'n ex |
|
haha, dat zal een luidruchtig verjaardagsfeest worden. |
|
om een misverstand uit de wereld te helpen, de datum 11 oktober voor de derde editie wat de ronde gaat is niet juist, meerdere feesten al op die dag. De exacte datum word 12 april bekendgemaakt evenals de bands die al gebooked zijn. |
|
BIJNA!!! |
|
Zin in !! |
|
quote: Nog kaarten aan de deur verkrijgbaar? Of is het uitverkocht? Ik ben een zeur ja |
|
hehe, De reserveringen gingen zo hard dat we het vanaf 1 april hebben stopgezet. Er zijn dus nog genoeg kaarten verkrijgbaar aan de deur. |
|
Ah dankje |
|
heb je geen reservering opgegeven dan? |
|
Klopt. Ik zou samen met m'n broer gaan, maar die weet nog niet zeker of ie wel gaat. |
|
Zaterdag!!! |
|
aaaah heerlijk:D ik woon dus ongeveer naast chipolata (NEE ER WORD NIET BIJ MIJ GESLAPEN XD OOK NIET VOOR GELD XD) zin in geluidsoverlast...:D:D beuken\m/ Have you ever been to Uranus? |
|
Alles is helemaal rond, dusch................ zaterdag beuken. En nu wil ik weten wie er allemaal komt van hier |
|
quote: Ik dus... maar niet van hier maar van Estland plus twee vrienden (hebben nog niet gecancelled) Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
goeie zaak, je staat nog op 3 dusch.... |
|
Ik kom dus ook, neem tevens 2 vrienden mee word iig wel mooi beuken |
|
M'n broer en ik gaan ook. Als we nog binnen komen dan |
|
Gewoon op tijd komen, dan moet dat geen probleem zijn How can I know so many never really knowing anyone? |
|
idd nog zat kaarten aan de deur verkrijgbaar |
|
Morgen!!! Aargh!!!! |
|
Vanavond!!!! |
|
Gaaf, man !! Vanavond !! |
|
en, dat was super, noh? !!! How can I know so many never really knowing anyone? |
|
Dat was echt vet !!! Fractured Insanity kon me niet echt boeien, een hoop laag en weinig variatie. Alleen die cover van Decapitated vond ik wel ok, verder niet mijn ding. Eternal Bleeding was voor mij de verrassing van de avond. Die split-cd met Emeth heeft zo'n waardeloze productie dat ik er niet naar kan luisteren. Maar live vond ik helemaal geweldig. De band heeft een prima balans gevonden tussen bruut en technisch. De enthousiaste podiumpresentatie maakt het dan helemaal af. Eén-na-beste-band van de dag. Haemophagia is een band die me op plaat niet echt kan bekoren, vanwege te weinig afwisseling. Live wisten ze me echter goed te vermaken. Betrapte me erop het halve optreden te staan headbangen. Heerlijke botte lompheid. Degrade: Ook daarop zijn de woorden bot en lomp van toepassing. Bruut, bruter, bruutst. Jammer dat het daarbij blijft, want muzikaal vond ik er weinig aan. Heb het grootste deel dan ook van de zijkant gadegeslagen. Benighted was de reden dat ik vanavond in Houten aanwezig was en zij werden cum laude de band van de avond. Want, je kan ervan houden of niet, dat deze band een feestje weet te bouwen staat volledig buiten kijf. Erg strak werden nummers van de laatste 3 cd's gespeeld. Komt nog eens bij dat volgens mij alle bandleden hebben gecowdsurfd en dat de pit nergens zo groot was als bij deze Fransen en de thuisblijvers zullen snappeen een mooi feestje gemist te hebben. Dan wil ik nog een bak complimenten uistorten over de organisatie. Want het was allemaal wel heel erg dik voor elkaar !! Prachtige locatie, perfect geluid, schappelijke drank- en entreeprijzen en een originele en interressante line-up. Echt helemaal geweldig !!! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |