IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : 2 -2-2008 Wackeningen deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 31-01-2008 10:00 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Nog steeds zin an!!!!!!! (verkapte *schop* )

Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 31-01-2008 11:23 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

No need om naar het Passantje te gaan, de kebabheld Ali Baba zorgt voor broodjes schaap (en gefrituurde kikkererwten voor de niet-vleeseters ) gedurende het feestje.

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 31-01-2008 13:46 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Gadver kikkererwten
Ik heb toch liever patatje hehe

Het is de lichtinval ;')

AARSVIJAND
Usericon van AARSVIJAND
Posted 31-01-2008 15:10 by AARSVIJAND Wijzig reactieProfiel van AARSVIJANDQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk

v/d partij , DetonatioN verveelt nooit!
de rest behalve Skeletor (maar die beginnen me te vroeg) kan me weinig boeien , dus dat wordt veeeeel barhangen.

BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 31-01-2008 16:29 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2008 11:23 schreef Panzerke het volgende:
No need om naar het Passantje te gaan, de kebabheld Ali Baba zorgt voor broodjes schaap (en gefrituurde kikkererwten voor de niet-vleeseters ) gedurende het feestje.
broodjes schaap

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 31-01-2008 16:33 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Even kijken of mijn wederhelft en ik tijd/zin hebben om langs te komen. Dat gooien we in de overleg,...

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 31-01-2008 16:42 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

sing dadi meju di kebun

"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 31-01-2008 16:43 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2008 16:33 schreef zillah-morte het volgende:
Even kijken of mijn wederhelft en ik tijd/zin hebben om langs te komen. Dat gooien we in de overleg,...
jjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... huize lies & vin hebben uiteraard jullie slaapplekken nog open bovendien staan hier nog steeds 2 kadotjes op jullie te wachten

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 31-01-2008 17:45 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 31 januari 2008 16:43 schreef Cadaveria het volgende:
jjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... huize lies & vin hebben uiteraard jullie slaapplekken nog open bovendien staan hier nog steeds 2 kadotjes op jullie te wachten

Ik zal het overleggen. hehe

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 31-01-2008 20:16 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2008 17:45 schreef zillah-morte het volgende:
Ik zal het overleggen. hehe
ik heb chiel ook ff een berichtje gestuurd

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 01-02-2008 13:00 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

*verkapte-schop*

Zin in!

Het is de lichtinval ;')

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-02-2008 13:10 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2008 21:55 schreef Murdering Monk het volgende:
Entree 13 euro, en 2 euro lidmaatschap, biertje is 1.20

Kan iemand mij eens een keer het nut van dit soort onzin uitleggen?

Dat gedoe met lidmaatschap waar je verder nooit meer gebruik van maakt erger ik me bij zalen in het westen namelijk ook altijd enorm aan.

Da's toch niets meer dan een schijnbaar lage prijs voor het concert vragen en op slinkse wijze alsnog een paar euro extra bij de bezoekers uit de zak kloppen?

Zeg dan gewoon dat de entree 15 euro is.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-02-2008 16:32 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2008 13:10 schreef XXL het volgende:

Dat gedoe met lidmaatschap waar je verder nooit meer gebruik van maakt erger ik me bij zalen in het westen namelijk ook altijd enorm aan.

Da's toch niets meer dan een schijnbaar lage prijs voor het concert vragen en op slinkse wijze alsnog een paar euro extra bij de bezoekers uit de zak kloppen?

Dat heeft volgens mij te maken met dat Unitas een soort van vereniging is. Door het lidmaatschap kopen per maand, ben je tijdelijk lid van die 'vereninging' en dit geeft jou weer bepaalde rechten en plichten zoals het mogen gebruiken van de ruimte in Unitas tijdens een concert. Geloof dat het zaaltje ook verplicht is de kosten van het lidmaatschap apart er bij te melden.

En dat op slinkse wijze geld uit de zak kloppen, beetje raar bedacht.. aangezien je van de meeste mensen toch wel enige leesvaardigheid mag verwachten. Neem aan dat ook jij wel een simpele optelsom kunt maken? Net zoals je bij de kaarten via ticketservice moet doen? Of ben ik nu te positief ingesteld betreft het kunnen van de medemens?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 01-02-2008 16:35]

blonde rockgod
Posted 01-02-2008 19:45 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:

Door het lidmaatschap is het een besloten feestje en dan gelden andere regels, onder meer voor bierprijzen enzo....

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-02-2008 20:39 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:

Zoals Mayo e.a. al uit legden is dat maandlidmaatschap inderdaad noodzakelijk om de huidige openingstijden en bierprijzen te kunnen hanteren.
Ik weet nog de tijd (midden jaren negentig) dat je bij Unitas alleen je naam een krabbeltje hoefde te zetten op een kladblok, dat was dan je 'lidmaatschap'. Alleen op den duur leek het erop dat de belasting het niet echt tof meer vond om als 'bewijs' alleen een doos papier met namen en krabbels te ontvangen , vandaar de professionaliseringsslag naar een echt maandkaartje. Daarmee zijn ze uiteraard niet de enige, kijk naar Vera, Paradiso, etc.
Zelf heb ik graag die paar euro over voor een maandkaart. Alleen al qua bierprijzen heb je die maandkaart er dezelfde avond al uit. Zonder maandkaart geen vereniging en zonder vereniging mogen ze niet zover afwijken van de overige horeca-prijzen...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-02-2008 20:42 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2008 20:39 schreef Valorian het volgende:
Ik weet nog de tijd (midden jaren negentig) dat je bij Unitas alleen je naam een krabbeltje hoefde te zetten op een kladblok, dat was dan je 'lidmaatschap'.

Ha! Dat weet ik ook nog ja. Vroegah!!

blonde rockgod
Posted 02-02-2008 2:12 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Vandaag!!!!!!!! EN nog steeds zin aan!

ShieldofThor
The dark clears
Usericon van ShieldofThor
Posted 02-02-2008 9:20 by ShieldofThor Wijzig reactieProfiel van ShieldofThorQuote dit berichthttp://www.shieldofthor.nl

Helaas zit ik nu op mn werk... op zaterdagochtend *grom*...
Maar dat neemt niet weg dat ik er ook zin in heb

May the Shield of Thor keep fiends away!

cooperfan
rollator rocker
Usericon van cooperfan
Posted 02-02-2008 10:32 by cooperfan (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van cooperfanQuote dit bericht

- Kimmey
- Cadaveria + valorian
- Hagal
- Mrugly
- Panzerke
- Wansmaak en aanhang
- Dappere-Speerwerper
- Emo-intolerance
- Blonde Rockgod
- Rajackar
- Svennibalcorpse
- Murdering MOnk
- Vorck
- Unholy Mary + aanhang
- Hub de Galliër
- LL
- Regeer
- Metoalkerel
- Cooperfan (beetje laat gemeld, maar ik ben er wel!)

Rock moet Rollen

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 02-02-2008 11:45 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2008 2:12 schreef blonde rockgod het volgende:
Vandaag!!!!!!!! EN nog steeds zin aan!
+ 1

acid
Usericon van acid
Posted 02-02-2008 11:46 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2008 11:45 schreef Cadaveria het volgende:
+ 1

Hé Hakûk, niet te veel drinken vandaag hé

"Jullie stemmen Pechtold!!"

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 02-02-2008 11:48 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2008 11:46 schreef acid het volgende:
Hé Hakûk, niet te veel drinken vandaag hé
hahahahah. lul.. je schrijft mijn naam nog verkeerd ook zoek maar op 't is een messenset bij de Ikea

Jij ook niet meneertje Acid.. donders 1,20

blonde rockgod
Posted 02-02-2008 11:57 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 2 februari 2008 11:48 schreef Cadaveria het volgende:
hahahahah. lul.. je schrijft mijn naam nog verkeerd ook zoek maar op 't is een messenset bij de Ikea

Jij ook niet meneertje Acid.. donders 1,20
Mooi dat we zo vroeg op de dag staan!

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 02-02-2008 11:59 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

hahah precies. echt kut als je dan headliner moet zijn

blonde rockgod
Posted 02-02-2008 12:00 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 2 februari 2008 11:59 schreef Cadaveria het volgende:
hahah precies. echt kut als je dan headliner moet zijn

Hehehe, dat is ook altijd de insteek met Carnal... staan we een keer te headlinen, moet je die koppen zien: "goffer, en ze hebben nog wel Grolsch op tap"...

Oh, en ik heb de zooi al in mijn haar geprutst!

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com