|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:+1 |
|
Ik ga er ook zijn. Op het podium, welteverstaan. |
|
quote: Ik ook! Lang niet gezien Regeer! Bla |
|
Klopt! Maar hoop dat tijdens de festivals nog wat te kunnen inhalen! P.S. ga je ook naar Arkona / Stonehenge (Ik doe beide)? |
|
Arkona weet ik niet zeker. Beetje druk gehad laatste tijd... Stonehenge absoluut YES! Bla |
|
Ik ben nog op zoek naar vervoer voor 2 personen. |
|
Sorry... had dat IETS eerder aangegeven! Ik wist het niet meer of je nu wel of niet zou gaan. Mijn auto zit reeds vol, maar ms kan ik nog wel ff hier en daar rondvragen. |
|
Ja had al gehoord dat je vol zat maar heb ook nog maar net de kaarten dus vandaar. |
|
En ik ga niet vanuit NL maar vanuit Party San. Bla |
|
En we zijn weer terug. Puntjes: - Om 1 uur 's nachts met z'n vieren in de auto stappen vanaf mijn huis. - Achter het stuur kruipen bij Arnhem en ontdekken dan William zijn auto vreselijk lekker rijd. - Rijden tot voorbij frankfurt en het weer licht word. William mag weer sturen. - Acht uur winkelen in dinkelsbuhn - Negen uur, ons in de file voegen. - Tien uur, autopech, maar dankzij vriendelijke duitsers en jumpstartkabels hebben maar vijftig auto's de onze gepaseerd. - Ondanks file onwijs veel lol endezo. Bier bietsen, motorkap liften, gekke duitsers en heel erg weinig nederlanders. - 12 uur dan toch eindelijk op het terrein aankomen. - Onderhandelen met stewards over plek voor tenten van mensen die later komen. Uiteindelijk na enige burenruzie (waarbij ik een tent van hun die ze op ons stukske neerzetten heb weggesmeten) alle ruimte gekregen die we nodig hadden. - Erachter koman dat ik de tas met slaapspullen van Marja in mijn donkere ende duistere hal heb laten staan. - Met marja shoppen in dinkelsbuhn voor schoenen en enkele andere zaken. - Bands en jongens en meisjes kijken. Hoewel het vrouwelijk schoon erg te wensen overlaat in Duitsland, gelukkig hadden ik en William zelf vrouwelijk schoon mee in de vorm van Antje en Marja. - Twee honderd meter van het festival terrein staan! - Greycloak en regeer en co arriveren. De auto van grey doet het weer. - Kerels versieren in de biergarten. Mee naar hun tent struinen en gezellig doordrinken. - Om zes uur 's ochtends maar eens verder struinen. - Ontdekken dat de enige andere wakkere festivalgangers twee belgen zijn. - Gezellig nederlands lullen. - Bands kijken met Belgen. - Jonas versieren. (gezien ik voorlopig toch alle principe's van monogamie en dergelijken laat varen.) - Wederom naar Dinkelsbuhn met Marja, maar nu met Jonas mee. - Bands kijken met Jonas, Jessica en Mathieu. - Geen bier meer drinken, want dat is ranzig, dus veel Limo en Whiskey. - En omdat het anders echt een lang stuk saaie tekst wordt skip ik even een heel groot stuk. - Zaterdag ochtend arriveert en dan toch maar eens echt vrouwelijk schoon in de vorm van de sloveense Sanja, die prachtig belgisch spreekt. - Half drie 's nachts wegrijden, half elf aankomen en in bad. Puntjes doen. En dan natuurlijk nog de bands: Graveworm, heerschte de pannen van het metaforische dak, de pit was erg gaaf. Maar de idioot die heeft bedacht dat het wel leuk zou zijn om stro voor het podium neer te leggen heeft duidelijk geen hooikoorts. Twee nummers op het einde geen lucht meer, dus de pit uit en op het gras bijkomen. Fleshcrawl, gaaf. Helloween, geluid stond goed, gave set, maar was moe dus op drie kwart toch maar richting tent. Primordial, Klonk ook erg goed Diablo Swing Orches, voor mij de band van het festival, wat een heerschmuziek. Baslijnen met zoveel funk dat ik er bijna van stond te kwijlen. Setlist gescoord, dus helemaal blij. Heidevolk, geluid stond goed en lekker lomp doen met andere mensen. Midnattsol, heersch Korpiklaani, vrij trage set, vooral de eerste nummers en de enige band die ik heb gehoord waarbij het geluid iets minder was Pro Pain, strak gespeeld, toffe set, saaie pit Eluveitie, gaaf, maar zo onderhand waren ik en mijn belgische flirt de volk zo onderhand helemaal zat, dus na twee nummers afgetaaid Beloved Enemy, dankzij weglopen bij eluveitie deze band ontdekt die echt meer dan een beetje de moeite waard is. Beste geluid van het hele festival. Inclusief de gaafste pit, zelfs al bestond die uit zes man. Zaterdag na whiskeyontbijt niet meer aan bands kijken toegekomen. Gemist: Dismembet, heaven Shall Burn, Endstille, Destruction, Ensiferum, Six feet under en Tyr. Gelukkig kon in vanuit mijn tent prima zeker de helft van deze bands goed horen, dus zo erg was het nou ook weer niet. |
|
je hebt je wel vermaakt dus Je moeder. |
|
quote: Ja, alleen met ongeveer zes uur in totaal aan slaap beetje weinig geslapen. Maar ach ik had veel betere dingen te doen. |
|
quote: Liggen kezen zekers |
|
quote: Bah! Neuken op festivals = vies! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Hangt er vanaf met wie natuurlijk. |
|
quote: quote: Met iemand naar keuze? Je belg bijvoorbeeld? |
|
quote: Dan heb je mijn stuk tekst wel goed gelezen. |
|
quote: Uiteraard. Ennem die Sloveense dan, ook nog even gedaan? |
|
quote: Nee man, die is zo hetero als de pest en anders had Kristof dat nog niet leuk gevonden. Maar kijken mag altijd. |
|
quote: Ghehehe. Maar mooi dat het gaaf was. Wellicht volgend jaar ook maar naar Summerbreeze. |
|
Dan zonder mij. Volgens jaar metalcamp. En waarschijnlijk ook hellfest. Dat moet meer dan voldoende zijn. Wil ook nog een week met m'n ma kamperen en een of twee weken zeilen. |
|
quote:Doen! Kunnen we NOG meer terror aanrichten. @ Pandora: Nog super bedankt voor alle moeite die jij en de anderen hebben moeten doorstaan om onze plek vrij te houden! Geen zin in lange verhalen verder! Gave bands gezien. Waanzinnig hard gefeest onder Ensiferum (heb alleen nog last van de nek door te gaan hossen met Fera of Tabitha op je nek). Die hooi-gooi acties waren ook geniaal tijdens de bands. Filmpje van Eluveitie volgt nog... Wel erg jammer dat dat algehele sfeer verder (afgezien bij de bands) niet meer hetzelfde was als altijd op Summerbreeze. Je miste acties als Sauer-Kraut Surfen en de inmens grote bambi auf de Buhne-Kult. Verder dus prima vermaakt! En hulde aan de Zwitser die ons een nieuw biertje gaf voor het geval ons bier-om-te-gooien-op-mensen op raakte! |
|
Tijdens heen en terug rit een nacht slaap overgeslagen, gisteravond om 7 uur in bed gegaan, vanmorgen om 9 uur er weer uit, maar weer helder genoeg Na een beetje kut eerste dag met een paar dingen die misgingen is het daarna een flink stuk leuker geworden! Gaafste optredens die ik gezien heb: Negura Bunget, Promordial, Novembre, Kataklysm en Anathema. Een gafe groep waar veel lol mee beleefd is, zeker op de zaterdag toen ik bij de beergarden terreur ben bijgeschoven, dat was zeer gaaf. Foto's volgen nog. |
|
quote: |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |