IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : ku klux klan Vorige pagina | Volgende pagina
Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 12-04-2002 15:17 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 12 april 2002 15:14 schreef Cadaveria het volgende:
of nog dommer bij jerry springer dat een neger lid wil worden van de kkk.. Volgens mij snapte die vent niet precies wat de doelstelling is van die beweging.
Ha ha ... net als die reclame ... "ik moet je wat vertellen .... ik ben een neger.!" "... en dat vertel je me nu pas!!! "


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 12-04-2002 15:19 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ach niveau moet je met niveau bestrijden.. ofzoiets


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-04-2002 15:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Soort zoekt soort bedoel je denk ik

KKK = Kei Kneuterige Kleuters


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 12-04-2002 15:48 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

geloof zou gewoon verdboden moeten worden. dan zouden we geen oorlog en haat in de wereld hebben. Zoals die domme joden met die palestijnen, die weten volgens mij ook niet meer waar ze mee bezig zijn.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 12-04-2002 15:51 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

beter voorbeeld, noord Ierland, katholieken tegen over de protestanten, dat is puur een geloofs kwestie..


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 12-04-2002 15:55 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

joa, precies. das nou ook weer zoiets. en dat gedoe in afrika toch ook, van paar jaar geleden?


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 12-04-2002 15:59 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2002 15:55 schreef soepkoeltoer het volgende:
joa, precies. das nou ook weer zoiets. en dat gedoe in afrika toch ook, van paar jaar geleden?
zuid afrika tussen de 'blanken' en de 'zwarten' ik moet zeggen dat de blanken het zelf uitgelokt hebben.. Een meisje uit mijn klas heeft daar stage gelopen en zij vertelde dat in zuid afrika de blanken mensen in de prostitutie zitten en in het geweldadige wereldje zitten, terwijl in het westen dat vaak visa versa is.
Dat was toch laatst op tv dat die blanke boer was neergeschoten en dat dat hondje bij hem bleef.. au.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-04-2002 17:26 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 12 april 2002 15:51 schreef Cadaveria het volgende:
beter voorbeeld, noord Ierland, katholieken tegen over de protestanten, dat is puur een geloofs kwestie..


zo wordt het in de media afgeschilderd jah, maar het gaat erom dat noord-ierland weer bij ierland moet komen. de één is katholiek en de ander protestant, dat is zo ongeveer de enigste manier om ze uit elkaar te houden...


Je moeder.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 12-04-2002 17:28 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

BTW, waar kan ik me opgeven voor die Zwitserse koek koeks klan ?



polinco
Usericon van polinco
Posted 02-05-2002 16:24 by polinco Wijzig reactieProfiel van polincoQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2002 22:09 schreef beli mawr het volgende:
Ik vraag mij eigenlijk wel af of de leden van de KKK wel weten in welk land ze zich bevinden, een land die voor 1402 nog bevolkt was met Inca's, Maya's, Azteken en andere "indiane"stammen,




Uuhm... dat is Zuid Amerika hoor. Waar de Spanjaarden en Portugezen flink huis hebben gehouden. Toch wel stoer om het hele Inca rijk te vernietigen met slechts 150 man, ik vind dat niet iets om triest of zielig te vinden. Het recht van de sterkste, zullen we maar zeggen, en daar hoeven we ons heus geen eeuwen lang voor te verontschuldigen, schadevergoedingen te betalen en met schuldcomplexen rond te lopen zoals de huidige politici.

Maar ja je weet hoe dat gaat tegenwoordig, we mogen niet eens meer trots zijn op de WIC en VOC bijvoorbeeld. Typische indoctrinatie van de linkse media en overheid: alles wat Nederlands en/of wit is, is slecht. Alles wat buitenlands is, is goed. Onze geschiedenis is slecht, we zijn onderdrukkers, uitbuiters en racisten geweest, en onder dat juk dienen we de rest van de eeuwigheid te leven.

Wist je trouwens dat blanken veruit een minderheid zijn t.o.v. zwarten/aziaten/arabieren? Laat ons dan fijn de paar landen die we hebben zeg, in plaats van ons hier te overspoelen met anderen, met dank aan de met dat schuldcomplex behepte politici.

Ik vind de KKK ook een stel sukkels, maar ik ben het wel eens met hun standpunt dat Amerika van hen is. Kijk eens naar de laatste 20 jaar, Amerika is uit het niets zwart/beige geworden. Hetzelfde is nu in Nederland aan de gang, en dat is niet iets wat ik goed vind. Je ziet ons toch ook Zimbamwe overspoelen? Fijn toekomstbeeld voor over 40 jaar. Het zal hier net zo'n zootje zijn als in een willekeurig Afrikaans land, en tegen die tijd hebben de Nederlanders dus geen land meer. Sterker nog, Nederlanders bestaan niet eens meer. Laat die lui dus maar lekker zitten waar ze zitten, en wij waar wij zitten, dan is alles goed. Maar dring me niet die vreemde culturen op zoals nu gebeurt.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-05-2002 16:53 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2002 16:24 schreef polinco het volgende:
(...) Ik vind de KKK ook een stel sukkels, maar ik ben het wel eens met hun standpunt dat Amerika van hen is. Kijk eens naar de laatste 20 jaar, Amerika is uit het niets zwart/beige geworden. Hetzelfde is nu in Nederland aan de gang, en dat is niet iets wat ik goed vind. Je ziet ons toch ook Zimbamwe overspoelen? (...)


Je spreekt jezelf echt ontzettend tegen hier.
Je vindt de huidige immigratie niet goed, maar je vindt aan de andere kant dat Amerika van de blanken is?? Dus je vindt dat immigratie niet goed is, behalve als die zich zo rond 1492 heeft afgespeeld???
En Zimbabwe overspoelen, dat hebben wij dan niet gedaan, maar de Britten wel.
Als ik jou was, zou ik eerst een paar geschiedenisboeken raadplegen, je standpunt nog eens goed overwegen en dan weer terugkomen...

En sorry dat ik het zeg, maar hoe vaker ik het citaat uit jouw stukje nalees, hoe meer het gaat klinken als "ik ben geen racist, maar ik heb wel een hekel aan buitenlanders".


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 02-05-2002 16:57 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

In amerika is niemand ras echt amerikaans, het zijn allemaal immigranten. Behalven de indianen misschien voor zover die nog rasecht zijn. Dus discriminatie in Amerika is zoooo achterlijk.. zowiezo trouwens


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


polinco
Usericon van polinco
Posted 02-05-2002 17:07 by polinco Wijzig reactieProfiel van polincoQuote dit bericht

Ik haat niemand om zijn huidskleur, waar ik wel een gruwelijke hekel aan heb is dat gedwongen zogenaamd vredig samenleven. Die hele multiculturele samenleving werkt voor geen meter en de wrijvingen worden steeds groter. Ik vind dat Nederland voor de Nederlanders is, en als er inmiddels 10 tot 15% allochtoon is (en deze cijfers tellen alleen de 1e en 2e generatie mee), en dat percentage jaarlijks hoger wordt, dan vind ik dat een trieste zaak. Omgekeerd vind ik ook dat wij het niet kunnen maken om langzaam maar gestaag een ander land binnen te komen. Laat ieder maar rustig waar hij is, dan is alles goed en vredig. Je kunt niet zeggen dat we allemaal gelijk zijn, we zijn gewoon anders. Nu is dat geen ramp en je kunt elkaar gewoon respecteren en de ruimte geven, je moet dus niet op elkaars lip gaan zitten want dat is vragen om problemen.

Over (Zuid) Amerika gesproken, dat was geen langzame immigratie zoals nu, dat was Pats Boem Oorlog en uitroeien. Als een ander dat nu bij ons zou doen, nou goed, jammer voor ons natuurlijk, dan is hij blijkbaar sterker. Maar dan moeten we niet ZELF ons land naar de kloten helpen en onze eigen identiteit weggeven. Daar ligt mijn probleem, en ik denk ook deels bij de KKK. Verder vind ik het kortzichtige religieuze sukkels.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-05-2002 17:15 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2002 17:07 schreef polinco het volgende:
Ik haat niemand om zijn huidskleur, waar ik wel een gruwelijke hekel aan heb is dat gedwongen zogenaamd vredig samenleven. Die hele multiculturele samenleving werkt voor geen meter en de wrijvingen worden steeds groter. Ik vind dat Nederland voor de Nederlanders is, en als er inmiddels 10 tot 15% allochtoon is (en deze cijfers tellen alleen de 1e en 2e generatie mee), en dat percentage jaarlijks hoger wordt, dan vind ik dat een trieste zaak. Omgekeerd vind ik ook dat wij het niet kunnen maken om langzaam maar gestaag een ander land binnen te komen. Laat ieder maar rustig waar hij is, dan is alles goed en vredig. Je kunt niet zeggen dat we allemaal gelijk zijn, we zijn gewoon anders. Nu is dat geen ramp en je kunt elkaar gewoon respecteren en de ruimte geven, je moet dus niet op elkaars lip gaan zitten want dat is vragen om problemen.

Over (Zuid) Amerika gesproken, dat was geen langzame immigratie zoals nu, dat was Pats Boem Oorlog en uitroeien. Als een ander dat nu bij ons zou doen, nou goed, jammer voor ons natuurlijk, dan is hij blijkbaar sterker. Maar dan moeten we niet ZELF ons land naar de kloten helpen en onze eigen identiteit weggeven. Daar ligt mijn probleem, en ik denk ook deels bij de KKK. Verder vind ik het kortzichtige religieuze sukkels.


Ik moet zeggen dat het zo een stuk anders klinkt dan zoals je het eerst formuleerde. Voor een deel ben ik het wel met je eens.
(Zo zie je maar weer dat je op een forum soms goed moet overdenken wat je precies schrijft...)


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 02-05-2002 18:03 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

ik heb hier 1 woord voor:" de kkk sucks!"
iemand naast me:"uhm...decipher...dat waren 3 woorden...."


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 03-05-2002 14:28 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2002 17:07 schreef polinco het volgende:
Ik haat niemand om zijn huidskleur, waar ik wel een gruwelijke hekel aan heb is dat gedwongen zogenaamd vredig samenleven. Die hele multiculturele samenleving werkt voor geen meter en de wrijvingen worden steeds groter. Ik vind dat Nederland voor de Nederlanders is, en als er inmiddels 10 tot 15% allochtoon is (en deze cijfers tellen alleen de 1e en 2e generatie mee), en dat percentage jaarlijks hoger wordt, dan vind ik dat een trieste zaak.

Wat is dan jouw definitie van "een Nederlander?"


Touché, pussycat!


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 03-05-2002 15:26 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2002 16:24 schreef polinco het volgende:
Toch wel stoer om het hele Inca rijk te vernietigen met slechts 150 man, ik vind dat niet iets om triest of zielig te vinden. Het recht van de sterkste, zullen we maar zeggen.

Maar ja je weet hoe dat gaat tegenwoordig, we mogen niet eens meer trots zijn op de WIC en VOC bijvoorbeeld.

Maar dring me niet die vreemde culturen op zoals nu gebeurt.

Je spreekt jezelf tegen.

Ik ben het met je eens dat we ons niet schuldig hoeven te voelen over het verleden van ons land, maar ik ben er ook niet bepaald trots op.


Touché, pussycat!


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 03-05-2002 15:33 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Polinco schreef:
Wist je trouwens dat blanken veruit een minderheid zijn t.o.v. zwarten/aziaten/arabieren? Laat ons dan fijn de paar landen die we hebben zeg, in plaats van ons hier te overspoelen met anderen, met dank aan de met dat schuldcomplex behepte politici.
en:
Maar dan moeten we niet ZELF ons land naar de kloten helpen en onze eigen identiteit weggeven. Daar ligt mijn probleem.

Sporty schrijft:
Wat probeer je nu eigenlijk te zeggen? Voel je je bedreigd of in het nauw gedreven?

Dingen veranderen; ik heb daar vrede mee. Dat zie ik niet als 'naar de kloten gaan.'


Touché, pussycat!


AltMazter
Suicide, think about it.... consider it!
Usericon van AltMazter
Posted 03-05-2002 16:16 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

quote:
Thomas Jefferson : Nothing is more certainly written in the book of fate than that these [the Black] people are to be free. Nor is it less certain that the two races, equally free, cannot live in the same government. Nature, habit, opinion has drawn indelible lines of distinction between them.



En dat is een waarheid als een koe!

edit: tiepvaut

[Dit bericht is gewijzigd door AltMazter op 03-05-2002 16:17]


Forward into the light, forward into infinity!


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 03-05-2002 17:43 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Op zich staan die gasten altijd wel garant voor een flinke portie humor. Ontwetendheid kan zo vertederend zijn.

Jammer genoeg is het niet alleen maar lachen. Hoe klein en dom deze groeperingen ook zijn, in de zuidelijke staten van de VS zijn de mensen die afwijken van hun visie van de übermensch niet veilig. Zeer kwalijke zaak. Iemand A Time To Kill van Grisham gezien en/of gelezen? Dan weet je het wel.

En wij horen tot hetzelfde ras *spuug*.

Racism pisses me off.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-05-2002 11:17 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Dit is wat ik nog aan dit onderwerp kwijt wil: een citaat uit het nummer 'Last days' van Body Count (Violent demise, the last days; 1997). Het is het laatste couplet van dat nummer:

"I hate you, you hate me, and what does that equal ?
It equals nothing, and that's exactly what we're gonna have,
nothing, if we don't make a change soon, and who am I to tell you anything ?
I (Ice-T) ain't nobody but a brother from South Central,
who's had the opportunity to go around the world,
and I found out that we're all not really that different.
Racism is the number one enemy of earth.
There's only one race, the human race,
and if we don't get it together soon, this song is true.
We are all living in the last days."


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


fuckmetal
Usericon van fuckmetal
Posted 06-05-2002 14:32 by fuckmetal Wijzig reactieProfiel van fuckmetalQuote dit bericht

kkk heeft hekel aan negers omdat daar nog geen moslims zijn denk ik


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-05-2002 14:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Shit .. weer zo'n etter erbij .. zucht ..


fuckmetal
Usericon van fuckmetal
Posted 06-05-2002 14:40 by fuckmetal Wijzig reactieProfiel van fuckmetalQuote dit bericht

jenej, een beetje relativeringsvermogen en wat foute humor draagt alleen maar bij aan een goede discussie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-05-2002 14:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

NEE, dat is niet zo.
Dat soort 'humor' hebben we hier al genoeg gehad.
Ik blijf het übermensch gedrag van je vinden, wat bij mij alleen een gevoel van zieligheid over je geeft.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen