|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
hiphop kan ook laidback zijn? waar valt het dan onder? nu-jazz/lofi/hiphop/r&b? maar goed af en toe het eerste cdtje van pete & perquisite gaat er wel in Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
nouja, er zijn zeker wel overeenkomsten natuurlijk en zekers goeie shizzle yo Je moeder. |
|
quote: Het nieuwste album van Duran Duran is over de gehele linie heel goed, voor het eerst sinds het Rio album uit '82, alweer 25 (!) jaar geleden, dus moet je nagaan. Timbaland en Justin Timberlake doen trouwens ook mee op het nieuwste album. Ik vind Blackout een hele lekkere plaat, Britney's beste in mijn ogen. Ik moest het wel een aantal luisterbeurten gunnen voordat ik het album op de juiste waarde kon schatten. |
|
quote:Gaaf! Ik ben nu erg benieuwd naar beide albums! Ik zou je ook zeker aan willen raden "Stripped" van Christina Aguilera en "Three" van de Sugababes te luisteren. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: ???? ik vind hem nog kuter dan het "Pop"-album ordinairy world ed waren tenminste nog sfeervol signature |
|
quote: 99,9 procent wat jij goed vindt vinden andere mensen kut, dus wat is je punt? |
|
quote: dat ik een genie ben signature |
|
Een onbegrepen genie? |
|
jij begrijpt me signature |
|
geniaal When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Wat is eigenlijk een "Tokus"? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
een mongool van mf geloof ik [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 22-01-2008 19:57] Je moeder. |
|
Aha. En Fusion heeft geluk dat MF'er Tokus, wie het ook moge zijn, hier niet post want? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Is de grote baas van Metalfan, zijn wil is wet. |
|
*rilt* En als de grote baas van MF hier dus gepost zou hebben, dan zou Fusion op z'n kop hebben gekregen ofzo? Tis me allemaal maar wat, zeg. Ik krijg gewoon ineens zin om te posten op MF en een link naar deze topic daar te plaatsten, ik had ooit ergens een accountje aldaar. Ik ben zooo benieuwd wat er dan gaat gebeuren... Goed, genoeg geneuzel over MF. Prince en beyoncé in een duet. http://www.vidivodo.com/video.php?myvideo_id=42419 “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Gave performance, Prince had wat mij betreft het hele Purple Rain album mogen spelen als medley. |
|
die nieuwe van fergie is ook wel geinig, sowieso is haar solo spul 10x beter dan alles van black eyed peas ook al wordt het deels door dezelfde personen geschreven Je moeder. |
|
quote:Inderdaad een gaaf nummer! En de oude B.E.P. (voordat zij er bij kwam) was best goed, maar maken de laatste tijd een verschrikkelijke kermis muzak. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: quote: Doet t niet bij me? Ben erg benieuwd hiernaar! When your people matter, menstrual health matters |
|
Fusion, ook groot fan van Prince? |
|
Jazeker, uiteraard! Hoewel ik wel vind dat ie een overdaad uitbrengt en niet alles even goed is, vooral de laatste zoveel jaren. Maar wat heeft die man een vette muziek uitgebracht zeg! Ik vond zijn hitjes altijd al goed, maar toen ik m n keer live zag ttv. de "Gold Tour" was ik om. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Geniaal album ja, prachtig! |
|
quote: Mooi, Purple Rain vind ik zijn beste album, staan stuk voor stuk toppers op, Computer Blue is voor mij het hoogtepunt van het album. Dirty Mind is een ondergewaardeerde klassieker van Prince. |
|
quote:Vind Purple Rain ook 1 vd beste ja. Van de latere albums vind ik Rainbow Children errug goed trouwens! Heb je nou "Three" vd Sugababes al gecheckt? Die is fantastisch geengineerd (heb nog nooit zulke perfecte geproduceerde popmuziek gehoord) en gearrangeerd (de bruggetjes zijn super!) en de synthesizers en gitaren zijn echt briljant. Verder staat er de mooiste overstuurde stemmen ooit gehoord op (2e nummer). When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |