|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Kijk, dit is pas een vette line-up. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
gaaf! met today is the day [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 29-04-2008 12:54] Je moeder. |
|
En hiervoor idem dito www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Aanwezig Kaarten en hotel zijn inmiddels geregeld. |
|
quote: Tering wat een gave line-up |
|
[Dit bericht is gewijzigd door suul op 14-05-2008 9:55] |
|
quote: Dut t niet. |
|
|
|
Hou op aub! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Nog een weekje of 5 |
|
quote: Ondanks dat de bands wat aan de korte kant spelen ben ik hier wel tevreden mee. |
|
Omdat ik toch al aan het lijsten was, hier ook maar effe. -6sic6 |
|
quote: www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Heeft iemand nog een plekje over in de auto voor 2 personen of anders serieuze tips om naar Hellfest te komen. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Help! Ik moet nog een kaartje kwijt want ik kan het toch niet bolwerken, ik heb in principe ook 1 plek over in een auto (alleen aardige mensen uiteraard ) |
|
Helaas geen plek in de auto. Het is makkelijk te bereiken in een nacht rijden en zie ook de tips over treinreizen in dit topic, ziet er ook uit als goed te doen. |
|
wie gaat nog meer met de trip & ticket gaan er ook mensen vanuit groningen er heen |
|
Bedoel je die bock-tours? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Hoi voor dit jaar heb ik geen tips voor je voor de reis. Volgend jaar word het misschien een stuk gemakkelijker, omdat we dan met metalbus misschien een trip naar Hellfest willen organiseren. meer hierover na het festival seizoen van dit jaar op onze site http//www.metalbus.tk. Het zal wel een moeilijke opgave worden om een bus te vullen gezien de afstand van Hellfest, want er moeten 2 chauffeurs mee dus extra kosten. Niks is nog zeker dus. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
Vrienden van me gaan vanuit Nijmegen rijden |
|
Zulk geduld hebben we wel, zou super zijn. Als je meer weet mail me dan maar(meel in profiel) www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
-6sic6 -Verlepte Theedoek -Bringer of Light -Deathwish -Mira -Levithmong Bla |
|
Op de site stond iets over een bus van block-tours. Weet iemand of die rijd, en hoe dat dan werkt? (waar hij vertrekt en hoeveel het kost enzo) |
|
quote: heb geen flauw idee ik heb die lui 5 berichten gestuurd ... geen reactie terug |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |