|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:maar de eerste band is ook erg gaaf |
|
quote: Ja dat is waar, maar dat ga ik helaas niet halen. |
|
quote: oeps verkeerde smiley |
|
Drink ik Bonnie zijn cola wel op |
|
quote:Dan ga ik jou dus ook weer zien ...is al een tijdje gelden volgens mij (of ik moet te zat zijn geweest het mij te herinneren haha). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Zo lang is de AMM nog niet geleden hoor Maar wat je zegt idd |
|
Hehehehe, AMM....daar neem ik geen verantwoordelijkheden voor, kan daar dus echt niks van herinneren Maar goed, als ik jou zaterdag nog redelijk vroeg zie dan zal ik het me de volgende dag ook nog wel herinneren...later op de avond zal een ramp worden ben ik bang Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Gezellig!! vond het op AMM ook erg gezellig je weer eens gesproken te hebben Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Komt goed. Ik ben er al vrij vroeg als het goed is |
|
quote: Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
zin an morgen al lekker vroeg daar om de lampjes klaar te hangen... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Als je toch al vroeg daar bent dan zet meteen maar de Jupiler koud...er komen enkele dortsige mensen die graag Jupiler drinken Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:haha zal ns kijken...zijn jullie er ook al vroeg? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Zoals het er nu naar uitziet de trein van 6 uur vanuit Remunj Rock City maar wie weet komen we wel eerder....dan laten jullie ons gewoon alvast binnen voor een ouderwetse pre-party Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! preparty is altijd een goed idee |
|
Ik ben er al rond half 7 als het goed is |
|
21.00 Uur pas, eerder ga ik niet halen helaas. |
|
quote:En dan laat je eindelijk eens je gezicht zien en kom je langs om bier te drinken Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! Hub, lees nu eens wat je schrijft ...wij zitten om 18 uur aan het bier en 3 uur later komt ie binnen |
|
Hahahaha, zo snel zal ik ook weer niet tjokkefoll zijn....toch? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Het ergste is, ik moet zelf rijden morgen, maar ik kom wel een cola drinken Edit: Niet dus, kan met de auto mee terug [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 28-12-2007 17:18] |
|
quote: Zolang je 't alleen bij bier houdt niet |
|
quote:Hehehe, heb gisteren nog een grote fles Moskovskaya vodka gekocht Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Kijk daar begint het al. Dat word dus weer aan de hand van foto's herinneringen ophalen van de avond. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |