|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
wat snaack zegt (en dan @ meer bands)! en ik heb niet eens een bril! (wel nodig tho) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 19-01-2008 5:29] |
|
Ik geloof dat ik in plaats van Graspop hier maar heenga. Wacken ben ik al een aantal jaar niet meer geweest en heb de behoefte eigenlijk ook niet zo. Dus dit lijkt me idd een goede vervanger |
|
Even in de gaten houden... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Pfft, nu nog uitzoeken of ik op weg erheen(nee liever niet als ik brak op de terugweg ben) nog langs familie moet/kan/mag. Maar minder groot dan wacken en een minstens net zo heerschende line-up vind ik best tof. |
|
Ben er hopelijk bij met een paar vrienden |
|
Municipal Waste, Evile, Forbidden, At the Gates en Sodom zijn voor ons al genoeg redenen om te gaan. Kijken of dit ook te combineren valt met Graspop. |
|
En nog meer namen: CAVALERA CONSPIRACY + MOTORHEAD + APOCALYPTICA + ICED EARTH + HELLOWEEN vs GAMMARAY (for a double show very special!)+ PORCUPINE TREE + MORBID ANGEL + KATATONIA + AIRBOURNE + ROSE TATTOO + DEATH ANGEL + SOILWORK + HAEMORRHAGE + IMPALED NAZARENE + MISANTHROPE + NIGHTMARE + ENVY + RED SPAROWES + RAINTIME + KRUGER + BETWEEN THE BURIED AND ME Those bands are added to the others. There's still 12 bands more with 2 headliners! |
|
|
|
@judge M. alweer kwijlen? De afspraak om een Perriertje te drinken staat wat mij betreft nog steeds hoor! Hoop dat je aanwezig kan zijn! |
|
quote:Porcupine Tree quote:Anders ikzelf ook wel. Goddomme wat een klotezooi dat ik daar nog geen duidelijkheid over heb |
|
quote: |
|
Between The Buried And Me ook al, damn ik wilde al gaan maar dit maakt het weer net effe iets dwingender |
|
Hmmz, dat wordt haasten om op tijd te zijn vrijdag om Carcass te zien mocht het zover komen |
|
quote: Donderdagnacht vertrekken is het handigst, je moet toch langs Parijs (ook leuk voor de terugreis, rond de maandagavondspits bij Parijs vast staan). En het blijft een festival met de Franse slag, dus lange rijen bij de camping als je vrijdagmiddag aankomt (zonder enige controle overigens, maar slechts 1 kaartverkoop). Ze telden vorig jaar ook drankmunten per stuk uit op het festivalterrein. Doe er mij en mijn vrienden dan maar 300 Sympathiek maar raar volk die Fransen! |
|
Denk dat ik wel ga. Bla |
|
Godver dit is de ideale line up gewoon! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Wat nou vervanging voor Wacken, ik ga gewoon naar allebei Overigens is met de trein ook wel te doen, duurt een uur of 9, maar je hoeft alleen in Parijs over te stappen (en in Nantes naar Clisson), en als je op tijd boekt kost dat maar 100 euro. (overigens gaan wij wel donderdag heen met de trein, en maandag/dinsdag terug) Wacken Playlist Project |
|
quote: Helemaal mee eens, ik ook! Bla |
|
Ah leuk, wij gaan ook Mira. Oprijden? |
|
quote: Jij bent er vaker geweest dus? Kun je op donderdag er al camperen? En kunnen er ook campers terecht? |
|
Vanavond nog maar eens effe bespreken of we hier naartoe gaan |
|
quote: Je kunt er donderdag terecht ja. Geen campers op het terrein, maar er stonden er een paar langs de weg. Niet echt gezellig als je het mij vraagt. En o ja, als je gaat kamperen, neem geen Quechua tent mee, vrijwel elke Fransman heeft er een! Hoe ze die uit elkaar halen geen idee, maar misschien vinden ze dat niet eens heel erg! Frans festivalvolk is echt heel raar. |
|
quote:Dat zou voor mij ook nog een overweging waard zijn ja. |
|
quote: Mmm ja, maar als ik het zo hoor allemaal denk ik dat ik blij ben dat ik mijn camper mee heb incl. douche etc. Beetje debiel dat je daar dan niet mee op campingterrein kan. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |