|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
en nog een lelijke ook Je moeder. |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Als er goeie ervaren muzikanten aan meedoen gaat dat wel goed. Good Things End past zeker goed in de line-up. Of het Gothic is.... Daar wordt sowieso verschillend over gedacht. |
|
nouja boeie, gave band iig Je moeder. |
|
quote: precies! En daar gaat het om. |
|
quote:Ja dahaaaaaaaaag |
|
A selection from the line-up of the Gothic Metal Palace. Live on 3fm: ( Muijs in het Huis) 05-05-2008 Good Things End 12-05-2008 Valkyre 19-05-2008 Rattlesnake Shake 26-05-2008 Delain |
|
Echt een geweldige lineup! Epica Within Temptation! Ik ga er zeker heen! Ff nog 65 euro verzamelen - ik hoop dat het waard is WAAT Groningen???! Nou ja, doe maar gewoon! Ik heb er zin in. Ik moet alleen maar nog iemand overtuigen mee te gaan! |
|
quote: zo geweldig is die lineup nu ook weer niet Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Famillie van? Kom op Erica, je zwarte jurk aan! Ulla Popken zal goede zaken doen |
|
quote: Nee, idd. Delain vind ik niet zo goed. Maar voor mij gaat het om Epica en WT. |
|
Epica en Wt kun je zowat wekelijks op elke straathoek zien, daar reis je toch niet helemaal voor naar Groningen? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ik vind de andere bands ook leuk hoor. En volgens mij wordt het een leuk weekendje en het reizen naar Groningen is toch ook een leuke ervaring. Ik ga gewoon! |
|
ELEXORIEN JA!? Bruce Banner |
|
Idd, je kunt Wt en Delain vaker zien. Maar deze line-up is uniek. Er staan nog veel meer goeie bands en allemaal in het genre gothic metal. Als je bijvoorbeeld Krypteria live hebt meegemaakt weet je dat er meer bands zijn van grote klasse! |
|
quote: Saaie rimmel |
|
quote: Daar verschillen de meningen over. Bruce Banner |
|
Dit moet toch wel het meest ellendige festival zijn wat ooit is georganiseerd.... spelfout weggehaald... |
|
quote: Wat is er uniek aan? |
|
Gisteren waren de organisatoren op het nieuws bij tv drenthe en ze verwachten 8.000 bezoekers en ze zijn van mening dat ze op het gebied van gothic de beste line up hebben dus ze zijn wel zeker van hun zaak. see you at occultfest! |
|
Als er 8000 mensen op deze ellende afkomen, dan eet ik m´n kisten op. spelfout weggehaald... |
|
Peper en zout erbij Gurbe? Het zou mij nog niet eens verbazen eerlijk gezegd. En die opkomst is dan niet zozeer aan de line-up maar meer aan de promotie eromheen te danken. 3FM besteedt er niet elke week aandacht aan als je ze een zak krentenbollen stuurt.. |
|
quote: Ben wel nieuwsgierig hoeveel mensen er uiteindelijk naar toe zullen gaan, maar 8000.. dat geloof ik niet zo. |
|
quote: Pas op met wat je zegt. Modern talking is ook zeer populair geweest terwijl ik zenuwbehandelingen prefereer. Een kleine snol zit zo vol. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |