|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Sjeezzz... Goeiemorregeeee... “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:je reageerde wel enthousiast.. ik keek volgens mij een beetje van eeehhh okeee.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
|
|
Ja, dat was ook zoiets. "Willen jullie op de foto?" Nee, liever niet. O. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
hahaha ik sta er weer vaak op Het is de lichtinval ;') |
|
ziet er weer gezellig uit Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Het was ook gezellig .... Voor de eerste keer in Unitas ... mijn bevindingen: + Gastvij onthaal + Gezellig + Bier 1,20 Euro - Vanuit Apeldoorn niet te bereiken met OV binnen 1,5 uur terwijl met de auto ruim een half uur. Dus met eigen vervoer, geen BOB, dus de Camper mee. Werd om 5 uur verkleumd wakker in een steenkoude camper. kon geen oog meer dicht doen. - Plaatselijk zeer dicht mist, waardoor ik bijna geen drummer op de foto heb kunnen zetten. Zelf moshpit flitsen is lastig. - De zeer kortstondige pits; Na 15 seconden heb ik nog niet van camera gewisseld (en zeker niet aan het eind van de avond ) |
|
Mn nek is gewoon net pas weer in zn normale positie geknakt, tering, de pijn. |
|
quote: +1 Het is de lichtinval ;') |
|
Mwoh ik heb nergens last van! Wel leuke pics! Zoals u ziet was het zeer gezellig! |
|
Dat heb ik weer goed weten te ontwijken May the Shield of Thor keep fiends away! |
|
Was een behoorlijk geslaagd feestje, ben erg tevreden. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Niet goed genoeg voor Metalshots ... maar wel een leuke toegift voor ZM ... |
|
quote: Whahaha nouja hij lijkt er iig plezier in te hebben |
|
prachtig optreden van manegarm. is de bassist plotseling de zanger geworden?? lekker mijn arm gekneusd bij skeletor (H) |
|
Nee, de bassist was niet mee. Die had meen ik familie verplichtingen. Degene die nu bas en zang deed is de originele drummer/zanger van Manegarm. Deze huidige drummer zit er sinds kort bij voor iig de live shows. |
|
quote: Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Dan stond jij op een gegeven moment zeker met zo'n coldpack in de gang Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Hehehe, die vraag heb ik ook zeker 2 of 3 keer gehoord...XXL was het niet? Hatsjikidee! |
|
Nee, die heb ik niet gezien, volgens mij. Ik dacht dat het een gast van metalshots was. Hij onderhandelde zo ongeveer met m'n vrouw, maar die had er niet zo'n zin in. Ik was in gesprek, ze vertelde het me iets later. Ik dacht dat ze foto's van bands maakten ipv mensen in het publiek, vind ik iets logischer. edit: volgens mij was het mrugly, als dat Bert is. Zie ik net op die myspace pagina. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 04-02-2008 21:54] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Je bent me voor!! Die is/ was het Hatsjikidee! |
|
Nou ja, iig wel netjes dat hij het vroeg. Ik zie vaak zat mensen zomaar foto's maken van iedereen en alles. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |