|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Vr 25Januari Kampfar (NO pagan black) Månegarm (SE viking / black / folk) Thyrgrim (DE pagan black) Entree € 11,00. Zaal open 20.00 uur.Aanvang 1e band 20.45 uur. voor dit concert kan niet gereserveerd worden... online v.v.k. start z.s.m. BAROEG Spinozaweg 300 3076 ET Rotterdam t. (010) 432 57 35 f. (010) 419 12 32 www.baroeg.nl jccbaroeg@chello.nl [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 06-12-2007 18:03] |
|
|
|
HEUY!!!! Kampfar .....¨Helaas¨ in Groningen dan |
|
Kut ja, alle gave dingen vallen samen......maar ja, met Dismember op pad is ook geweldig Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik ben hoogstwaarschijnlijk wel aanwezig ja! |
|
Jammer dat dit samen valt met Entombed in Eindhoven. Ik bekijk het nog even, heb nog even de tijd |
|
quote: Ja. Anders kondigt Baroeg het niet aan. |
|
Aanwezig! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:Zou je wel denken idd, maar de heren van Manegarm zelf wisten het nog niet zo zeker vorig weekend toen ze in Zwolle waren. Mogelijk wat problemen met die tour ofzo... |
|
quote: Het is niet echt een tour volgens mij, slechts 2 losse optredens. 25.01.08 – Baroeg / Rotterdam (NL) 26.01.08 – Winterhell Fest / Osnabruck (DE) |
|
quote: Ondertussen heb ik reactie van de boeker, Manegarm zal wel degelijk spelen in Baroeg. Er zou inderdaad eerst een hele tour komen, maar het zijn nu slechts 2 optredens geworden. Zie boven. |
|
Als Elmar die avond heen en weer wilt rijden ben ik present. |
|
Mooi! Goed nieuws dat ze die 2 shows wel doen! |
|
|
|
quote: Sowieso. |
|
quote: Wat een gedoe zeg! Nooit gedacht zoveel moeite te moeten doen voor een 'underground' concertje. |
|
Jezus Christus wat een gedoe. Laat maar... Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
wat voor gedoe ?@verval Fuck the world and fuck you |
|
Om een kaartje te bestellen. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
ja duh dat snap ik maar ik bedoel dus wat ie er allemaal voor moest doen OM een kaartje te bestellen ?zo goed ? jees man. Fuck the world and fuck you |
|
De voorverkoop is een service. Geen verplichting dus. |
|
Zo'n gedoe vind ik het niet.. makkelijker voorverkoop kan bijna niet. Gaat allemaal automatisch.. Mja ik heb er iig alvast zin in =') Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Månegarm gaat definitief NIET door...hun tour is gecancelled!!! Nu vroeg Ask (II13) van Kampfar aan mij een supportband te vinden die wil openen voor Kampfar en tevens de backline wil regelen deze vrijdag in Rotterdam......wie o wie wil? Serieuze reacties mailen naar marcelbanziger AT hotmail PUNT com Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
quote:Net als 2 jaar geleden: Heidevolk |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |