|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Sephyros is idd half oud-Autumn |
|
quote: en Autumn treed op met hun nieuwe zangeres Sirenia trouwens ook |
|
Elexorien speelt gewoon met dezelfde zangeres. Bruce Banner |
|
quote:In dat geval ga ik niet |
|
quote: Gelukkig wel. En dat moeten ze ook nog lang zo houden |
|
quote: Haha je bent natuurlijk jaloers dat jij niet met haar mag spelen.. |
|
|
|
Met haar mag spelen of met haar mag spelen? uhuhuh! |
|
Bruce Banner |
|
Nu Fields of Rock niet doorgaat wordt de keuze wat je dat weekend gaat doen wel heel gemakkelijk |
|
quote: Hehehe, mooi bedacht. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Heb je al een foto gezien van de nieuwe zangeres van Sirenia? Met Ailyn heeft Sirenia een heerlijk female front. Dat heeft Morten goed geregeld |
|
quote:Mag ik met haar spelen dan? |
|
quote: En, niet onbelangrijk, kan ze ook nog een beetje zingen dan? |
|
Ja, ik vind van wel. Maar dat kun jij 21 juni beter zelf beoordelen, MetalJan [Dit bericht is gewijzigd door GMP op 12-04-2008 23:55] |
|
Nice Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik heb gehoord dat ze nog ff blijft op de afterparty |
|
quote: Ik heb al wat anders de 21e |
|
quote: Prioriteiten Jan |
|
je hebt mail, Hans. Bruce Banner |
|
I know Lainedil. btw Er worden op 3FM nu 4 uitzendingen gevuld met bands uit de line-up van het Gothic Metal Palace. En er is belangstelling van 3FM DJ Martijn om nog meer uitzendingen te wijden aan het GMP.... [Dit bericht is gewijzigd door GMP op 20-04-2008 14:01] |
|
Tijdens de afterparty ( 01.00-03.30) spelen de volgende bands "unplugged": vrijdag: Good Things End. Zaterdag: ???? ( ) De opzet is om er een soort open podium event van te maken zodat muzikanten van andere bands spontaan mee kunnen gaan spelen. Dat wordt een relaxte afterparty in the Loungehall [Dit bericht is gewijzigd door GMP op 01-05-2008 15:51] |
|
dus plannen dat mensen spontaan gaan jammen? hopen dat niemand dat dan doet want dat is altijd zo tenenkrommend gemaakt en afschuwelijk good things end heerst trouwens maar valt dat ook al onder gothic joh? Je moeder. |
|
quote: Dus eh je moet het van wichtjes met extensions hebben en niet van een goede lineup? |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |