|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
nog niet om warm of koud van te worden, maar vorig jaar was wel erg vet. Dit jaar zeker weer een optie. metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
Kataklysm bevestigd |
|
Van ASP kan ik een aantal nummers waarderen. De rest heb ik of al gezien of vind ik ronduit kut... |
|
quote:Maar jullie gaan wel weer? |
|
Weet ik nog niet. Het was wel enorm gezellig afgelopen jaar! |
|
quote:Klopt! Hoop dit keer ook wat meer lui mee te krijgen. |
|
ASP en The Vision Bleak! Even afwachten wat het verdere programma gaat worden! |
|
Behemoth er ook bij. |
|
Lijstje even weer bijgewerkt |
|
En weer een paar nieuwe namen: - FLESHCRAWL - LAY DOWN ROTTEN - AGRYPNIE - HAIL OF BULLETS - DELAIN |
|
Nieuw: - SWORN - GOREROTTED - TÝR - NOVEMBRE - DARK FORTRESS |
|
Als ik bekijk wat ik hiervan al op Wacken tegenkom en van wat er overblijft aan niet dubbele bands kom ik uit op maar 1 must see band, Novembre, maar 1 is te weinig om dat eind te karren. |
|
Gewoon meerijden homo! - Greycloak - TheWill2 What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
hehehe, ging dat maar zo makkelijk, heb al 3 weken vakantie ingeplanned staan. Tenzij jij mn werkgever dat kan laten toekennen buiten die 3 week om |
|
Gewoon voor jezelf beginnen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Met het verschil dat je op Wacken je kont niet kan keren en niets kan zien door de drukte tegenwoordig. Nee... Doe MIJ Summerbreeze maar! |
|
Wel zo knus op Wacken Maar het klopt wel, ben nu 2 jaar op Summer Breeze geweest, aankomend jaar wordt een twijfel geval omdat ik al Wacken en een normale-geen-festival vakantie heb, maar Summer Breeze heeft gewoon zijn eigen sfeertje, wat zeker goed is, wacken hetzelfde. |
|
Van achteren aangereden worden, mag je je toch zeker wel een dag of 4 ziek melden wegens koppijn. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Das wel een idee, op dinsdag avond even een familie bezoekje in zuid duitsland, daar aangereden worden dan maar ff rustig aan doen voor de terugreis een paar dagen daar blijven, thuis ben je dan toch verrot van het festival dat het ook wel wordt aangenomen dat het zo is. Welhalf in de prak gereden auto nodig daarvoor |
|
quote: Paar keer op de fiets naar het werk en Gaycloak zijn ootoo foto's van vandaag rondmailen naar je collega's |
|
2x daags 45 km fietsen? nee dank je, dan bus en/of leen auto('s). |
|
quote: Is vast goed voor je Ach, zet je je auto gewoon een straatje verderop neer. Summerbreeze lijkt me trouwens best leuk om eens te bezoeken, kan best zo na Party San aansluitend. |
|
quote: En genoeg headbangen dan hoef je de whiplash ook niet te faken |
|
Scheelt ook alweer, damn... ik ga verlofdagen overhouden :| |
|
En weer namen: - TEXTURES - ENEMY OF THE SUN - AUTUMN - AHAB - 3 INCHES OF BLOOD |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |