|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Heeft hij het toch goed gedaan, gezien het haar track is! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ahzo, dat verandert de zaak. Dan zit ik dus juist met mijn beslissing om Grimes niet te beluisteren. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Hij heeft gewoon spontaan een tekst over de track geknald: "Right so I was driving along the other day (Wednesday) listening to the Grimes album and I started thinking of a vocal so I went home and wrote it. The next day I recorded it and then, on the Sunday, I shot this video with Tom Brown. I don't own the beat or track in anyway so it may or may not stay up here very long. But it was fun to make and a nice little illustration of how much you can get done if you just decide to do it. If Grimes wanted to sell this track or anything like that I would happily give her 100% of it. Enjoy (possibly while you can)!" Added vetgedruktheid voor stijlvolle eennalaatste zin Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Even normaal doen tegen Nimbus. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Gast, hoe laat kom je langs? OT: Iedereen houdt van DOEKOE |
|
Die nieuwe singel van daft punk. Blijkbaar met die pharell van n.e.r.d. Maar ook met iemand van chic, ik neem aan de gitarist, geen zin om te zoeken met smartphone. Maar wat een dijk van een nummer! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hier zit hij ook in: Goeie clip ook. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Doet ook mee in een handvol hiphoptracks, dacht ik. Vooral poppy shizzle. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Damn, dit heerst meer dan ik zou willen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Zeker lekker! When your people matter, menstrual health matters |
|
Dubstep/metal remix van een extreem gaaf nummer in t genre (alhoewel een beetje richting de dance): When your people matter, menstrual health matters |
|
zelfs voor popmuziek is dit slecht |
|
Wel lekkah setanies We zijn klaar |
|
Nou! Wat een gedoe weer. Om niks, imo. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Zeg het ze, Wim. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik vond dit al meer dan genoeg aandacht voor die onzin. Hier wil ik het bij laten. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Amen When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik wist niet dat er een poptopic was! Dit jaar zijn er een aantal sterke popplaten uitgekomen (vind ik dan), met een experimentele rand: Rosalía - Motomami (experimentele mix van reggaeton, pop, flamenco en electronic) yeule - Glitch Princess (denk Grimes, Björk en Arca) Deze van Hatchie is mijn favoriete poptrack van het jaar tot nu toe: Mijn meest gedraaide popplaat van de laatste jaren is Golden Hour van Kacey Musgraves. Een popcountryplaat nota bene: Dit jaar ook de Carpenters ontdekt (kende ze wel, maar nooit echt een kans gegeven), prachtig! [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 23-06-2022 16:51] |
|
Carpenters is fantastisch, veel gedraaid, maar zit totaal niet in de urban/pop/r&b hoek Die Hatchie klinkt érg fijn, dank! Helemaal mijn smaak. Kacey ook trouwens. Sugababes zijn weer bij elkaar in de originele bezetting, doen wat optredens (die erg goed klinken), nu maar wachten op nieuw album met recente producer. Favoortje van mij, let op, op de percussie na, GEEN instrumenten, alles is met (bewerkte) zang gedaan, geniaal: When your people matter, menstrual health matters |
|
Er zijn iets van 3 versies van: ik vind deze t lekkerst When your people matter, menstrual health matters |
|
Dit nummer is een van de best geproduceerde popnummers ooit, period: When your people matter, menstrual health matters |
|
Die Kali Uchis-track is gaaf! Creatieve productie, sterke vocalen. Isolation (haar debuut) heb ik al een tijdje op de luisterlijst staan, dus nu gelijk maar eens opgezet en die begint ook erg lekker! Dua Lipa is niet echt mijn ding, maar de productie daarvan is inderdaad fantastisch. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |