|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, want bij Metalcamp ... ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Nou, meer de verhalen die ik had gehoord over vorig jaar, en het feit dat het in Frankrijk is.... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Hehehe. Maar zo'n line up is ook wel het trotseren van een slechte organisatie waard denk ik... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote:Wenie, als je naar de line-up van Party-San kijkt... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ja, duitsers zijn een kei in organiseren! (euhm, die lullo's in Wacken iig niet...) [edit] en ik vind die line-up geen vergelijk met Hellfest eerlijk gezegd. Maar volgend jaar mischien maar eens Party San aandoen. [Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 24-06-2008 8:46] www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote:Duitsers organiseren Frankrijk binnen 2 weken. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 24-06-2008 8:46] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Organiseerden toch? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Wat vond je zo slecht aan de organisatie dan? Ik heb over het algemeen geen klachten gehad over de organisatie. Het enige minpunt van het festival vond ik dat Evile uitviel, maar dat had niks met de organisatie te maken. En nu voorbereiden op Graspop |
|
Ohja er speelde bands; Slayer: Gewoon Slayer zoals gewoonlijk, veel lullen veel standaardnummers, maar toch weer goed. Motörhead: Lekker tussendoor, maar na de 4e keer vond ik het toch wel saai. Venom: Ronduit een tegenvaller. Cavalera Conspiracy: Dit klonk na een lange drumsolo. Van de gitaren was nouwelijks wat te horen Carcass: Gaaf! Morbid Angel: gaaf, snoeihard Testament: Wat een gave band is en blijft dit. At The Gates: Het geluid was werkelijk om te huilen, de gitaren vielen constant weg. Herkansing op Graspop. Sick Of It All: Eindelijk een keer gezien na jaren, maar dit was ook erg gaaf. Obituary: Ook erg gaaf. Death Angel: Dit was toch echt de band van het festival voor mij, jezus wat gaaf. Op naar Waldrock! Forbidden: Klonk lekker, maar hier kreeg ik op dat moment niet veel van mee. Municipal Waste: Laat die maar vaker op een festival spelen. Chaos! Alleen wat kort. Born From Pain: Jammer maar helaas dit klonk als kaas. Heb ze wel beter gezien. Madball: Wederom een gave show. Hardcore zoals het zich gehoort. Legion Of The Damned: 2e En laatste Nederlandse band, maar erg gaaf. Deze bands stonden me nog bij. Ben er ongetwijfeld een aantal vergeten. |
|
Naar wat ik vernomen heb uit voor mij zeer betrouwbare bronnen was dat de organisatie gewoon redelijk tot goed was (en iig vele malen beter dan die van Pinkpop) behalve dat eeuwige feit van de douches dan hahahaha. En sowieso onmeetbaar beter dan de organisatie van voorgaande jaren. Als je je aan het tijdschema van de bands kan houden vind ik dat op zich al knap en dat was kennelijk wederom het geval. Helaas dit jaar zelf verhinderd dus heb alles van anderen (een stuk of 15 personen) gehoord, maar ben er volgend jaar wel weer bij denk ik aangezien het ze twee jaar op rij gelukt is om de beste line-up van de zomer bij elkaar te krijgen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Band van het festival was voor mij Baroness Municipal Waste- gaaf vooral de Excel cover Katatonia, Cult of Luna, Alchemist, Ghost Brigade,Helloween(ja,ja)Shining, At The Gates,Carcass,Rotten Sound,etc, Satyricon etc. Alle bands die ik wou zien ook gezien, dus wat dat betreft wel een pluspunt voor de organisatie. Bij de weg Necrophagist en Arkhon Infaustus vielen ook uit. De minpunten- douches, plees, vrten(die lui daar vreten alles met stokbrood en patat, taalbarierre, eerder gezegd al die Franse slag,campingverlichting, geen koffie kunnen vinden,en wederom etc etc. verder katsverbrand(eens een keer niet op m´n kop) maar toch een geweldig weekend gehad. [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 24-06-2008 14:06] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Het uitvallen van Arkhon Infaustus was al zo'n één a twee weken voor aanvang bekend en de vervanger ervan ook (ook al zei die naam me niks ). Necrophagist en Evile was bekend laat op de donderdag. Maar naar vernomen te hebben was het allergrootste probleem toch wel weer dat alcoholarme bier dat ze vorig jaar ook al schonken. Maar hoe was de toegang tot het veld dit jaar? Want dat was vorig jaar echt allerbelabberdst. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Hier kan ik me wel bij aansluiten. Een broodje ''friet'' wat een uitvinding |
|
quote: Nouwelijks wachtrijen bij de ingang, hooguit bij de opening van het festivalterrein, maar deze waren ook niet langer dan een kwartier. Verder was de afstand tussen de camping en het festivalterrein zo'n 10 minuten lopen(tenminste waar wij lagen) Ohja nog iets raar; de statiegeldregeling in Frankrijk. Je betaald voor je eerste beker bier 3 bonnen; 2 voor het bier 1 voor statiegeld. Tijdens de laatste band werd de bar gesloten en had ik nog 2 bekers over. De dag erna wou ik die inleveren, maar deze namen ze niet aan. Je kon alleen je beker opnieuw laten vullen, maar je kreeg geen munten terug voor lege bekers waarvoor ikzelf betaald heb [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 24-06-2008 14:35] |
|
quote: Goed om te horen dat ze de wachttijden ruimschoots ingekort hebben, vorig jaar waren er mensen langer dan twee uur aan het wachten want slechts twee smalle toegangen met uitgebreid fouielleren. En de camping was nu ook verplaats naar een locatie die dichterbij was. Vorig jaar vanaf mijn tent toch wel zo'n 40 minuten opnderweg geweest, maar dan hielp d emgeamodder dan ok niet mee anders was het zo'n twintig minuten geweest schat ik. Dat van die statiegeld bonnen is belachelijk. Vorig jaar moesten we ook munten aanschaffen maar backstage golden die weer niet (moesten we cash betalen voor godzijdank grotere glazen en sterker bier hahahaha) Alleen het stomme was dat de munten er bij de organisatie halverwege de tweede dag al op waren en dat je dus met gewoon geld kon gaan betalen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Hahaha ja, je leek wel een tomaat!! De ondergaande zon en jij waren niet uit elkaar te houden haha! Verder niets dan lof over dit festival. Maar dat komt ook doordat wij niet afhankelijk waren van de faciliteiten (of het gebrek daarvan): lang leve de Formule 1 hotels!! Zoals NOFX zei: this ain't Hellfest, this is Smellfest! Carcass, Morbid Angel, NOFX, My Dying Bride, Job For A Cowboy, Septic Flesh, Gamma Ray, Testament en At The Gates (idd slecht gitaargeluid gedurende eerste nummers) waren allemaal te gek. Desondanks had ik vooral At The Gates en Carcass graag wat langer op de buhne zien spelen dan nu het geval was geweest. Opvallend waren vooral de maffe uitdossingen van enkele bezoekers (als condoom, Spongebob, Spiderman, piemel en meer van die maffe creaties), het uitzonderlijke mooie weer, de goede sfeer, patat op stokbrood , het piratenschip als skatebaan en idd de taalbarriere. Maar dat mocht de prut verder echt niet drekken. [Dit bericht is gewijzigd door Douwe Death op 24-06-2008 17:29] Le Mistral is de shit ! |
|
Sorry, beetje laat, was onderweg... De foto's staan allang online op www.metalshots.com Ik vond de organisatie vergeleken met vorig jaar heel goed. Ik heb zelfs elke dag gedouched maar dat is niet helemaal eerlijk want we stonden backstage. Bla |
|
Late reactie, maar gave foto's |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina |