|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
was een gezellig feestje. Veel bekenden ook weer. veeeeel te veel bier gehad. Maar goed dat de beugels op een gegeven moment op waren Manegarm heerschte de pan uit kortom geslaagde avond. @cooperfan, klote zeg van je auto Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Zo, dat was weer geslaagd. Erg leuke dag, leuke bands, en de organisatie/vrijwilligers waren ook hartstikke prima lui, fijn om mee te werken en om daar te spelen. Optreden zelf ging niet altijd even soepel, maar het werd toch behoorlijk enthousiast ontvangen, dus daarvoor bedankt! DArkmoon was ook echt teringgaaf, we hebben ze vanmorgen op de trein gezet, en ik gok dat ze nu weer terug aan het vliegen zijn. Nu eerst douchen en slapen, want 2 dagen feesten achterelkaar wordt ik te oud voor zegt mijn lichaam, alles doet zeer |
|
Slapen, ja. Ik lag er gisteren vroeg in, ik heb een nacht van 15 uur gemaakt. Had iemand het over oud? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik lag er om half 1 in De kroeg was toch niet zo gezellig. Het is de lichtinval ;') |
|
Ik heb in 2 nachten denk ik 5 uur geslapen, dat trek ik echt niet meer. Heb je Context nog gezien, en wat vond je ervan trouwens? |
|
Jaaaa ook ik vond het een erg mooi feessie! Lekkah headbangg en ceedees verkopen... MUHAHAHA ik had ze mooi allemaal verkocht 22 stuks volgens mij... |
|
quote:*kick* Verkocht? |
|
quote: Nee gekregen.... Maar ik zei gewoon voor de grap 4 EURO! [Dit bericht is gewijzigd door LLphotograph op 03-02-2008 16:01] |
|
Top dag met goeie optredens van Departure, Darkmoon, Detonation en Manegarm Helaas weinig moest bobben |
|
quote: Heb ik jou ook gezien? |
|
Geloof het wel jij verkocht toch de cd`s van Departure? |
|
quote: Jap dat was ik... En welke van de 200 mensen was jij? |
|
Hahahaha direct na het optreden van Departure was ik achter waar alleen de bands mochten komen om een cd te halen.Jij had geen wissel geld haha. En je hebt in de gang nog 3 cd`s verkocht aan vrienden van me. Ik kort blond haar en een X-TinXion shirt aan |
|
quote:ah volgens mij heb ik jou dan ook gezien Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Zou kunne, ik zou het niet weten waren 260 man/vrouw hoorde ik van de uitsmijter |
|
Mmmmm... foto? Nu ben ik ook wel nieuwschierig of ik jou gezien heb. Het is de lichtinval ;') |
|
quote:volgens mij zwaaide jij in het begin van de dag heel enthousiast terug terwijl ik zwaaide naar iemand die achter je stond Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ahhhh nu weet ik het weer! Nou hallo nog dan |
|
hello |
|
quote: op mijn my space staat wel een foto: myspace.com/vincentvandijk |
|
Ja dan heb ik jou ook gezien Het is de lichtinval ;') |
|
ah kan wel ken hier bijna niemand op zwre metalen |
|
quote: Ja, tuurlijk. Het ging idd niet altijd even soepel, zoals je zelf ook al zei. ;-) Het klonk echter wel lekker, iedereen was erg enthousiast aan het musiceren! Die zanger heeft btw een toffe microfoon, zeg! Maar om een eerlijke mening kunnen te geven zal ik het toch eerst een keer van cd moeten horen. En nee, dat is geen hint naar een gratis cd. Hebben jullie geen myspace oid? quote: Aaaaah, ok, dat had ik niet door, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 03-02-2008 17:07] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Kijk eens naar mn signature |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |