|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Hehe, ik wacht weer op jullie volgende verdwaalverhaal spelfout weggehaald... |
|
Ik ben ook Judge Bob die dag |
|
Wanneer [op Hub en Heuy's Fest na] doet de Bosuil eens blackmetal? |
|
quote:gewoon raampje opendraaien en met 1 hand aan de vangrail naar huis rijden Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Oeh, klinkt aantrekkelijk dit! Iemand nog een pitplek over??? |
|
Godverrr, dan heb ik al wat anders. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:kom ook!! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Denk het wel ja. Hoe ga jij heen/terug? |
|
quote:Onmogelijk...beide handen zijn al bezet met flesjes bier Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:heen met de trein.. zondag ook weer terug met de trein. Ik blijf bij Hub slapen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ah okee, naja, ik ga onder voorwaarde dat er een bob meegaat of dat ik ergens kan blijven pitten! |
|
quote:viel te verwachten natuurlijk.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Dankzij Cadaveria heb je nu een slaapplek Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Te makkelijk. [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 25-12-2007 3:29] |
|
quote: Ah bij jou dus??? Tof Ker0l! Bij deze heel veel biertjes die we dan daadwerkelijk binnenkort gaan drinken!!! |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Rock man! Onbekende menschen laten blijven slapen!! (zonder verdere bedoelingen uiteraard, maar je kent ZM ) |
|
Present met nog een deel andere vrienden Wordt een gezellig feestje |
|
quote: ah leuk dat jullie ook komen |
|
|
|
|
|
Aanwezig! |
|
quote:Cola?????????? Wat is er mis kerel?????? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |