|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Net als je denkt dat het niet erger kan, komen deze herrieschoppers mijn trommelvliezen aan gort meppen: vriend uit Duiven is Black Metal project gestart, en vind het zelf erg goed klinken, bovendien krijgt hij alleen maar positieve reacties, zelf wil hij nog steeds niet geloven dat het nou niet echt geweldig is: dus heren (en dames) naar hun eigen zeggen: "een unieke mix tussen Black Met0l en Classic Metal" (teksten in het Ijslands) edit: nadere informatie: Bandleden Stijn - Lead & Rythm Guitar, Vocals Rob - Bass Guitar, Vocals (We use drums made by the computer) Invloeden Stijn - Chuck Schuldiner, Agalloch, Xasthur, Satanic Warmaster, Nae'Blis, Morbid Anal Fog, Ulver Rob - Manowar, Metallica, In Flames, Black Sabbath, Kamelot, Sonata Arctica, HammerFall, Iron Maiden. Klinkt als We use influences from the artists/bands named previously, however we hope to create a unique mix between Black Metal and a little more Classical Metal. www.myspace.com/svarturheild denk je nu: het kan niet erger; o jawel, wat vinden mijn ogen namelijk in het blog: Hey, I'm very glad to inform you that our first song 'Dimma Arfur' is almost done. We only have to record the bassguitar. An unfinished version of the song will be uploaded till then. !!!!!!But anyways, in the future we're planning to make some more technical stuff.!!!!!!! Greetings, Stijn [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 19-12-2007 22:41] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Jezus, next. |
|
quote: Ja en dan vooral treurig dat ze bij de invloeden het nodig vinden om een geniale band als Nae'blis te noemen |
|
en Manowar Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Het is *depressive* black metal. Ik snap het probleem niet. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Hahaha, wat een puin. Stoppen jongens. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
drums doen me intussen denken aan mijn zus die dronken van de trap af rolt..... Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: "depressing" black metal is het zeker :') Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Misschien zijn dit wel de 'Heideroosjes' van het depressive true black metal genre? ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
stiekem heeft het valse gedoe wel wat maar dit is wel weer zo amateuristisch neergezet dat je gewoon niet meer kán geloven dat het serieus bedoeld is :') Je moeder. |
|
maar: Manowar Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: In je hol met Manowar.... en ik ga dit niet luisteren, ik ben allergies voor blekkiezooi.... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
verstandig hehe Je moeder. |
|
quote: rofl meer de urbanussen signature |
|
Klinkt beetje erg kut hehe Het is de lichtinval ;') |
|
argh afgezet toen die gitaar begon |
|
Klinkt niet echt goed.. |
|
quote: dat is in dit geval een geschenk uit de hemel [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 19-12-2007 22:04] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Dit is toch geniaal? Jongens toch! Waarom staat Misty Mourning niet in de lijst van invloeden? Signature |
|
mousti mourning? signature |
|
quote: Je weet wel... Nederland's trots en hoop Signature |
|
nee dat is Svartur Heild toch al? Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Ik denk dat dit op zich een discussie waard is, wat jij? Signature |
|
`Depressive Black Metal` Over pleonasmes gesproken. |
|
hahaha Dit is toch echt te zielig voor woorden man, godverdomme zeg ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |