|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Interessant!! [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 30-12-2007 15:04] |
|
Stormrider en Symbolic waren natuurlijk weer op dreef zoals altijd The New Order was ook erg gaaf, zeker voor een eerste optreden. Outburst viel een beetje buiten de boot, slecht geluid en niet echt boeiend voor het publiek. Ripshaw niet gezien. |
|
Damn, ik ben net wakker....... Te gekke avond gehad! I like to rock and roll all night and part of everyday |
|
Was weer een top avondje ja, goed vermaakt en weer veel bekenden gezien. |
|
Was erg 'apart' gisteren daar in de Bosuil.. |
|
Tja..... ouderwets gezellig weer ahaha...... |
|
ai.... |
|
quote: apart? |
|
quote: Na al die jaren nog steeds....... hahaha |
|
Daar hebben we geen lang haar voor nodig om ons zelf te zijn he |
|
hehe da klopt!! *de konijnenpose* |
|
|
|
wacht maar morgen als we oud en nieuw hebben gehad hahaha....... |
|
We hebben ons ontiegelijk vermaakt op het podium. Vooral dank aan de geluidsman en de dame van het licht. En zeker niet te vergeten dank aan Roger Rutten die ons geboekt heeft (zonder ons vooraf gezien of gehoord te hebben)Dank voor het vertrouwen. Hail to a heavy metal new year!!!! Grtz. Roel aka minichuck namens THE NEW ORDER |
|
Hey baer, hie is maar plaats veur eine chuck he!! I like to rock and roll all night and part of everyday |
|
quote:Ach, hoor hem "Zal ik ermee stoppen of moet ik ermee doorgaan?" Gewoon doorgaan jij |
|
I like to rock and roll all night and part of everyday |
|
was een gezellig feestje. Leuke zaal trouwens én lekkere drankjes @ hanneke Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Heersch! |
|
Hehe, ik dacht al dat jij die erop zou zetten... I like to rock and roll all night and part of everyday |
|
quote: |
|
hehehe met mn *ik heb heel veel vodkaredbull op* gezicht wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:mn muntjes zijn nog steeds niet op verdorie! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Appelwangetjes |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |