|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
DESTRUCTION MARDUK ORPHANED LAND THE OLD DEAD TREE KISSIN’ DYNAMITE |
|
- END OF GREEN - SALTATIO MORTIS - BLOOD RED THRONE - HELLOWEEN |
|
- AS I LAY DYING - DISMEMBER - JESUS ON EXTASY - ROTTEN SOUND - CEPHALIC CARNAGE - SIX FEET UNDER |
|
- ARCH ENEMY - ABORTED - MIDNATTSOL |
|
- NEGURA BUNGET - NME.MINE - BELOVED ENEMY - JAPANISCHE KAMPFHÖRSPIELE - DEBAUCHERY - DRONE - HACRIDE |
|
- HEIDEVOLK - MÅNEGARM - MISANTHROPE - XIV DARK CENTURIES |
|
- ONSLAUGHT - MUSTASCH - DESPISED ICON - SOILWORK - THE WILDHEARTS |
|
He Regeer ik wil wel met jullie mee denk ik. Lijkt me wel vet |
|
- KEEP OF KALESSIN - ANIMA |
|
Ok ok, ik was al overtuigd, see you there! Bla |
|
Hey, Ben grote fanaat van folk (& melodic death) metal en met de cast van summer breeze dit jaar wil ik maar al te graag daar 2 dage uit de bol gaan... Maar ik heb geen transport, is er soms iemand die nog een plaats vrij heeft? Kzijn nen niet té onplezierigen, metn degelijk odeurke en me goeie smaak muziek (heb van 90% vd bands op de affiche wel ne cd) :D. Alst kan wilk graag ne maat meenemen ma kdenk dakt ook wel 2 daagskes alleen gaan afkunne. (Student geografie Ugent 2e jaar : 20j) |
|
Heb er ook aan zitten denken. Maare waar kan je kaartjes halen, gewoon bij postkantoor ofzo? Enne waar ligt het ergens, ga met de auto, maar heb t orientatievermogen van een konijn -.- |
|
quote:http://silverdust-shop.de/v2/ Succes! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Jow, oriëntatie = no problemo: ben geograaf van opleiding en heb t orientatiegevoel van een dozijn ervaren zeekapiteins . No kiddin' dude ik leid je der zoner enig probleem (en zonder gps) naartoe! Kzal meedelen in transportatiekosten uiteraard laat iets wete as ge nog wilt gaan... |
|
Duurt wel lang eer die kaartjes binnen zijn zeg. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Vreemd... ik had ze via de Duitse ticketservice in een paar dagen in huis. Dezelfde die ook de WOA tickets altijd doet (Metaltix.de) PSOA ticket ook maar direct meebesteld |
|
Ik dus via dat Silverdust, ook meteem de laatste keer dus. Duurt al 2 weken. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik heb nog ruimte in mijn busje als mensen mee willen rijden. Ik vertrek 1 dag van te voren. Brandstofkosten delen we. Mocht je willen stuur ff message op myspace ofzo. Heb ook nog ruimte naar andere festivals. Bla |
|
Weet iemand soms hoe je nog aan een 3-dagen tickets kan geraken??Blijkbaar uitverkocht. |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Summerbreeze is uitverkocht, nu wil een maat van mij daar toch heel erg graag heen, is er iemand die toevallig een kaartje over heeft, of zelf niet meer kan gaan? M'n mail is twamby@gmail.com |
|
For those of you still not having a ticket there is one last remainig chance to get one. The regional ticket counters may have small quantities left. |
|
Mmmm... kijk eigenlijk nog veel meer uit naar summerbreeze dan naar wacken. |
|
Line-up ziet er goed uit. Idee voor volgend jaar. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |