![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:maar de eerste band is ook erg gaaf ![]() |
|
quote: Ja dat is waar, maar dat ga ik helaas niet halen. ![]() |
|
quote: oeps verkeerde smiley ![]() ![]() ![]() |
|
Drink ik Bonnie zijn cola wel op ![]() ![]() |
|
quote:Dan ga ik jou dus ook weer zien ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote:Zo lang is de AMM nog niet geleden hoor ![]() Maar wat je zegt idd ![]() ![]() |
|
Hehehehe, AMM....daar neem ik geen verantwoordelijkheden voor, kan daar dus echt niks van herinneren ![]() ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote:Gezellig!! vond het op AMM ook erg gezellig je weer eens gesproken te hebben ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote:Komt goed. Ik ben er al vrij vroeg als het goed is ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
zin an ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote:Als je toch al vroeg daar bent dan zet meteen maar de Jupiler koud...er komen enkele dortsige mensen die graag Jupiler drinken ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote:haha zal ns kijken...zijn jullie er ook al vroeg? wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
Zoals het er nu naar uitziet de trein van 6 uur vanuit Remunj Rock City maar wie weet komen we wel eerder....dan laten jullie ons gewoon alvast binnen voor een ouderwetse pre-party ![]() ![]() ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
HEUY!!!! preparty is altijd een goed idee ![]() ![]() ![]() |
|
Ik ben er al rond half 7 als het goed is ![]() ![]() |
|
21.00 Uur pas, eerder ga ik niet halen helaas. ![]() |
|
quote:En dan laat je eindelijk eens je gezicht zien en kom je langs om bier te drinken ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: HEUY!!!! Hub, lees nu eens wat je schrijft ![]() ![]() ![]() |
|
Hahahaha, zo snel zal ik ook weer niet tjokkefoll zijn....toch? ![]() ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Het ergste is, ik moet zelf rijden morgen, maar ik kom wel een cola drinken ![]() Edit: Niet dus, kan met de auto mee terug ![]() [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 28-12-2007 17:18] ![]() |
|
quote: Zolang je 't alleen bij bier houdt niet ![]() ![]() |
|
quote:Hehehe, heb gisteren nog een grote fles Moskovskaya vodka gekocht ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Kijk daar begint het al. Dat word dus weer aan de hand van foto's herinneringen ophalen van de avond. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |