IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : ku klux klan Volgende pagina
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 20-02-2002 23:20 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ik las toevallig ergens weer wat over deze beweging.

En ik vraag mij altijd wat af als ik aan deze beweging denk namelijk dit:

ku klux klan is racistisch dat weten we allemaal. En ze zijn erg Christelijk, dat weten we ook.
Jesus is een kleurling.
Kan iemand mij vertellen waarom de KKK dan toch een voorliefde voor jesus heeft, terwijl zij kleurlingen haten?!

Dit overtuigt mij er toch al wel van dat mensen die achter zo'n beweging staan niet altijd even slim zijn, maar misschien heeft iemand hier een logische verklaring voor dit fenomeen.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 20-02-2002 23:22 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Tja... het is "gewoon" een kwestie van de zogenaamde trotse blanke die vindt dat hij/zij superieur is. Die mensen hebben een gigantische plaat voor hun harses en al zouden ze diep van binnen voelen dat ze het niet bij het juiste eind hebben, ze zullen dat nooit en te nimmer toegeven...

Maar verder een logische verklaring... geen idee!


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Mordheim
No rest for the wicked
Usericon van Mordheim
Posted 20-02-2002 23:22 by Mordheim Wijzig reactieProfiel van MordheimQuote dit bericht

ga maar eens op hun site zien en ga even lekker onderuit van het lachen, probeer vooral de logica van hun stellingen te volgen!


"The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will."


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 20-02-2002 23:23 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

De meeste op aarde zeggen dat jesus een blanke is.
die kkk gasten denken er ook zo over.
je moet meer naar jerry springer kijken


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 20-02-2002 23:26 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2002 23:23 schreef linknl het volgende:
De meeste op aarde zeggen dat jesus een blanke is.
die kkk gasten denken er ook zo over.
je moet meer naar jerry springer kijken


Lol.. Jerry Springer.. ja daar zie je ook Zwarte gasten die zich willen aansluiten bij de clan en er van overtuigd zijn dat ze verkeerd geboren zijn ofzo... anyway.. bij Jerry kan ik de boel al niet meer serieus (voor zover dat serieus is) volgen als ik die opperhoofdgast zie binnenkomen in zijn Paars/Gele clownsuit... aargh..

nu weer serieus...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 20-02-2002 23:28 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

In amerika wordt jesus vaak als een donkere man afgebeeld. Zullen die gasten dan zo dom zijn dat ze denken dat iemand uit dat land gewoon blank is?!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 20-02-2002 23:31 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Wat dat aangaat... even afgezien het feit of Jezus wel of niet heeft bestaan... Het zou kunnen, het zou ook niet kunnen... wat maakt het nou uit wat voor verdomde kleur hij had! een mens is een mens... al was ie paars met een goud randje geweest!!!!


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 21-02-2002 0:01 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

he niet fokken met jezus ja?!
Die gast heeft z'n hele leven fucking veel gelopen, word vervolgens gekruisigd en sterft een pijnlijke dood!

Hmmzz, ik ga maar eens ff slape ofzo....


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 21-02-2002 0:13 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ik denk dat KKK-leden te domme heikneuters zijn om zich ook maar enigzins druk te maken of de gelovenswaardigheid van hun motieven.

Het zijn gewoon domme racistische eikels.



Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 21-02-2002 0:48 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

He! don't mess with Jerry!!

de KKK zijn een stel ontzettende zielige puntmutsen die zichzelf heel wat voelen ( in een groep in hun eentje zal dat vies tegenvallen)Ranzige racistendie eigenlijk niet vrij zoudenmogen rondlopen..iig niet met stembanden waarmee ze hun kinderen vergiftigen


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-02-2002 19:52 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

jezus was een palestijn, het volk dat nu masaal vermoord wordt door israel... moet amerika als christelijk land nu niet israel aanvallen? natuurlijk niet, joden zijn westers

hetzelfde is er aan de hand in het geval van jezus, hij is in de loop der jaren meer een icoon geworden dan dattie 'eerst' was: men ziet wat men wil zien...


Je moeder.


Zash
Usericon van Zash
Posted 21-02-2002 21:34 by Zash Wijzig reactieProfiel van ZashQuote dit bericht

Zieke mensen. Heb er een keer werkstuk over gemaakt. Niet dat het mij trekt ofzo. Het enige wat ik og weet is www.kkk.com. Echt zieke site, ook al die plaatjes.


Power over others is nothing - Power over oneself is everything


Nuclearbastard
Usericon van Nuclearbastard
Posted 21-02-2002 21:37 by Nuclearbastard Wijzig reactieProfiel van NuclearbastardQuote dit bericht

Het christendom stamt af van het jodendom. Beetje dom om christelijk én racistsch te zijn.


ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 21-02-2002 22:09 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 21 februari 2002 0:13 schreef Vargen666 het volgende:
Ik denk dat KKK-leden te domme heikneuters zijn om zich ook maar enigzins druk te maken of de gelovenswaardigheid van hun motieven.

Het zijn gewoon domme racistische eikels.

Ik ga volledig akkoord met de stelling van Vargen, het zijn inderdaad eikels, hebben totaal geen respect voor andere mensen, wanneer je de film American history X ziet gaan je ogen wel open. De KKK vervuilt de gedachten van jonge onwetenden om zo haat tegenover de zwarten en andere kleurlingen in hun harten te pompen.

Ik vraag mij eigenlijk wel af of de leden van de KKK wel weten in welk land ze zich bevinden, een land die voor 1402 nog bevolkt was met Inca's, Maya's, Azteken en andere "indiane"stammen, ze weten waarscheinlijk ook niet dat de zwarten naar Amerika WERDEN gehaald om daar het vuile werk op te knappen. Wanneer ze daar niets van weten is er toch wel iets grondig verkeerd met het Amerikaanse onderwijs op het vlak van geschiedenisleer, maar daar is al wat verkeerd mee, ze worden volledig verkeerd ingelicht over de 2de wereldoorlog.

Wanneer ze zeggen dat het voor Jezus is dat ze het doen, zijn het zowiezo al leugenaars, want ze weten niet dat "God liefde en verdraagzaamhied en het vredig delen van het dagelijkse brood" (citaat van Willem Vermandere, Vlaamse volkszanger die de contacten tussen Belgen en Nederlanders wil verbeteren en daar ook nog prijzen voor heeft gewonnen ).


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 23-02-2002 0:19 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

ik zie het verband met American History X en de KKK niet helemaal... in de zin van: in die film zijn het neonazi's; KKK is heel iets anders.


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 23-02-2002 0:21 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 23 februari 2002 0:19 schreef Sarjenka het volgende:
ik zie het verband met American History X en de KKK niet helemaal... in de zin van: in die film zijn het neonazi's; KKK is heel iets anders.

schaam, schaam, schaam, schaam, schaam²


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 23-02-2002 0:26 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 23 februari 2002 0:21 schreef beli mawr het volgende:
schaam, schaam, schaam, schaam, schaam²


mwah dat hoeft niet hoor

je hebt die film toch wel gezien he?????


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 23-02-2002 0:31 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 23 februari 2002 0:26 schreef Sarjenka het volgende:
je hebt die film toch wel gezien he?????

Tuurlijk, mijn broer heeft die op DVD, prachtige doch schokkende film


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Errorx
paradoxaal individueel bekeken geheel
Usericon van Errorx
Posted 23-02-2002 0:31 by Errorx Wijzig reactieProfiel van ErrorxQuote dit berichthttp://www.madmacs.nl



verder maak ik er geen woorden aan vuil.


"Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss."


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 23-02-2002 0:32 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

het verband tussen American history x en de KKK is er inderdaad niet.
Ik heb al dat soort films wel gezien
Rompe stomper is er ook een maar dan uit Australie, met in de hoofdrol #$%$^ kan er niet opkomen maargoed zelfde hoodrol speler als in Gladiator.

En KKK zijn echt bekrompen stomme achterlijke Redneks


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 23-02-2002 0:45 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 23 februari 2002 0:32 schreef linknl het volgende:
het verband tussen American history x en de KKK is er inderdaad niet.
Ik heb al dat soort films wel gezien
Rompe stomper is er ook een maar dan uit Australie, met in de hoofdrol #$%$^ kan er niet opkomen maargoed zelfde hoodrol speler als in Gladiator.

En KKK zijn echt bekrompen stomme achterlijke Redneks


Russel Crowe bedoel je.


the only pleasure is pain


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 23-02-2002 0:50 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

je bent een engel dank je,

Amerika kent best wel veel organisaties als de kkk, Arian Nation is nog zo'n groep.
Deze groepen komen steeds weer in de publiciteit en dat is alles wat ze nodig hebben om achterlijke figuren te recruteren,
pers mag ze filmen als ze gearresteerd worden en anders mooi met rust laten.


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 23-02-2002 9:34 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

Ik vind de KKK zo achterlijk, zie je ze lopen met witte kappen op maar ze laten hun gezicht niet zien stelletje lafaards


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 23-02-2002 15:36 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 23 februari 2002 9:34 schreef Voice_of_thunder het volgende:
Ik vind de KKK zo achterlijk, zie je ze lopen met witte kappen op maar ze laten hun gezicht niet zien stelletje lafaards


vind ik ook altijd zo bijzonder van actievoerders. Die voeren dan actie tegen/voor iets waar ze geheel achter staan, maar ze willen niet met hun smoel op tv... dát vat ik dus nooit zo erg... als je ergens voor/achter staat, dan vind ik dat je daar ook een identiteit bij moet hebben en niet sneaky verscholen onder een kap/sjaal whatever...


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


overturnedskewer
Abhorrent christendom, inside burning
Usericon van overturnedskewer
Posted 24-02-2002 18:37 by overturnedskewer Profiel van overturnedskewerQuote dit bericht

Wat zijn d'r godverdomme veel sites van de ku klux klan, ik zag dit topic en ben een beetje gaan rondneuzen. DAMN wat een achterlijke lui.

http://www.spartacus.schoolnet.co.uk/USAkkk.jpg

Dit moest ik effe plaatsen om nogmaals te benadrukken met wat voor zieke geesten wij rondwandelen op deze aarbol GADVERDAMME

[edit] heb er effe een linkje van gemaakt niet idereen wil dit zien.

[Dit bericht is gemodereerd door linknl op 24-02-2002 18:48]


Black Metal ist krieg :-)


ziekeling
Being a total moron since 1986!
Usericon van ziekeling
Posted 28-02-2002 16:39 by ziekeling Wijzig reactieProfiel van ziekelingQuote dit bericht

*zucht* het zijn zielepieten. en wel om de volgende redenen:
1. ze zijn geloofsfanatici (rochel)
2. ze zijn Christelijk (rocheler)
3. welke domme oetlul loopt d'r voor de lol rond in een tafellaken en een puntmuts?!
4. ze kunnen niet nadenken (zie punt 1 tm 3)

laten we even 'n lijstje samenstellen waarom wij de KKK even 'n keer collectief hard uit moeten lachen


Fuck with the best, die like the rest.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen