|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Gothic Metal Palace is een nieuw festival. Locatie: Prins bernhardhoeve te Zuidlaren. Ticketprijzen: Vanaf €26,-- ( passepartout €60,-- ) Kamperen op het festivalterrein: €5,-- pp SPONSOR ACTIE: 2 DAGEN TOEGANG VOOR €25,-- !!!! Check de website!! website: http://www.gothicmetalpalace.com Line-up: ( 15 bands ) 20 Juni: Epica Autumn (nl) Novembre (it) Ian Parry (vs) Eyes of Eden Elexorien (nl) Sephyros (nl) 21 juni : Within Temptation (nl) Delain (nl) Krypteria (de) Nemesea (nl) Sirenia (no) Sirenia nu met Ailyn Valkyre (be) A new dawn (nl) Rattlesnakeshake (nl) [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 15-06-2008 18:22] |
|
Ik denk dat ik juni maar eens op bezoek ga bij mijn ouders in het rustieke edoch godverlaten Drenthe. Beetje jammer dat die zaadband van Martijn W. er ook speelt, maar ja, je kan niet alles hebben. NB: Wat dat Rattlesnake Shake betreft - ik ken welgeteld één band die zo heet, en da's een rock/pop coverband met zonder zangeres. WTF? Ben ik wel rechts genoeg voor deze tyfusbende? |
|
quote: +1, wel érg goeie coverband overigens.. Maar past totaal niet binnen de line-up! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote:Zie je wel! Ze maken wel gothic metal! En Lain maar miepen dat ik het zo noemde in mijn review |
|
quote: Als we die dag ineens Gothic zijn, vind ik het best hoor, zolang er maar gespeeld wordt. We zijn ook bijzonder on-pagan, maar spelen wel met 500 pagan bands. Zo hard boeit het dus niet wat voor titel we dragen. Bruce Banner |
|
quote: Ze wijken idd af van de line-up maar in de handen van RSS worden alle nummers metal. Een mooie openings act. Daarbij spelen ze natuurlijk ook nog es verdomd goed. |
|
quote: Hm, dat stukkie tekst stond anders mooi verstopt Ik dacht dat alleen machines daarnaar zouden zoeken |
|
quote:als het maar schuift he, sommigen schamen zich nergens voor en doen nou eenmaal alles voor het geld. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hehe, jij geeft er nét weer een andere draai aan, nietwaar? Maar daar hap ik graag op hoor. Het gaat mij om het spelen, en als dat voor een paar duizend man kan, dan graag. Bruce Banner |
|
ach ik zit wat te dollen joh. je weet ik gun jullie alle scuccess van de wereld hoor. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ja, wat is het nou? [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 15-01-2008 16:28] |
|
quote: Nee de titel boeit niet. De muziek wel !! Trouwens: Epica speelt ook de 20 ste juni |
|
quote: +1 Websites waarop muziek automatisch begint te spelen moeten sowieso een server verbod krijgen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: En dat moet 44 Euro kosten? Ik denk dat ik maar oversla. 'reasonable pricing' staat er ook nog ergens. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Zuidlaren? Of all places! Leuke line up en lekker dichtbij maar wel erg duur (60 euro voor 2 dagen). Nou ja zie nog wel. see you at occultfest! |
|
jezus.. daar zal wat vierkante meters zwart kant rondhuppelen en trallalaa roepen. Ik zuip die €60,- wel gewoon thuis op. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Same here, 60 pop is leuk als je een tegendraadse Goffik bent die ouders heeft die wel 60 pop overhebben voor een weekendje rust. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Pfshh ja daaaag! Ga wel wat anders doen dat weekend. Wat een prijzen! edit: Lanparty? Compjoeteren tijdens een festival? Hoe Rutan! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 22-01-2008 13:15] |
|
Best een verschil ook trouwens tussen de prijzen voor de vrijdag en de zaterdag |
|
€4,-- per band te duur?? €5,-- voor 2 nachten kamperen te duur? €1.75 teduur? vergelijk dat es met andere festivals Ik ga wel lekker chillen dat weekend |
|
quote: Wel voor die bands. quote: Party San, 3 dagen bands.. €39,60 Occultfest, 2 dagen bands.. met reservering gratis, zonder reservering €10,- Waldrock, 1 dag.. €50,- En nu? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 25-01-2008 9:15] |
|
*Speciaal voor Hans krijgt dit topic een schop omhoog* Bruce Banner |
|
Opzich wil ik hier nog wel over denken. Zitten leuke bands tussen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
20-06 17.00- 17.30 Sephyros 17.45- 18.15 Elexorien 18.30- 19.00 Eyes of Eden 19.30- 20.00 Ian Parry 20.30- 21.30 Novembre 22.00- 23.00 Autumn 23.45- 01.00 Epica 21-06 15.00- 15.30 Rattlesnakeshake 15.45- 16.15 A New Dawn 16.45- 17.15 Valkyre 17.45- 18.30 Sirenia 19.00- 19.30 Nemesea 20.00- 21.00 Krypteria 21.30- 22.15 Delain 23.15- 00.30 Within Temptation Bruce Banner |
|
Sephyros is toch de nieuwe band van Menno Terpstra? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Volgende pagina |