|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
forrest gump |
|
omdat ze geen hersens hebben zal hun klan wel de enige manier voor hun zijn om zich te kunnen bewijzen, samen stoer doen met zn allen de negers belachelijk maken... sukkel |
|
quote: negers belachelijk maken heb ik niks op tegen, maar de KKK zijn gewoon een stel domme idioten met een mijter op hun kop Don't touch me. I'm evil. |
|
De KKK gebruikt het woord 'nigger' met evenveel enthousiasme voor blanken die niet denken zoals zij.. Illustratie van het argumentatieniveau van de KKK: "Races shouldn't mix. They shoudn't. Didn't you read the bible, you nigger? It says so in the bible! Yes it does! Yes. Yes it does, nigger. The bible says so." Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik ben geen racist, ik heb alleen een pleurishekel aan moslims. En aan christenen. En wat dies meer zij. Ik vind het wel nogal triest dat de populairste jongensnaam in Rotterdam (voor nieuwgeborenen) Mohammed is... 50% daar is niet Nederlands van afkomst. Dat gaat gewoon te ver. In Engeland gaat het beter; ik wou dat ik wist hoe ze dat deden. Daar zie je geen intimiderend samengegroepeerde Marokaanse jongeren die op de straathoek staan te roken. Die zijn ècht geïntegreerd. aan de Engelsen; aan de Amerikanen en aan de moslims. Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air |
|
Ik bin et hielendâl mei dei îens! sebinsagoil |
|
quote: 50%?? Ik denk toch wel 70%!!! |
|
quote: Die staan indd niet op de straathoek, maar zijn misschien wel met ergere dingen bezig. In Londen wonen namelijk 300000 moslim fundamentalisten. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik ben het er mee eens, of intergreren en iets betekenen voor de samenleving, of terug naar je land met een laarsafdruk op hun reet......... jah ik irriteer me ook aan die samenscholingen..... |
|
quote: Ik snap eerlijk gezegd niet wat jullie probleem is. Wat denk je dat zij van ons vinden: al die blanken bij elkaar??? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ik begin een beetje een hekel te krijgen aan moslims, door die zelfmoord aanslagen enzo. En die imaams(spelling?) die zeggen dat er afgerekent moet worden met allah's vijanden ps. ze spelen gewoon een soort schaak spel, ze nemen al hun plaatsen in in elk land. En als de tijd rijp is vallen ze aan... Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Tot nu toe zitten we wel in ons EIGEN land... Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Mijn pa heeft oorlogstrauma, en jij zegt presies wat hij zegt maar dan over Afrikanen! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Je Pa heeft Oorlogstrauma, waarvandaan als ik vragen mag? Ik denk dat moslim fundamentalisten veel gevaarlijker zijn dan kkkers of neo naties, ten eerste omdat ze meer aanslagen plegen en ten 2de omdat ze numeriek veel groter zijn. Alleen wil de nederlandse politiek er nog niet aan wat de grijse wolven en dat soort organisaties mogen hier nog gewoon vergaderen en kantoren hebben. [Dit bericht is gewijzigd door linknl op 20-06-2002 14:38] |
|
quote: Ja, en? Dus als jij naar een ander land verhuist, hebben ze daar het recht jou met de nek aan te kijken??? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ja Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: quote: Waarom krijg ik het gevoel dat je discriminatie loopt te rechtvaardigen? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Neem even in ogenschouw dat je met Panda praat. (Kijk Panda, je hoeft niet te emigreren!) |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |